chokke Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Om du drar den for langt er du nede på barneskolestadiet og det er et signal om flørting. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Jeg var på et kjøpesenter i dag også kommer det tre gangster fjortiser og holder på med beatbox og "ræpper". Jeg blir små irritert plutselig så sier han ene "Sup Whiteboy(!) hva er det du hører på?" Jeg svarer av ren høfelighet "Hører på Satyricon" Da svarer faen men den lille jækelen " Ja du så ut som en av de hvite rocke homsene, POOOWWW!" også tar han og en annen på fingrene til hverandre(de berører pekefingrene) og lager denne lyden :"Tssssss". Jeg blir irritert og hoster "Faggots". Da begynner de og lage pistol med henda og lager slike lyder "peow peow padu peio peoi piim". Altså noen laser lyder og sier "Waaao du er så død Cracker. Oooooohhhh, Come on sow us what you got wowowowowo". Disse fyrene var seriøse!! Jeg hadde aldri sett dem før oså oppfører de seg slik!? Ironisk nok så var det en Mørkhudet, en Iraker/pakistaner og en Hvit gutt så hvorfor kalte de meg White boy? Hater Ganstars. Sorry for skriveleifer. Endret 2. januar 2008 av Batnobbit Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg var på et kjøpesenter... Jeg tror jeg antaglivis hadde dødd av latter om noe slikt hendte meg. :!: Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Var jo siste skoledag før ferien så det var et dasselass med fjortiser. I feel so Dirty Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg var på et kjøpesenter i dag også kommer det tre gangster fjortiser... Uff, Dette var jo bare komisk... Skjønner ikke at det er tøft å oppføre seg som en drittsekk.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Se i signaturen til Strat for å se hvilken musikk han liker.. Jeg hører på fort minor, 50 cent osv men jeg elsker også red hot chilipeppers, aerosmith osv. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg var på et kjøpesenter i dag også kommer det tre gangster fjortiser og holder på med beatbox og "ræpper". Har sånne i klassen... Det der er jo bare komisk, hadde jeg vært deg så hadde jeg satt Metallica på full guffe bare for å terge dem Det ville vært morro... Jaja, hvite folk skal bare ikke være hvite lenger... Nå gjelder det å dra buksene lengst mulig ned, høre på dårlig hiphop og holde gunneren på skrått mens du tar deg i beltet/skrittet. Beltet skal selvfølgelig ha en diger greie på midten... Uff og uff... Ikke for å irritere noen, jeg sægger selv pitte litt... Og hører på noe hiphop, men jeg hater fjortisgangstere... Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg irriterer meg over utrykket "fjortisgangster". Vanlige "gangstere" er akkurat like irriterenes som de fordømte fjortisene. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Ja men fjortisene er norske og vi vill ikke ha tåpelig amrikansk kultur inni landet. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Ja ok sant det. Irriterer meg litt over at skolen starter i morgen, må tidlig opp da Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Folk som har teite passord på msn, mm. Som gjør at folk hacker kontoen deres. Snakket nettop med en fyr, som irriterte seg grøn over at noen hadde hacket kontoen hans. Og ikke nokk med det, dette var andre gangen. meg sier:Men hender det ofte at folk kødder med msn din eller? meg sier: Isåfall burde du få deg ett bedre passord Han sier: jeg har bytta passorn nå Han sier: men dem har gjort det en gang før Jeg sier: Du har ett passord med bokstaver, tall og tegn. Som ikke har noe spesielt med deg å gjøre? Navnet på kjæreste er lettere å gjette seg fram til, enn kHb4w3, liksom Han sier: det forje passordet mit var 123456789 *riste på hodet* GÅR DET ANN? Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Han sier:det forje passordet mit var 123456789 Akkurat nå irriterer jeg meg over folk som hele tiden skriver forkortelser, og som ikke kan skrive ordentlig norsk/ engelsk. Det blir jo helt umulig å forstå hva andre folk prøver å si, når jeg må spørre dem hva de mener etter hver eneste setning! Lenke til kommentar
Grand Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Det som irriterer meg er når loggen i nettby er på 99, og alt er fra drit grupper, Feks: "Nei til at nettby skal koste" eller "når vi sier elsker deg, så mener vi det" Faen jeg blir så irritert over alle de "fjortis" gruppene. og når alle i klassa mi legger opp bilder av seg selv og andre får å vise at de har vært på fylla på nyttårsaften. + alle de gansterane som legger opp bilder av seg selv i merkelig stillinger. Endret 2. januar 2008 av Sno Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Vanlige "gangstere" er akkurat like irriterenes som de fordømte fjortisene. Jaså. Da kan du jo kanskje få med hva din definisjon av «vanlige gangstere» er? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Folk som ikke kan stave med T9 på mobilen.. En skrev: Jeg sitter på på andre slapp med Maur. Kommer du snart? Det som skulle stå var: Jeg sitter på andre plass med Mats. Kommer du snart? Og folk som ikke kan stave: Va er det du vill? Jeg årker ikke svare på esemeser.. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg var på et kjøpesenter i dag også kommer det tre gangster fjortiser og holder på med beatbox og "ræpper". Jeg blir små irritert plutselig så sier han ene "Sup Whiteboy(!) hva er det du hører på?" Jeg svarer av ren høfelighet "Hører på Satyricon" Da svarer faen men den lille jækelen " Ja du så ut som en av de hvite rocke homsene, POOOWWW!" også tar han og en annen på fingrene til hverandre(de berører pekefingrene) og lager denne lyden :"Tssssss". Jeg blir irritert og hoster "Faggots". Da begynner de og lage pistol med henda og lager slike lyder "peow peow padu peio peoi piim". Altså noen laser lyder og sier "Waaao du er så død Cracker. Oooooohhhh, Come on sow us what you got wowowowowo".Disse fyrene var seriøse!! Jeg hadde aldri sett dem før oså oppfører de seg slik!? Ironisk nok så var det en Mørkhudet, en Iraker/pakistaner og en Hvit gutt så hvorfor kalte de meg White boy? Hater Ganstars. Sorry for skriveleifer. Ser ut til at idiotoppførsel herjer landet. Det er tragisk å se på at helt O.K personer blir til idioter som tror de er så kule når "brødrene" kommer eller når de blir "mafia" i gjengen Ja men fjortisene er norske og vi vill ikke ha tåpelig amrikansk kultur inni landet. Derimot så er amerikansk godteri veldig greit Se i signaturen til Strat for å se hvilken musikk han liker.. Jeg hører på fort minor, 50 cent osv men jeg elsker også red hot chilipeppers, aerosmith osv. Der fanget du litt av min smak Vanlige "gangstere" er akkurat like irriterenes som de fordømte fjortisene. Jaså. Da kan du jo kanskje få med hva din definisjon av «vanlige gangstere» er? De som ikke er 12-15 er en god begynnelse. Det som irriterer meg er når loggen i nettby er på 99, og alt er fra drit grupper, Feks: "Nei til at nettby skal koste" eller "når vi sier elsker deg, så mener vi det" Faen jeg blir så irritert over alle de "fjortis" gruppene. og når alle i klassa mi legger opp bilder av seg selv og andre får å vise at de har vært på fylla på nyttårsaften. + alle de gansterane som legger opp bilder av seg selv i merkelig stillinger. Det er helt utrolig teit. Jeg hater å se i det hele tatt på sånne bilder. Det første som kommer opp i skrotten er "Herregud!" og så går oppgavebehandling opp og eksploderer bildene Folk som ikke kan stave med T9 på mobilen.. En skrev: Jeg sitter på på andre slapp med Maur. Kommer du snart? Det som skulle stå var: Jeg sitter på andre plass med Mats. Kommer du snart? Og folk som ikke kan stave: Va er det du vill? Jeg årker ikke svare på esemeser.. Kan man ikke stave med T9 så er man værre enn Walt Disney's Klodrik. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Va er det du vill? Jeg årker ikke svare på esemeser.. Lenke til kommentar
Matsibooy Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Det som irriterer meg er når loggen i nettby er på 99, og alt er fra drit grupper, Feks: "Nei til at nettby skal koste" eller "når vi sier elsker deg, så mener vi det" Faen jeg blir så irritert over alle de "fjortis" gruppene. Den der er jeg totalt enig i. Hater det!! Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Vi har ingen verdens ting i skapet, også hadde jeg skikkelig lyst på noe godt, så jeg fant fram en yoghurt i kjøleskapet, og tror du'kke den var full av muggel, da. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Gah, "gangstere" ja... Om de bare kunne hatt musikksmaken sin for seg selv, og ikke prøvd å være så kule hele tiden, hadde jeg ikke brydd meg. Nå skal jeg ikke si for mye negativt, siden jeg har ganske "alternativ" stil selv. Men oppførselen... det er lov å oppføre seg som folk, mhm ^^ Ellers så irriterer jeg meg over USB 1.1 for tiden. 20gb med backup fra en gammel laptop som skal over på ekstern hdd. Det tar ÅR! Endret 2. januar 2008 av mrbjoern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg