Batnobbit Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Irriterer meg over at støvsugeren våres bråker som et helsikken så jeg skruer opp lyden og hva skjer når støvsugeren blir slått av? Jo jeg hopper og slår beinet i pulten og sprenger halveis ørene. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 irriterer meg over folk som hater z og x og w og slike bokstaver i steden for de teite s ks og v!!! og hvorfor kan ikke jeg få lov å si koz og klemz, i steden for kos og klem?? og hvorfor kan jeg ikke få lov å si lol, isteden for å anstrenge meg for å le av noe som ikke morsomt?? hmm?? lusers Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Nvm leste feil. Endret 5. januar 2008 av Batnobbit Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Irriterer meg over at støvsugeren våres bråker som et helsikken så jeg skruer opp lyden og hva skjer når støvsugeren blir slått av? Jo jeg hopper og slår beinet i pulten og sprenger halveis ørene. Du sprenger ørene ved å hoppe faktisk? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Nei musikken blir så veldig høy. Black Metal+ god kvalitet+høyt volum= sprengte øer. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Så siden støvsugeren bråker skrur du opp musikken tilsvarende og ennå litt? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Ja. Innlegget var kansje litt forvirrende Sitter med headset. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Stiller fortsatt spørsmålstegn til hvordan ørene "nesten" sprengtes først etter støvsugeren var avslått, samt hvorfor black metal av god kvalitet har en bedre sjanse til å sprenge ører enn black metal av dårlig kvalitet. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Irriterer meg at jeg er så trøtt i dag... :/ Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 irriterer meg over at jeg bare var oppe til 7:00/7:30 og våknet 15:00 Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Stiller fortsatt spørsmålstegn til hvordan ørene "nesten" sprengtes først etter støvsugeren var avslått, samt hvorfor black metal av god kvalitet har en bedre sjanse til å sprenge ører enn black metal av dårlig kvalitet. Den med god kvalitet har høyere og lysere lyd derfor virker den høyere. Jeg tar kansje feil men det føles nå slik. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 lusers Hvem er «lusers», sa du? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Hehe, enig der. Men men, la nå han skrive som han vil Endret 5. januar 2008 av Håks Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg irriterer meg over at fatter er kokk, og lager så fukkings god mat, faktisk :!: Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Du irriterer deg over god mat. O_____o Lenke til kommentar
Brian Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Taco'n jeg laget nå nettopp var irriterende god. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Å komme tilbake til gammle vaner.. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hvorfor skal det nødvendigvis være irriterende? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hvis for eksempel gamle vaner er selvskading, søvnmangel eller andre negative ting? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg