Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ble så ***** forbanna når jeg så en dame i 30-årene spørre hva en "USB" er..

 

Også hater jeg de republikanske baptistene som anklager Nintendo og Super Mario Galaxy for at det ble stor vekst av narkotika og homoseksuelle på 80-tallet, og at Mario gjør barn homoseksuell. Det er helt sant. De mener det. :wallbash:

Lenke til kommentar

Det er ikke bare damer som ikke vet hva det er. Faren min feks følte seg stolt da han viste meg hva e-post var. Jeg viste godt hva det var men latet som ingenting. Når folk spør om slike ting så skal du vær høfelig og forklare hva det er, end of story.

Men derimot hvis noen spør hva crack og iso er når de skryter av hvor gode de er til og lste ned spill, da blir jeg sur.

Lenke til kommentar
Vi durte utfor veien og raste rett i to trær. Det er en Golf ja. Det gikk ganske fort og, så den som sier VW ikke er trygt burde prøve å kjøre utfor slik selv ;)

Jeg prøvde for noen år siden en VW Transporter mot en bergvegg. Bergvegger er faktisk overraskende solide skal jeg hilse og si.

Lenke til kommentar
Jeg ble så ***** forbanna når jeg så en dame i 30-årene spørre hva en "USB" er..

 

Også hater jeg de republikanske baptistene som anklager Nintendo og Super Mario Galaxy for at det ble stor vekst av narkotika og homoseksuelle på 80-tallet, og at Mario gjør barn homoseksuell. Det er helt sant. De mener det. :wallbash:

Kremt.

Lenke til kommentar
Vi durte utfor veien og raste rett i to trær. Det er en Golf ja. Det gikk ganske fort og, så den som sier VW ikke er trygt burde prøve å kjøre utfor slik selv ;)

Jeg prøvde for noen år siden en VW Transporter mot en bergvegg. Bergvegger er faktisk overraskende solide skal jeg hilse og si.

 

Ble du skada? Hvor fort gikk det? Passat og Golf er i alle fall trygge biler. Da jeg var 11-12 kolliderte vi passelig stygt (front mot front) med en Passat, men ingen fikk noen spesiell skade. Bare noen kutt.

 

Noen Subaruer er kamikaze biler. NOEN altså. Ikke alle.

Lenke til kommentar
Jeg glemte vel å nevne at hun spurte selv om hun visste det? Hun jobbet i dataforbundet. Hun er moren til en kompis av meg.

Hva er poenget med å skrive at irriterte deg over at hun spurte "hva en "USB" er", når det som irriterte deg var at hun spurte om noe hun allerede visste svaret på?

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Jeg ble så ***** forbanna når jeg så en dame i 30-årene spørre hva en "USB" er..

 

Også hater jeg de republikanske baptistene som anklager Nintendo og Super Mario Galaxy for at det ble stor vekst av narkotika og homoseksuelle på 80-tallet, og at Mario gjør barn homoseksuell. Det er helt sant. De mener det. :wallbash:

Kremt.

 

http://www.landoverbaptist.net/showthread....highlight=mario

 

Hvis du ikke tror meg.

Endret av bloodllines
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...