Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Når ordene ekstern disk og drivere ikke er sammen så går ting ikke så lett nei. Jeg hadde i hvertfall unzipped de driverne og lagt de inn på E: elller der om kring under

Datamaskiner[maskinnavn på alle]/Drivere

Nå har jeg ekstern hd også, som jeg bruker. Det er bare det at drivere er noe dritt. Nå har jeg vel egentlig vært ganske heldig som fant en ftp server med driverene jeg trengte på. Men jeg trenger fremdeles drivere til det trådløse nettverkskortet, og DET lå ikke på serveren. Såh... ja. :)

Folk som ikke følger med i timen er også kjipt ja. Eller, de trenger ikke å følge med for min del. Så lenge de ikke bråker, eller stiller teite spørsmål etterpå. dessverre blir det ofte til at jeg må stille spørsmål, siden de andre bråker =/

Det hender ofte at man må spørre en gang for mye ja. Jeg har en tendens til å lese en bok, høre på musikk eller psp så jeg pleier å se på sidetallene til personen ved siden av meg hvis vedkommende er en grei person. Det hender jo ofte at læreren har skrevet tall og sånt på tavla så da går det vanligvis.

Det å ikke ha ordentlig trådløsdriver er HERK ja.. Har nå en D-Link DIR-655 som ikke vil engang samabeide med vår gamle traver: Fujitsu Siemens C1110

Du skulle ikke tro det, men jeg har selv ikk fulgt mitt eget råd grunnet at jeg ikke synes det er så ille å laste ned drivere. Det går bra som regel, men lyddriverne til en kamerat av meg var ikke bra etter at windows update trødde til med AC 97 drivere og noen logitech quickcam drivere. til blant annet mic.

Noe som er ennå værre er å bruke en OEM cd med Windows Xp Service Pack 1 på! det er Grenseløst irriterende spesielt om du reinstallerer en bærbar på skolen og går igjennom windows update fra scratch. Det er mareritt!

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Alle har sine dårlige dager, men det er ikke rettferdig å la dette gå utover alle andre nei, det er jeg enig i.

Det er noen som har dårlige dager, og det er lov. Men jeg synes det er latterlig med folk som går inn for å være ekle hele tiden. Kommenterer en post kun på grunn av en skrivefeil f.eks, når man ikke har noe annet fornuftig å tilføre diskusjonen.

Lenke til kommentar

Mange her inne tror de er småfrekke, så da fortjener de vel å få igjen med samme mynt..

Tåler man ikke en støyt har man ingenting på et forum å gjøre.

--

Jeg irriterer meg over tåpelige folk. Skulle vært skuddpremie på de.

Endret av Marialn
Lenke til kommentar
Er så fullstendig enig med Light Alba... Greit nok å kommentere noen grove skrivefeil (Gjør det av og til selv), men ikke når det blir altfor "grovt".

Om jeg skriver irriterer med kun en r så kan du ikke si at det bryr deg stort, men skriver man dialekt så begynner man å havne på kanten til udugelig :)

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg over brukere som oppfører seg som om de var moderatorer og tror at det er viktig å ha en god "status" her på forumet. En annen ting er brukere som uansett hva tror at ting er rettet mot de. Og med en gang det kommer noe mot dem så er det full storm.

EDIT: Og de som ALLTID har en slags overlegen tone i innleggene sine, som om de var ti ganger smartere enn den de holder på å diskutere/krangle med.

Endret av fBlikeng
Lenke til kommentar

Den over kjenner jeg til. Noen har en tendens til å 'markere' seg. Tåpelig.

Men som jeg skrev over, det er tross alt et forum med flere hundre medlemmer. Sier seg selv at det blir litt krøll på linja her og der. Folk er forskjellige.

Endret av Marialn
Lenke til kommentar

Irriterer meg grenseløst over folk som slenger ut trusler i flenk

"om jeg hadde møtt deg skulle jeg faen meg tatt deg.." og lignende

for ikke å snakke om folk som sier "skal drepe deg" i hytt og pine bare man haR hatt en ørliten konflikt med vedkommende.

For ikke å snakke om folk som nekter å tro på at noe annet enn det de tror på kan ha ett snev av sannhet. Jobba sammen med en bedreviter for noen år siden og det var fantastisk irriterende (og fryktelig underholdende til tider)

Lenke til kommentar
Hehe å DREPE noen for en konflikt blir vel litt dumt :rofl:

Jeg hadde trolig slått noen kraftig om de hadde banka bikkja mi, for å ta et dårlig eksempel :ninja: .

Spørs hvor mye det hadde hjulpet , du er jo ikke store flisa :D

Irriterer meg grønn over naboen som stjeler parkerinsplassen min i tide og utide, og som gjerne finner det for godt å sperre inn bilen min

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...