WheelMan Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Du irriterer deg over god mat. O_____o Ja, jeg gjør det For den er så god at jeg ikke klarer og ete nok -.-" Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Å bli møtt av dette når man skal hjem fra jobb: Endret 5. januar 2008 av fredrik Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hah, sånnt er kos da fredrik Lenke til kommentar
thadon Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Å bli møtt av dette når man skal hjem fra jobb: http://img296.imageshack.us/my.php?image=dsc00494sv5.jpg Var jævli med snø i dag ja, var like mye snø som det var før jeg måka en time etterpå Endret 5. januar 2008 av fredrik Lenke til kommentar
haalo Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 lusers no u Han bruker det feil uansett . Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Hah, sånnt er kos da fredrik Nei-asssss! Jeg sto altfor lenge og "måket" snø for å bare kunne se bilen jo... Å bli møtt av dette når man skal hjem fra jobb: http://img296.imageshack.us/my.php?image=d...94sv5.jpg" Var jævli med snø i dag ja, var like mye snø som det var før jeg måka en time etterpå Ja, hjelper dårlig å måke. Kommer det noen "Søringer altså..."-innlegg snart, tro? Endret 5. januar 2008 av fredrik Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Vi har deilig vær her. Gatene er tørre og himmelen skyfri. Omtrent slik det pleiere å være i slutten av oktober, bortsett fra at det ikke har regnet på ett par uker. Synes det er trivelig at søringene tar støyten litt i år, og er veldig takknemlig for det Fra spøk til revolver.. det er like lite trivelig å måkke snø i minusgrader og sur vind uansett om man kommer fra svalbard eller kristiansand. Jeg irriterer meg over folk som alltid krever spesialbehandling , og gjerne kan si noe slik som "jeg forlanger at du har ordnet ditt og datt innen klokken 12 i dag" når jeg gjentatte ganger har forsikret vedkommende at det dessverre er slik for alle, og at det ikke er noe jeg kan få gjort for akkurat han . Mange forstår ikke at man får MINDRE lyst til å hjelpe dersom man er sur, frekk og KREVENDE . Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Å bruke flere timer på å legge nettverkskabler (lei av trådløst) rundt i huset og tilslutt ende opp med at noe er galt. Og noe i dette tilfellet var en forbaska koblingsboks. Biltema er og blir noe møkk. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Det tar vel ikke så lang tid å legge nettverkskabel? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Det tar vel ikke så lang tid å legge nettverkskabel? En, nei. I hele huset, ja Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Det tar vel ikke så lang tid å legge nettverkskabel? Kablene skal strekkes i trange rør i veggen. Gjerne med noen koselige vinkler som kanskje ikke var helt gjennomtenkt. Koblingsboksene skal monteres i veggen. Kablene skal kobles riktig i koblingsboksene, og du har kanskje bare en dårlig tegning i en biltema-katalog.Ganger vi dette med kanskje 5-6 punkter så vi fyller nok en fin lørdag. Endret 5. januar 2008 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Strømbruss. Tonnevis av dem. Jada, jada, jeg vet det er en jævla storm der ute, men jeg blir litt rådvill her jeg sitter i fullstendig mørke med bare en liten lommelykt som selskap. Endret 5. januar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Men samtidig går det kjempefint å poste på forumet? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Som sagt, det er flere av dem, så det går nødvendigvis litt av og på. Jeg skrev faktisk det forrige innlegget for over en time siden, men strømmen gikk nok en gang før jeg fikk postet det. Batteriet stod heldigvis i PC-en. Endret 5. januar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Det tar vel ikke så lang tid å legge nettverkskabel? Kablene skal strekkes i trange rør i veggen. Gjerne med noen koselige vinkler som kanskje ikke var helt gjennomtenkt. Koblingsboksene skal monteres i veggen. Kablene skal kobles riktig i koblingsboksene, og du har kanskje bare en dårlig tegning i en biltema-katalog.Ganger vi dette med kanskje 5-6 punkter så vi fyller nok en fin lørdag. Dét tar nok tid, ja. Å strekke én kabel fra routeren til PCen/rommet mitt tar mye kortere tid. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Når 14-15åring oppfører seg som idioter. Why? på grunn av at folk går ut ifra at feks jeg er sånn og begynner og undervurdere meg. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hvis for eksempel gamle vaner er selvskading, søvnmangel eller andre negative ting? det er klart, men jeg kan ikke huske å ha rettet mitt spørsmål mot deg. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 det er klart, men jeg kan ikke huske å ha rettet mitt spørsmål mot deg. Så folk får ikke svare (på noe ganske åpenbart) fordi de ikke har blitt tiltalt ved navn av deg? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 det er klart, men jeg kan ikke huske å ha rettet mitt spørsmål mot deg. Så folk får ikke svare (på noe ganske åpenbart) fordi de ikke har blitt tiltalt ved navn av deg? Jo det er det men jeg ventet svar fra han/hun jeg quotet. Nå er vel det heller ikke mindre åpenbart. Er det noe mer du ønsker svar på mens jeg ennå er tilgjenglig via PSP? det er klart, men jeg kan ikke huske å ha rettet mitt spørsmål mot deg. Så folk får ikke svare (på noe ganske åpenbart) fordi de ikke har blitt tiltalt ved navn av deg? Jo det er det men jeg ventet svar fra han/hun jeg quotet. Nå er vel det heller ikke mindre åpenbart. Er det noe mer du ønsker svar på mens jeg ennå er tilgjenglig via PSP? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Irriterer meg jævlig at jeg rygga på hengerfestet til naboens henger på fredag fordi han hadde parkert på min parkeringsplass (fryktelig kronglete innkjørsel, det var mørkt og hengeren var med sånn gjennomsiktlig gitter-ting) Irriterer meg enda mer at da jeg kom hjem fra en kjøretur i går, hadde han parkert BILEN sin der også... Fikk heldigvis bare en liten bulk på skiltet på poloen min, men det var jævlig nært at jeg fikk min første bulk i bilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg