Turtlis Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Irriterer meg at jeg ikke fikk nok søvn i natt..eller i dag! Sovnet klokken halv seks, og våknet ett. Jeg er et dovendyr og trenger søvnen min! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 At Lillehammer har fått ny aktør av busstilbud i byen. Som har resultert i at samtlige ruter er forandret, og at en fjerdedel av byen nå er uten busstilbud. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Irriterer meg over at jeg sov 14 fuckings timer! Og da er jeg såklart pisstrøtt nå og må lese 100 sider i en kjedelig bok Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Noe som irriterer er at ferien ferdig,og fikk bare tre timer søvn i natt og sitter nå og holder på å sovne...matte i neste.. . Samme her, bare at jeg sov fire og en halv time, lucky me. Har ferie til 7. jeg 'Feigt! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Irriterer meg at jeg er arbeidsløs og ikke helt vet hva jeg skal fylle dagene mine med. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Irriterer meg at jeg er arbeidsløs og ikke helt vet hva jeg skal fylle dagene mine med. evt. Prøve å finne jobb? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Ja, det har han sikkert ikke tenkt på. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Irriterer meg at jeg er arbeidsløs og ikke helt vet hva jeg skal fylle dagene mine med. evt. Prøve å finne jobb? Jeg må bare komme meg igjen etter juleferien først. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Virker ikke sånn. Å lete etter arbeid kan ta opp mye av dagene dine, tro meg, har vært der. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Irriterer meg at jeg er arbeidsløs og ikke helt vet hva jeg skal fylle dagene mine med. Du kan jo flytte til Bel-Air, og bli den nye prinsen der Du kan til og med lage din egen sang om det... Sorry, jeg måtte bare... The Fresh Prince of Bel-Air Now this is a story all about how my Life got flipped turned upside down And I'd like to take a minute just sit right there I'll tell you how I become the prince of a town called Bel-Air In west Philadelphia born and raised On the playground is where I spent most of my days Chillin' out, maxin', relaxin', all cool And all shootin' some b-ball outside of the school When a couple of guys they were up to no good Started makin' trouble in my neighborhood I got in one little fight and my mom got scared And said, "You're movin' with your auntie and uncle in Bel-Air." I whistled for a cab and when it came near The license plate said fresh and it had dice in the mirror If anything I could say that this cab was rare But I thought, "Nah, forget it. Yo home to Bel-Air!" I pulled up to the house about 7 or 8 And I yelled to the cabby yo holmes smell ya later Looked at my kingdom I was finally there To sit on my throne as the prince of Bel-Air. On Topic: Ting som irriterer meg nå er at jeg er forelsket. Jeg må hele tiden gjøre ting, bare for å slippe å tenke på det. Rarere og rarere tanker dukker opp i hodet mitt, for hver dag som går. Gud så irriterende, hvorfor kan jeg ikke bare få jenta med en gang, slik at jeg slipper å slite med dette hele tiden? Endret 3. januar 2008 av SasaB Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Virker ikke sånn. Å lete etter arbeid kan ta opp mye av dagene dine, tro meg, har vært der. Spørs helt hva slags arbeid, tidsperiode og om man bruker firmaer til å ordne det. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Virker ikke sånn. Å lete etter arbeid kan ta opp mye av dagene dine, tro meg, har vært der. Spørs helt hva slags arbeid, tidsperiode og om man bruker firmaer til å ordne det. Vel, er fra finnmark, og arbeid står ikke akkurat i fleng her, Aetat (eler NAV som det heter nå) brukte et halvt år på å prøve å finne arbeid til meg, endte med at jeg tok saken i egne hender. Nå har jeg jobb. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Ting som irriterer meg nå er at jeg er forelsket. Jeg må hele tiden gjøre ting, bare for å slippe å tenke på det. Rarere og rarere tanker dukker opp i hodet mitt, for hver dag som går. Gud så irriterende, hvorfor kan jeg ikke bare få jenta med en gang, slik at jeg slipper å slite med dette hele tiden? Om du hadde fått henne med en gang hadde du mest sannsynlig ikke vært interessert Slik er vi rare, man vil helst jakte litt.. (eller kanskje det bare gjelder jenter...) Men synes nyforelskaperioden er utrolig spennende jeg Det irriterer meg at klokka har gått så utrolig sakte i dag fordi det ikke har vært travelt på jobb... Liker best å ha fullt av arbeid å