Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men, jeg skjønner jo godt taktikken hennes da. Maser til jeg gir meg. Men NEI! I WILL NEVER SURRENDER!

 

Og, forresten, dette er ikke kødd, jeg sa faktisk på melding, så klart, at jeg heller ville nappe tåneglene mine med tang enn å gå på kino med hu. Anyone lest Riskhospitalet eller? :wee:

 

Og dette var hva jeg fikk til svar: "Haha, du er så morsom! Men, er du med eller? <33"

Lenke til kommentar
Men, jeg skjønner jo godt taktikken hennes da. Maser til jeg gir meg. Men NEI! I WILL NEVER SURRENDER!

 

Og, forresten, dette er ikke kødd, jeg sa faktisk på melding, så klart, at jeg heller ville nappe tåneglene mine med tang enn å gå på kino med hu. Anyone lest Riskhospitalet eller? :wee:

 

Og dette var hva jeg fikk til svar: "Haha, du er så morsom! Men, er du med eller? <33"

 

Hahahaahaha :green:

 

Red.: Irriterer meg over folk som er ute etter å bevise at han/hun er bedre enn deg, uten å ha noen spesiell grun for det.

Endret av .Marcus
Lenke til kommentar
Men, jeg skjønner jo godt taktikken hennes da. Maser til jeg gir meg. Men NEI! I WILL NEVER SURRENDER!

 

Og, forresten, dette er ikke kødd, jeg sa faktisk på melding, så klart, at jeg heller ville nappe tåneglene mine med tang enn å gå på kino med hu. Anyone lest Riskhospitalet eller? :wee:

 

Og dette var hva jeg fikk til svar: "Haha, du er så morsom! Men, er du med eller? <33"

 

Haha, driti ut. Fy faen så bra, gud så irriterende det må være. Si at du heller lar et dyr legge kabler på magen din enn å se mere hud fra henne enn ansiktet. ^^

Lenke til kommentar

Hah, dritbra. :!:

 

Si at du heller lar et dyr legge kabler på magen din enn å se mere hud fra henne enn ansiktet. ^^

Hvorfor? Det hjalp jo ikke første gangen han sa noe i den duren.

 

Når ble det nevnt å få dyre-eksrimenter smurt på seg? Si til henne at du får brekninger av å tenke på henne, at hun rett og slett er så stygg at hadde hun stått i et rom fyllt med speil hadde det blitt aoe (area of effect) chain-knusing av de, p.g.a hun er så stygg. : >

Lenke til kommentar
Hah, dritbra. :!:

 

Si at du heller lar et dyr legge kabler på magen din enn å se mere hud fra henne enn ansiktet. ^^

Hvorfor? Det hjalp jo ikke første gangen han sa noe i den duren.

 

Når ble det nevnt å få dyre-eksrimenter smurt på seg? Si til henne at du får brekninger av å tenke på henne, at hun rett og slett er så stygg at hadde hun stått i et rom fyllt med speil hadde det blitt aoe (area of effect) chain-knusing av de, p.g.a hun er så stygg. : >

Du er ikke den mest fantasifulle er du vel?
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...