Coffey Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg er irriteret på ei jente som ikke tar hintet om at jeg IKKE er interresert. Funker ganske bra å si det rett ut. Jeg gjorde det. Jeg brølte til og med til hu. Nå ber hun om unnskyldning for det! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Du brølte jo faktisk til hu da :!: Hadde bedt om unskyldning jeg å, hvis jeg var av det kvinnelige kjønn Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Nå ber hun om unnskyldning for det! Fin måte å få deg til å «trøste» henne på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 «Stikk av ditt svin, du er for stygg for meg og..» Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Men, jeg skjønner jo godt taktikken hennes da. Maser til jeg gir meg. Men NEI! I WILL NEVER SURRENDER! Og, forresten, dette er ikke kødd, jeg sa faktisk på melding, så klart, at jeg heller ville nappe tåneglene mine med tang enn å gå på kino med hu. Anyone lest Riskhospitalet eller? Og dette var hva jeg fikk til svar: "Haha, du er så morsom! Men, er du med eller? <33" Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Prøv med Ska vi pule taktikken, den funker... Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Men, jeg skjønner jo godt taktikken hennes da. Maser til jeg gir meg. Men NEI! I WILL NEVER SURRENDER! Og, forresten, dette er ikke kødd, jeg sa faktisk på melding, så klart, at jeg heller ville nappe tåneglene mine med tang enn å gå på kino med hu. Anyone lest Riskhospitalet eller? Og dette var hva jeg fikk til svar: "Haha, du er så morsom! Men, er du med eller? <33" Hahahaahaha Red.: Irriterer meg over folk som er ute etter å bevise at han/hun er bedre enn deg, uten å ha noen spesiell grun for det. Endret 2. januar 2008 av .Marcus Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Irriterer meg sykt mye at jeg har lekser til i morgen. Sukk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Få ho til å si en hemmelighet.. Si hemmeligheten til fiendene og ho vil hate deg.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Hihi, din egen skyld Selv må jeg gjøre to labrapporter og et stykk særemne ganske snart... Si du er homofil og liker eldre menn. Koffein. Endret 2. januar 2008 av chokke Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Nei, bedre: Si du er nekrofil, og kun liker folk som er 80+. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 KoffeinKanin kan jo gå motsatt vei da. Si rett ut: "Kom over om du har lyst til å pule, men stikk igjen når vi er ferdige" Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Nei, bedre: Si du er nekrofil, og kun liker folk som er 80+. Målet er vel å avskrekke denne ene personen, ikke komme i fengsel? Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Men, jeg skjønner jo godt taktikken hennes da. Maser til jeg gir meg. Men NEI! I WILL NEVER SURRENDER! Og, forresten, dette er ikke kødd, jeg sa faktisk på melding, så klart, at jeg heller ville nappe tåneglene mine med tang enn å gå på kino med hu. Anyone lest Riskhospitalet eller? Og dette var hva jeg fikk til svar: "Haha, du er så morsom! Men, er du med eller? <33" Haha, driti ut. Fy faen så bra, gud så irriterende det må være. Si at du heller lar et dyr legge kabler på magen din enn å se mere hud fra henne enn ansiktet. ^^ Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Si at du heller lar et dyr legge kabler på magen din enn å se mere hud fra henne enn ansiktet. ^^ Hvorfor? Det hjalp jo ikke første gangen han sa noe i den duren. Endret 2. januar 2008 av Mikachu Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Han kan jo anmelde dama for stalking... Bare skaff noen bevis, og hun må holde seg 25 meter fra deg eller noe... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) kjenner en som sitter i rullestol han syns ikke det er så gøy.Ser jeg folk som kødder i rullestol, flyr jeg på dem Glimrende, da får jeg endelig brukt kniven min. Endret 2. januar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hah, dritbra. :!: Si at du heller lar et dyr legge kabler på magen din enn å se mere hud fra henne enn ansiktet. ^^ Hvorfor? Det hjalp jo ikke første gangen han sa noe i den duren. Når ble det nevnt å få dyre-eksrimenter smurt på seg? Si til henne at du får brekninger av å tenke på henne, at hun rett og slett er så stygg at hadde hun stått i et rom fyllt med speil hadde det blitt aoe (area of effect) chain-knusing av de, p.g.a hun er så stygg. : > Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hah, dritbra. :!: Si at du heller lar et dyr legge kabler på magen din enn å se mere hud fra henne enn ansiktet. ^^ Hvorfor? Det hjalp jo ikke første gangen han sa noe i den duren. Når ble det nevnt å få dyre-eksrimenter smurt på seg? Si til henne at du får brekninger av å tenke på henne, at hun rett og slett er så stygg at hadde hun stått i et rom fyllt med speil hadde det blitt aoe (area of effect) chain-knusing av de, p.g.a hun er så stygg. : > Du er ikke den mest fantasifulle er du vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg