Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er sant. Virker som om folk blir mer å mer rebelske. Slik har det alltid vært. Noen så på langt hår som rebelsk på 60-70 tallet, idag er nivået ENDEL høyere! :)

 

Lurer på om det noen gang kommer til å roe seg, eller om vi blir å se fjortiser drepe folk for skøys skyld i fremtiden. (ja jeg vet at det faktisk skjer rundt om i verden nå, spesielt er det blitt et problem i London, men jeg tenker på verdensbasis).

Lenke til kommentar
Lurer på om det noen gang kommer til å roe seg, eller om vi blir å se fjortiser drepe folk for skøys skyld i fremtiden. (ja jeg vet at det faktisk skjer rundt om i verden nå, spesielt er det blitt et problem i London, men jeg tenker på verdensbasis).

 

Det skjedde før, det skjer nå og det vil skje igjen. Verden er syk; det er bare å innse det først som sist.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9
12-14 års alderen går bare mer og mer til helvette

 

Tenk at idiotiske ungdommer på 12-14 år skal drikke litt for å være tøff.. Også får alle vi som hater alkohol og røyk osv igjen for det?! :realmad:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Jeg håper på en belønning om jeg ikke drikker osv til jeg blir 18... :p

 

 

Om jeg ikke får det, skal jeg late som om jeg får det. :):p

 

 

 

Er 14, så neste år er jeg heldigvis ute av den gruppen? (Når jeg tenker meg om, så er det _mange_ fler i 10.(15 år) som drikker enn i 9. klasse.. Så det er egentlig neste år jeg kommer inn i den idiotiske aldersgruppen? :realmad:)

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Er ikke slik at når du begynner i 10. så må du automatisk drekka, drekka, drekka. Det kommer an på folka du henger med. En gjeng wannabe kule åttendeklassinger kan ta mye mer gift enn en gjeng "vanlige" tiendeklassinger

Endret av ExiliuM
Lenke til kommentar
Er 14, så neste år er jeg heldigvis ute av den gruppen? (Når jeg tenker meg om, så er det _mange_ fler i 10.(15 år) som drikker enn i 9. klasse.. Så det er egentlig neste år jeg kommer inn i den idiotiske aldersgruppen? :realmad:)

Det vriker for min del som om det aldri tar slutt... Jeg er 16, og folk skryter fremdeles av fjortisfylla og oppfører seg som fjortiser. Det er underholdende til en viss grad, men etter det er det bare så j*vlig irriterende... Når slutter dette?

 

Den andre tingen jeg irriterer meg over er at den jenta jeg prøver å få ting til med sjekker e-posten sin hver j*vla tredje dag. Når man er forelsket virker det som en evighet... Noen folk altså...

Lenke til kommentar
Hva er det som er så gale med at en gjeng 10ende klassinger drikker da?

Hvis de ikke hadde snakket fyllehistoriene sine til meg hele tiden, og bedt meg henge med dem så hadde det vært OK. Men jeg gir faen i hvem du drakk med, hvem du slo ned, hvem du pulte, hvor mye du drakk osv. Jeg er ikke interessert, jeg er avholdsmann i en alder av 16, tro det eller ei... og jeg vil ikke henge med dere. Jeg er ikke interessert i billige jenter og fyllesex, fylleslåssing og alt det andre...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Blir så irritert over at snøen kommer, så blir det pluss grader og snøen smelter. så fryser det til å blir speilglatt. Det har skjedd 3 - 4 ganger i år. Og da tryner jeg da å får store blåmerker på hele kroppen

Bor på Østlandet du? Jeg har prestert å skade halebeinet så mye at jeg sleit med å sitte ordenlig i to uker... Pokkers is, snø er mye bedre... Jeg slipper å skade meg hver dag. I går kastrerte jeg meg selv nærmest, etter å ha sklidd på sykkelen og fått sykkelstanga opp i et visst sted... Faens is...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Sykle på is.. Du valgte det selv..

 

Alltid en måte å unngå slike ting.. Finnes f.eks "sokker" til sko, med pigger slik at du ikke sklir. :p

Jeg vet det, men tingen er at det ikke er is overalt, men der jeg syklet var det... Uflaks...

 

Pigger er en smart ting ja, kanskje jeg brude investere i de sokkene. Univeralstørrelse, da holder de en stund...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...