Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du får nøye deg med at posten bringer post til Ola Nordmann en gang om dagen, og dette er på formiddagen - om ikke annet er avtalt. Så da slipper du å sjekke oppi postkassen din hvert 10. minutt. Sjekk også sporingsnummeret du har fått fra Netshop, og hentelappen kan printes ut når pakken har ankommet ditt lokale postkontor.

Lenke til kommentar
Og på folk som SKAL gå tresammen i bredden slik at jeg må gå i grøfta for å gå forbi de

Når du nevner det så kommer jeg til å tenke på at, det er igrunnen ytterst sjeldent man ser slike gå i noenlunde vanlig hastighet, så man ender opp med å måtte gå samme treige hastigheten :hrm:

Lenke til kommentar

Nye Obiora- demonstrasjoner

Denne saken irriterer meg, han døde for de han skulle leke rambo og sloss med politimennene så tre stykker måtte henge på han i et basketak for å få han i bakken.

Han hadde ikke dødd om han hadde tatt hendene bak og gått ut.

Hadde jeg skapt uro så politiet kom og jeg prøvde alt jeg kunne for å bli stående så hadde det bare kommet flere politifolk og dem hadde neppe sakt "åja han vil ikke, la han gå"

Lenke til kommentar

Denne saken irriterer meg, han døde for de han skulle leke rambo og sloss med politimennene så tre stykker måtte henge på han i et basketak for å få han i bakken.

Hadde jeg skapt uro så politiet kom og jeg prøvde alt jeg kunne for å bli stående så hadde det bare kommet flere politifolk og dem hadde neppe sakt "åja han vil ikke, la han gå"

Å gud, jeg er så forbanna enig.

Det henger a4 ark over hele trondheim om han fyren. der blir han selvfølgelig framstil med skolebilde som sier "stakkars meg, de drepte meg fordi jeg er neger"

Tror ikke folk vet at han var en bråkakersom lagde uro i byen i hytt og pine.

Lenke til kommentar

Å gud, jeg er så forbanna enig.

Det henger a4 ark over hele trondheim om han fyren. der blir han selvfølgelig framstil med skolebilde som sier "stakkars meg, de drepte meg fordi jeg er neger"

Tror ikke folk vet at han var en bråkakersom lagde uro i byen i hytt og pine.

haha, er så forbanna enig. Hva skjer med hele negersamfunnet. Alt er jo rasistisk nåtildags, Selv er jeg neger og skjønner faen ikke hva niggere der ute klager for. Ali saken også denne saken.

99% av niggere her i verden tåler jo ikke en dritt.

Blir også forbanna når de skriker rasist bare man sier noe dritt om dem. Nei, det er ikke noe rart at folk bestemmer seg for å hate sånne som meg, haha:p

Lenke til kommentar

Pakken min ble "borte" den. :) Den hadde visst detti av en container eller noe. Posten hadde så klart ikke vett nok til å si i fra om det. Neida, den bare "lå" der i en ukes tid. Før vi tok kontakt og spurte etter den. :)

Ellers så er det maks irriterende at det snør så og si horisontalt her. Hurra for å gå til togstasjonen i dag, for så å vente 45min på neste tog når jeg skal bytte :)

Lenke til kommentar
Pakken min ble "borte" den. :) Den hadde visst detti av en container eller noe. Posten hadde så klart ikke vett nok til å si i fra om det. Neida, den bare "lå" der i en ukes tid. Før vi tok kontakt og spurte etter den. :)

Ellers så er det maks irriterende at det snør så og si horisontalt her. Hurra for å gå til togstasjonen i dag, for så å vente 45min på neste tog når jeg skal bytte :)

Kle deg godt og ta med musikk, så går det bra :)

Viste seg at "unntakstilstanden" til pakken min var at den var levert til en subcontractor som skal levere pakken min på mandag. At lørdag ikke er en virkedag for posten syns jeg er idiotisk, dog!

Lenke til kommentar

Kle deg godt og ta med musikk, så går det bra :)

Viste seg at "unntakstilstanden" til pakken min var at den var levert til en subcontractor som skal levere pakken min på mandag. At lørdag ikke er en virkedag for posten syns jeg er idiotisk, dog!

Hadde samme "problemet" hvis det kan kalles det. Bestilte en vare fra Amazon.com fra Kentucky i USA. Det tar FedEx, DHL og slike andre flere uker å levere pakker til Norge. UPS brukte 8 dager! Fikk også beskjed på pakkesporing om at den hadde komme ut for et unntak, men som du sier blir pakken levert til deg av en "subcontractor" ... aka. ditt lokale ekspresspostbud, så det kan hende du får en telefon fra UPS der du bor idag...

Så UPS har en stor pluss i margen hos meg... noen som ikke har det er Posten Norge AS... mer surrete og evneveike folk skal du leite lenge etter...!

Endret av Dahlsv1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Døgnrytmen min.

Dag 1. Våkner jeg klokken 18:00. Såvner klokken 08:00

Dag 2. Våkner klokken 22:00. Såvner klokken 12:00.

Dag 3. Våkner klokken 23:00. Såvner klokken 14:30.

Dag 3. Våkner klokken 01:30. Såvner klokken 02:30 (neste dag, tror jeg har endelig fikset døgnrytmen.)

I dag. Våkner klokken 17:00 (og er enda trøtt.)

Lenke til kommentar
Du har forsåvidt rett, men akkurat nå er jeg mest irritert av at lørdag tydeligvis ikke er en virkedag for dette ekspresspostbudet, for jeg har fremdeles ingen iMac i hus!

Forstår din frustrasjon. Kanskje jeg var veldig heldig med timingen av min pakke. Den var i bevegelse både sist lørdag søndag OG nyttårsaften. Ny location hver dag...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...