Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg irriterer meg stort over folk, spesielt forumbrukere, som kverulerer, alltid skal ha rett, men aldri kommer med kilder, henvisninger, fakta.

En stakkar prøver å skrive et langt og ordentlig innlegg hvor han forklarer hvorfor det og det ikke er sant, så kommer herr Jeg skal alltid ha rett-idiot og skriver «tull :hrm: », kan han begrunne det? Nei. Kan han fortelle hvor han har hørt det, hvorfor han tror/vet det? Nei.

Innse at du har feil, plz.

Endret av Redline_
Lenke til kommentar

Liker ikke dørvakter som slipper meg inn selv om jeg er alt for full, slik at jeg bruker masse penger uten å ha noe glede av dem. Lurer på om det rent juridisk sett skulle være mulig å få refundert penger jeg har brukt på den måten, siden jeg var utilregnelig i transaksjonsøyeblikket? :hmm:

Lenke til kommentar
Irriterer meg over folk som er sykelig opptatt av at man må ha en mening om alt. Stakkars mennesker. Livet er ikke verdt å leve uten å kunne ignorere ting og la det flyte forbi av og til.

Mange irriterer seg over kristne personer som synes synd på andre som er "dømt til evig pinelse" osv. Jeg føler mer irritasjon over wannabe-buddhister som liksom har funnet sin "indre ro" og konstant ser ned på andre ikke-opplyste mennesker. Filosofiske mennesker som kaller seg fritenkende og åpne, men som egentlig ikke ser at deres egen tenkemåte er helt fastlåst. Så snart du gir et sukk eller viser tegn til fortvilelse så hører du denne "tsk tsk tsk... kan ikke være lett" med en mild latter tilhørende. Deres måte å heve seg over deg. Har merket at disse personene aldri viser følelser under noen omstendigheter. Kun glede. For det er jo "kun glede" i livet deres. Jeg tror det er omvendt. Jeg tror de flykter fra noe stygt.

6692334[/snapback]

Når du finner roen, så vil du forstå.

Lenke til kommentar

Etter å ha installert to PC'er irriterer jeg meg over alle programmene som legger ved Google Desktop, Google Toolbar og Yahoo Searchbar, og annen dritt!

Når jeg laster ned Java så er det Java jeg er ute etter ikke, de søkelinjene....

Og toppen av det hele... Siste versjon av DivX har de klart å putte inn Firefox også! Hallo? JEg skal ha en videokodek, ikke en j***** web-browser! :no:

Lenke til kommentar

Jeg hater 8.klasse på skolen som er så inni hamperævva overlegne... Hver gang noen går forbi, tar di hånda ned i lomma og drar fram langefinger'n, og alle ler like mye hver gang...

Er det lov å slå ned unger som alle kan se er noe man kaller en original cp?

Lenke til kommentar
Jeg hater 8.klasse på skolen som er så inni hamperævva overlegne... Hver gang noen går forbi, tar di hånda ned i lomma og drar fram langefinger'n, og alle ler like mye hver gang...

6753561[/snapback]

Lar du deg provosere av åttendeklassinger? Nice!

Lenke til kommentar

6753750[/snapback]

Frichassé blir hele tiden sur på meg. Han er søt når han er sinna.

--

Noe som irriterer meg er at jeg aldri klarer å skaffe meg penger. Aldri. :mad:

Endret av Fisker
Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg over folk som ikke bruker sin respektive parkeringsplass, men snylter på gjesteparkeringen fordi det er lettvint. Å nei, de må jo faktisk trykke på en knapp og gå ut en dør, hvis de bruker sin egen parkeringsplass i parkeringshuset.

Jeg irriterer meg også over folk som driter i regler og henger opp postkasser der det ikke skal henge noe i det hele tatt. Vi har et felles postkasseanlegg inne som alle skal bruke, men neida, da må de jo faktisk gå igjennom ei dør da...

Fittefolk.

Lenke til kommentar

6753561[/snapback]

6753750[/snapback]

Han går selv i niende, det forklarer litt.

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg over "barn" som uttaler seg skråsikkert og med største selvfølgelighet når det gjelder store og små problemer her i livet. Irriterer meg også over de såkalte "sex-expertene", som prøver å fortelle meg hva jeg skal og ikke skal gjøre i senga. Så hvorfor jeg henger på dette forumet er for meg ganske rart...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...