gjøre Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Om du hadde fått henne med en gang hadde du mest sannsynlig ikke vært interessert Slik er vi rare, man vil helst jakte litt.. (eller kanskje det bare gjelder jenter...) Men synes nyforelskaperioden er utrolig spennende jeg Det irriterer meg at klokka har gått så utrolig sakte i dag fordi det ikke har vært travelt på jobb... Liker best å ha fullt av arbeid å gjøre Ja, det er jo sant. Merker på meg selv at jeg får sikkelig kick, hver gang jeg kommer et steg videre med henne. Det er slik en herlig følelse.Trenger ikke dop jeg Men tror du har rett, at vi mennesker liker å jakte på den ene personen pga kicket og den deilige følelsen når man får ting til... Klokken gikk sakte for meg i hele dag. Hun var ikke på skolen, og naturfagstimen varte ikke i 45 min men 450 min pga den slitsome læreren vår. Men nå er jeg ferdig, og kan hvile... Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 En morgen jeg var på vei til jobb ... jeg kjører i 50-60 km/t på forkjørsvei. plutselig kommer det en idiot sigende sakte ut på en sidevei rett foran meg slik at jeg må bråbremse. Fyren (eller kjerringa?) blinker mot venstre men svinger mot høyre. Kjører så foran meg i 15 km/t i 200 meter før vedkommende svinger av og kjører inn på en bensinstasjon . Rensvik? ___ Kræsja nesten med en IDIOT som kjørte inn i rundkjøring mens jeg var midt inni i dag.. Tuta og hylte jeg, og knølen presterte å stoppe rett foran meg og se seg forvirret om, som om han ikke skjønte at han ikke gjorde noe galt. Brød. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Vel, er fra finnmark, og arbeid står ikke akkurat i fleng her, Aetat (eler NAV som det heter nå) brukte et halvt år på å prøve å finne arbeid til meg, endte med at jeg tok saken i egne hender. Nå har jeg jobb. Ok, det er nok ikke så lett der opp nei. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 i dag på skolen, så ga læreren beskjed, " Vi skal ikke skrive forsøksraport av dette forsøket" han sa det sånn at alle hørte det (satt bakerst å jeg hørte det fint). Så kom det ei jente 2 min etter på å spør"skal vi skrve forsøksraport på dette?", læreren svarer det sammen, og tror du faen meg ikke at 2 min etter på så spørr hun om det samme igjen. Og ikke nokk med det, Det går 2 min, så spør en annen om det samme ... Jeg blir så vannvitig irritert, det plager meg noe sinnsykt. Hadde jeg vært lærer der hadde jeg gitt anmerkning etter første gang. Hvorfor klarer de ikke å ta imot en jævla beskjed. Enn at læreren skal si det samme 10 ganger etter hverandre Lenke til kommentar
katet Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 i dag på skolen, så ga læreren beskjed, " Vi skal ikke skrive forsøksraport av dette forsøket" han sa det sånn at alle hørte det (satt bakerst å jeg hørte det fint). Så kom det ei jente 2 min etter på å spør"skal vi skrve forsøksraport på dette?", læreren svarer det sammen, og tror du faen meg ikke at 2 min etter på så spørr hun om det samme igjen. Og ikke nokk med det, Det går 2 min, så spør en annen om det samme ... Jeg blir så vannvitig irritert, det plager meg noe sinnsykt. Hadde jeg vært lærer der hadde jeg gitt anmerkning etter første gang. Hvorfor klarer de ikke å ta imot en jævla beskjed. Enn at læreren skal si det samme 10 ganger etter hverandre DET irritere meg også noko sonnsjukt! Går i klasse med ein, den kjeften er ikkje mykje att i løp av ein dag. Her får ein ein del informasjon som ein kanskje ikkje skulle hatt tak i.. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Gah, jeg hater drivere, reinstallasjoner, aktiveringer. Jah, alt jeg må gjennom, for å sette opp en pc. Blir nesten lykkelig de gangene jeg skal installere Ubuntu på en pc, for da slipper jeg å surre med drivere og aktiveringer. Så kan man bare lage ett lite script, som fikser resten av ting som skal settes opp etter install. Mhm ^^ Ellers klarer jeg ikke å forstå hvorfor alt av drivere skal zippes hver for seg. Burde være mulig å få laste ned alle samlet også... Det tar laaang tid å laste ned, og laaang tid å installere etterpå. -.-' Nei, dataverden er en irriterende verden. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Rensvik? Neinei , jeg bor i sentrum av Kristiansund, så dette var ved statoilstasjonen ved viadukten . Kom på noe som var mye mer irriterende. Ei godt voksen dame brøt vikeplikta si noe kollosalt og kjørte inn på forskjørveien jeg var på rett foran meg under OPPKJØRINGA MI i sommer. Jeg ble nesten hissig og sa til sensor "jævlig bra sikkert.. å nesten kræsje på oppkjøringa.... " men jeg sto da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg