Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hah, sånnt er kos da fredrik :cool:

 

Nei-asssss! Jeg sto altfor lenge og "måket" snø for å bare kunne se bilen jo...

 

Å bli møtt av dette når man skal hjem fra jobb:

 

http://img296.imageshack.us/my.php?image=d...94sv5.jpg"

Var jævli med snø i dag ja, var like mye snø som det var før jeg måka en time etterpå

 

Ja, hjelper dårlig å måke.

 

Kommer det noen "Søringer altså..."-innlegg snart, tro?

Endret av fredrik
Lenke til kommentar

Vi har deilig vær her. Gatene er tørre og himmelen skyfri. Omtrent slik det pleiere å være i slutten av oktober, bortsett fra at det ikke har regnet på ett par uker. Synes det er trivelig at søringene tar støyten litt i år, og er veldig takknemlig for det :new_woot: Fra spøk til revolver.. det er like lite trivelig å måkke snø i minusgrader og sur vind uansett om man kommer fra svalbard eller kristiansand.

 

Jeg irriterer meg over folk som alltid krever spesialbehandling , og gjerne kan si noe slik som "jeg forlanger at du har ordnet ditt og datt innen klokken 12 i dag" når jeg gjentatte ganger har forsikret vedkommende at det dessverre er slik for alle, og at det ikke er noe jeg kan få gjort for akkurat han .

 

Mange forstår ikke at man får MINDRE lyst til å hjelpe dersom man er sur, frekk og KREVENDE . :ph34r:

Lenke til kommentar
Det tar vel ikke så lang tid å legge nettverkskabel?
Kablene skal strekkes i trange rør i veggen. Gjerne med noen koselige vinkler som kanskje ikke var helt gjennomtenkt. Koblingsboksene skal monteres i veggen. Kablene skal kobles riktig i koblingsboksene, og du har kanskje bare en dårlig tegning i en biltema-katalog.

Ganger vi dette med kanskje 5-6 punkter så vi fyller nok en fin lørdag. :)

Endret av endrebjorsvik
Lenke til kommentar
Det tar vel ikke så lang tid å legge nettverkskabel?
Kablene skal strekkes i trange rør i veggen. Gjerne med noen koselige vinkler som kanskje ikke var helt gjennomtenkt. Koblingsboksene skal monteres i veggen. Kablene skal kobles riktig i koblingsboksene, og du har kanskje bare en dårlig tegning i en biltema-katalog.

Ganger vi dette med kanskje 5-6 punkter så vi fyller nok en fin lørdag. :)

Dét tar nok tid, ja.

 

Å strekke én kabel fra routeren til PCen/rommet mitt tar mye kortere tid. :p

Lenke til kommentar
det er klart, men jeg kan ikke huske å ha rettet mitt spørsmål mot deg.

Så folk får ikke svare (på noe ganske åpenbart) fordi de ikke har blitt tiltalt ved navn av deg?

Jo det er det men jeg ventet svar fra han/hun jeg quotet. Nå er vel det heller ikke mindre åpenbart. Er det noe mer du ønsker svar på mens jeg ennå er tilgjenglig via PSP?

 

det er klart, men jeg kan ikke huske å ha rettet mitt spørsmål mot deg.

Så folk får ikke svare (på noe ganske åpenbart) fordi de ikke har blitt tiltalt ved navn av deg?

Jo det er det men jeg ventet svar fra han/hun jeg quotet. Nå er vel det heller ikke mindre åpenbart. Er det noe mer du ønsker svar på mens jeg ennå er tilgjenglig via PSP?

Lenke til kommentar

Irriterer meg jævlig at jeg rygga på hengerfestet til naboens henger på fredag fordi han hadde parkert på min parkeringsplass (fryktelig kronglete innkjørsel, det var mørkt og hengeren var med sånn gjennomsiktlig gitter-ting)

 

Irriterer meg enda mer at da jeg kom hjem fra en kjøretur i går, hadde han parkert BILEN sin der også...

 

Fikk heldigvis bare en liten bulk på skiltet på poloen min, men det var jævlig nært at jeg fikk min første bulk i bilen :ohmy:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...