dysfunctional Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Irriterer meg at jeg er så utålmodig! >. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Du får nøye deg med at posten bringer post til Ola Nordmann en gang om dagen, og dette er på formiddagen - om ikke annet er avtalt. Så da slipper du å sjekke oppi postkassen din hvert 10. minutt. Sjekk også sporingsnummeret du har fått fra Netshop, og hentelappen kan printes ut når pakken har ankommet ditt lokale postkontor. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Og på folk som SKAL gå tresammen i bredden slik at jeg må gå i grøfta for å gå forbi de Når du nevner det så kommer jeg til å tenke på at, det er igrunnen ytterst sjeldent man ser slike gå i noenlunde vanlig hastighet, så man ender opp med å måtte gå samme treige hastigheten Lenke til kommentar
War Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Nye Obiora- demonstrasjoner Denne saken irriterer meg, han døde for de han skulle leke rambo og sloss med politimennene så tre stykker måtte henge på han i et basketak for å få han i bakken. Han hadde ikke dødd om han hadde tatt hendene bak og gått ut. Hadde jeg skapt uro så politiet kom og jeg prøvde alt jeg kunne for å bli stående så hadde det bare kommet flere politifolk og dem hadde neppe sakt "åja han vil ikke, la han gå" Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Nye Obiora- demonstrasjoner Denne saken irriterer meg, han døde for de han skulle leke rambo og sloss med politimennene så tre stykker måtte henge på han i et basketak for å få han i bakken. Han hadde ikke dødd om han hadde tatt hendene bak og gått ut. Hadde jeg skapt uro så politiet kom og jeg prøvde alt jeg kunne for å bli stående så hadde det bare kommet flere politifolk og dem hadde neppe sakt "åja han vil ikke, la han gå" Å gud, jeg er så forbanna enig. Det henger a4 ark over hele trondheim om han fyren. der blir han selvfølgelig framstil med skolebilde som sier "stakkars meg, de drepte meg fordi jeg er neger" Tror ikke folk vet at han var en bråkakersom lagde uro i byen i hytt og pine. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Nye Obiora- demonstrasjoner Denne saken irriterer meg, han døde for de han skulle leke rambo og sloss med politimennene så tre stykker måtte henge på han i et basketak for å få han i bakken. Han hadde ikke dødd om han hadde tatt hendene bak og gått ut. Hadde jeg skapt uro så politiet kom og jeg prøvde alt jeg kunne for å bli stående så hadde det bare kommet flere politifolk og dem hadde neppe sakt "åja han vil ikke, la han gå" Å gud, jeg er så forbanna enig. Det henger a4 ark over hele trondheim om han fyren. der blir han selvfølgelig framstil med skolebilde som sier "stakkars meg, de drepte meg fordi jeg er neger" Tror ikke folk vet at han var en bråkakersom lagde uro i byen i hytt og pine. haha, er så forbanna enig. Hva skjer med hele negersamfunnet. Alt er jo rasistisk nåtildags, Selv er jeg neger og skjønner faen ikke hva niggere der ute klager for. Ali saken også denne saken. 99% av niggere her i verden tåler jo ikke en dritt. Blir også forbanna når de skriker rasist bare man sier noe dritt om dem. Nei, det er ikke noe rart at folk bestemmer seg for å hate sånne som meg, haha:p Lenke til kommentar
War Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Slapp nabo? Det var ved 23-tiden at en nabo oppdaget brannen. Han forsøkte å rope og banke på døren. Banke på døren? Knuse døren , vinduet eller noe annet Bank Bank ..hh.h.halo? det brenner hos deg, kan du åpne? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Nå irriterer Vista meg litt... Av en eller annen grunn henger pc-en seg opp (explorer.exe må resettes osv.) når jeg trykker inne en tast på tastaturet. Maks irriterende! Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Fortsatt irritert på UPS. Din pakke er i rute og med en planlagt levering 04.01.2008. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 "Planlagt levering" ... Det betyr "seriøst, vi har ikke peiling, men det skulle jo tatt seg ut om vi skrev det her". Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Oi oi oi! Det bare måtte skje meg! Pakken din har kommet ut for et unntak. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Pakken min ble "borte" den. Den hadde visst detti av en container eller noe. Posten hadde så klart ikke vett nok til å si i fra om det. Neida, den bare "lå" der i en ukes tid. Før vi tok kontakt og spurte etter den. Ellers så er det maks irriterende at det snør så og si horisontalt her. Hurra for å gå til togstasjonen i dag, for så å vente 45min på neste tog når jeg skal bytte Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Pakken min ble "borte" den. Den hadde visst detti av en container eller noe. Posten hadde så klart ikke vett nok til å si i fra om det. Neida, den bare "lå" der i en ukes tid. Før vi tok kontakt og spurte etter den. Ellers så er det maks irriterende at det snør så og si horisontalt her. Hurra for å gå til togstasjonen i dag, for så å vente 45min på neste tog når jeg skal bytte Kle deg godt og ta med musikk, så går det bra Viste seg at "unntakstilstanden" til pakken min var at den var levert til en subcontractor som skal levere pakken min på mandag. At lørdag ikke er en virkedag for posten syns jeg er idiotisk, dog! Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Irriterer meg at drittpolene alltid er utsolgt for Hoegaarden! Det skjer gang på gang på gang! Er innom 3-4 pol i Stavanger, surere for hvert besøk. Kan de ikke snart kjøpe inn større mengder? Sånn som dette har det vært i åresvis! Lenke til kommentar
Addan Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 At bush er president i usa Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 At jeg er syk. Har ikke følt meg så dårlig på lenge. Lenke til kommentar
Dahlsv1 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Pakken min ble "borte" den. Den hadde visst detti av en container eller noe. Posten hadde så klart ikke vett nok til å si i fra om det. Neida, den bare "lå" der i en ukes tid. Før vi tok kontakt og spurte etter den. Ellers så er det maks irriterende at det snør så og si horisontalt her. Hurra for å gå til togstasjonen i dag, for så å vente 45min på neste tog når jeg skal bytte Kle deg godt og ta med musikk, så går det bra Viste seg at "unntakstilstanden" til pakken min var at den var levert til en subcontractor som skal levere pakken min på mandag. At lørdag ikke er en virkedag for posten syns jeg er idiotisk, dog! Hadde samme "problemet" hvis det kan kalles det. Bestilte en vare fra Amazon.com fra Kentucky i USA. Det tar FedEx, DHL og slike andre flere uker å levere pakker til Norge. UPS brukte 8 dager! Fikk også beskjed på pakkesporing om at den hadde komme ut for et unntak, men som du sier blir pakken levert til deg av en "subcontractor" ... aka. ditt lokale ekspresspostbud, så det kan hende du får en telefon fra UPS der du bor idag... Så UPS har en stor pluss i margen hos meg... noen som ikke har det er Posten Norge AS... mer surrete og evneveike folk skal du leite lenge etter...! Endret 5. januar 2008 av Dahlsv1 Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Du har forsåvidt rett, men akkurat nå er jeg mest irritert av at lørdag tydeligvis ikke er en virkedag for dette ekspresspostbudet, for jeg har fremdeles ingen iMac i hus! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Døgnrytmen min. Dag 1. Våkner jeg klokken 18:00. Såvner klokken 08:00 Dag 2. Våkner klokken 22:00. Såvner klokken 12:00. Dag 3. Våkner klokken 23:00. Såvner klokken 14:30. Dag 3. Våkner klokken 01:30. Såvner klokken 02:30 (neste dag, tror jeg har endelig fikset døgnrytmen.) I dag. Våkner klokken 17:00 (og er enda trøtt.) Lenke til kommentar
Dahlsv1 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Du har forsåvidt rett, men akkurat nå er jeg mest irritert av at lørdag tydeligvis ikke er en virkedag for dette ekspresspostbudet, for jeg har fremdeles ingen iMac i hus! Forstår din frustrasjon. Kanskje jeg var veldig heldig med timingen av min pakke. Den var i bevegelse både sist lørdag søndag OG nyttårsaften. Ny location hver dag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg