Rabbid Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Det er ikke størrelsen det kommer an på vet du, det bør vel du vite Men størrelse hjelper sinnsykt, spesielt om man i tillegg trener. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Det er ikke størrelsen det kommer an på vet du, det bør vel du vite Vet om en liiten fis som har svart belte i karate, trener flere kampsporter, og kicket de aller aller fleste Beklager, viste ikke at du trente kampsport! Jeg vet ikke helt hva du sikter til anng. størrelse. Synes den har mer enn nok å si jeg. Irriterer meg grenseløst over folk som LØFTER OPP bikkja si når det kommer andre hunder i bånd mot dem Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 En person på hundre kg har helt klar fordeler ovenfor en på femti kg Men det kommer an på hvor man har de ekstra kg. Flesk eller muskler. Trening kan være så forskjellig. Spinning og benk. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Irriterer meg grenseløst over folk som LØFTER OPP bikkja si når det kommer andre hunder i bånd mot dem Og så sier de *den liker ikke andre/store hunder*. Ikke rart den blir redd. Men så viser det seg at den lille faktisk elsker store hunder.. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 En røslig bonde kringlevrir hva det skulle være av karate kids. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Hunden min (Han heter Kaos) er en bokser, ganske stor, men har aldri hatt et problem med at folk ikke tør de hilse.. Om de er voksne, skjer ihvertfall ikke dette.. EDIT: Kanskje de små blir redde, da de hører meg si; "Kaos, sitt!".. Endret 4. januar 2008 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg har en liten rufsete engelsk springer spaniel, aldri noen som ikke tør å hilse på han ^^ Er bare godt i den hunden Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hvem kan vel ikke forelske seg i en slik hund? (Ja, det er kaos i snøen. ) .. når noen sier at hunder er slemme.. Det veit de ingen ting om.. Er ikke tilfeldig at de er menneneskenes beste venn. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Nei, den ruller seg bare i snøen. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Off-topic vet jeg at kan irritere enkelte grenseløst :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Er den død? Huffameg... At folk ikke tenker seg om.. (Hvem legger ut et bilde av en død hund, og sier hvem kan ikke forelske seg i en slik??) Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Så det er helt umulig at han kødda? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Så det er helt umulig at han kødda? Kødder aldri, internet is serious business. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Og DER er vi OT eller? Jeg irriterer meg over... hmm... at jeg sliter med ryggen min, noe som ødelegger for fotball og trening (merk: jogging). Og det er ingenting å gjøre med det Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Det irriterer meg, at jeg poster ting jeg irriterer meg på, i "rare ting du gjør" tråden. Er det sikkert ikke lenge før jeg skriver om at jeg fikler med dekselet på fjernkontrollen her i tråden -.-' Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg irriterer meg når det står en klynge med "turgåere" midt på den tynne stien i turområdet vi går tur i , og som ikke flytter seg for folk som skal gå forbi. Og på folk som SKAL gå tresammen i bredden slik at jeg må gå i grøfta for å gå forbi de Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 At UPS bruker år og dag med pakken min. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Fikk min i dag Endret 4. januar 2008 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg