Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ungdom som drikker og nasker... Hvor skal det ende...

Så langt har det endt i røyking, snusing og bæring av kniv i Hønefoss fordi de er redd for å bli banka opp av visse gjengtyper der som de selvfølgelig måtte være tøffe og henge med.

Og du/de er hvor gamle?

Lenke til kommentar

At jeg snuste i går. Riktignok bare pose, men pokker ta, jeg greier jo ikke å holde på prinsippene mine. Og nyttårsforsettet fra i fjor ble brutt da det var omtrent en time igjen av året, det nye ble brutt bare minutter inn i året.

 

Ja, nyttårsforsettet mitt i fjor var å ikke røyke eller snuse, og det var det planlagt at årets skulle være også.

Endret av Atald
Lenke til kommentar
Ungdom som drikker og nasker... Hvor skal det ende...

Så langt har det endt i røyking, snusing og bæring av kniv i Hønefoss fordi de er redd for å bli banka opp av visse gjengtyper der som de selvfølgelig måtte være tøffe og henge med.

De som går med kniv er noen ekte tapere. Prinisippet mitt er: brekk armene på de med kniv. Jævla idioter.

 

pakistanere

Lenke til kommentar
De som går med kniv er noen ekte tapere. Prinisippet mitt er: brekk armene på de med kniv. Jævla idioter.

 

pakistanere

Fine ting at de sannsynligvis får stukket kniven i låret ditt før du i det hele tatt får vridd armen deres ut av ledd, da. Det er slike som deg som gjør at kniv kan komme godt med.

Lenke til kommentar
Ungdom som drikker og nasker... Hvor skal det ende...

Så langt har det endt i røyking, snusing og bæring av kniv i Hønefoss fordi de er redd for å bli banka opp av visse gjengtyper der som de selvfølgelig måtte være tøffe og henge med.

Og du/de er hvor gamle?

Jeg/de er 14

Ungdom som drikker og nasker... Hvor skal det ende...

Så langt har det endt i røyking, snusing og bæring av kniv i Hønefoss fordi de er redd for å bli banka opp av visse gjengtyper der som de selvfølgelig måtte være tøffe og henge med.

De som går med kniv er noen ekte tapere. Prinisippet mitt er: brekk armene på de med kniv. Jævla idioter.

 

pakistanere

Du ga meg visst et nytt prinsipp du :)

De som går med kniv er noen ekte tapere. Prinisippet mitt er: brekk armene på de med kniv. Jævla idioter.

 

pakistanere

Fine ting at de sannsynligvis får stukket kniven i låret ditt før du i det hele tatt får vridd armen deres ut av ledd, da. Det er slike som deg som gjør at kniv kan komme godt med.

Er vi litt vel bokstavelige idag?

Lenke til kommentar
De som går med kniv er noen ekte tapere. Prinisippet mitt er: brekk armene på de med kniv. Jævla idioter.

 

pakistanere

Fine ting at de sannsynligvis får stukket kniven i låret ditt før du i det hele tatt får vridd armen deres ut av ledd, da. Det er slike som deg som gjør at kniv kan komme godt med.

Er vi litt vel bokstavelige idag?

Sier han som syta et par minutter etter han posta over at to stykker i mellomtia hadde posta noe som ikke var relevant til posten din. Hjelper ikke å ha falsk beskyttelse og tro man er tøff fordi man kan brekke arma til knivbærere når en i realiteten har tapt (den fysiske) kampen før man ha begynt.

Lenke til kommentar
De som går med kniv er noen ekte tapere. Prinisippet mitt er: brekk armene på de med kniv. Jævla idioter.

 

pakistanere

Fine ting at de sannsynligvis får stukket kniven i låret ditt før du i det hele tatt får vridd armen deres ut av ledd, da. Det er slike som deg som gjør at kniv kan komme godt med.

Er vi litt vel bokstavelige idag?

Sier han som syta et par minutter etter han posta over at to stykker i mellomtia hadde posta noe som ikke var relevant til posten din. Hjelper ikke å ha falsk beskyttelse og tro man er tøff fordi man kan brekke arma til knivbærere når en i realiteten har tapt (den fysiske) kampen før man ha begynt.

Jeg skjønner godt poenget ditt ja. Syter jeg mer enn du synes er akseptabelt? Det med kniv var mer eller mindre relevant til posten. Jeg ytret bare min mening om saken. Det virker som om du er litt sur på meg. Uten og kommandere eller leke nazimod så ville jeg være glad for en liten redigering av posten din.

Med hilsen og med fredsønsker fra SpecialForce

Lenke til kommentar
Jeg skjønner godt poenget ditt ja. Syter jeg mer enn du synes er akseptabelt? Det med kniv var mer eller mindre relevant til posten. Jeg ytret bare min mening om saken. Det virker som om du er litt sur på meg. Uten og kommandere eller leke nazimod så ville jeg være glad for en liten redigering av posten din.

Med hilsen og med fredsønsker fra SpecialForce

Akkurat i det tilfellet så var sytinga unødvendig ja. Og nei, jeg kommer ikke til å redigere posten, av prinsipp om du vil, når du siterer den originale posten.

Jeg kan personlig ikke se noe galt medp osten min.

Endret av Skagen
Lenke til kommentar

Chokke:

Det prinsippet skal du få lov til å beholde, men du har også quotet originalposten selv. Hadde du redigert din post så hadde jeg selvfølgelig fjernet min quote og quotet innlegget på nyt med det redigerte innholdet, men jeg tror at vi slår strek her.

Du personlig vil sikkert ikke se noe galt men to personer har to hjerner og fire øyer. Hva som befinner seg bak eller inni disse to settene er helt og holdent opp til personen selv å finne ut og lagre.

Det er irriterende at jeg finner gode venner som alltid bor veldig langt unna meg >.<

Uff ja.. Den har jeg brent meg på :(

Det er også irriterende og finne jenter man liker godt et random place og så videre finne ut at de bor langt unna.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

The Voice!

 

Hva er det med at 12-13 år gamle gutter/jenter skal spørre: "Er det noen sexyer jenter, 12-13 der ute? Gutt 13 her."

 

Hva er poenget?!

 

For det første, hvordan skal de få tak i deg? Det står jo Anonym siden av, og all personlig info blir slettet.

 

Og for det andre, 12-13 år gamle barn som spørr etter sexy gutter og jenter? Også legger de oftest til kjekk/deilig/pen etter sitt eget navn.

 

Helt sykt.

Lenke til kommentar
The Voice!

 

Hva er det med at 12-13 år gamle gutter/jenter skal spørre: "Er det noen sexyer jenter, 12-13 der ute? Gutt 13 her."

 

Hva er poenget?!

 

For det første, hvordan skal de få tak i deg? Det står jo Anonym siden av, og all personlig info blir slettet.

 

Og for det andre, 12-13 år gamle barn som spørr etter sexy gutter og jenter? Også legger de oftest til kjekk/deilig/pen etter sitt eget navn.

 

Helt sykt.

Og helt teit. Fullt enig med deg der. Jeg er også en av de som synes at The Voice ligner på Mess-Tv og Sonen. Latterlige programmledere og dårlig musikk som alle andre hører på. Ikke noen litt mer spesielle som "Breaking Benjamin" "Busted" og så videre. De har bare fjortissmusikk.

12-13-åringer er litt syke tildags, KoffeinKanin.

Enig

12-14 års alderen går bare mer og mer til helvette

er enig med deg å idag :)

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...