Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tenkte ikke på sånne store bilder, men mulighet for og ha små bilder i smileystørrelse, hadde vært helt kurant syns jeg...

Hva er så poenget med å ha 20x20-bilder i siganturen? Man får jo ikke plass til noe særlig uansett.

dessuten så har vi jo allerede avatarer liksom

Lenke til kommentar
Tenkte ikke på sånne store bilder, men mulighet for og ha små bilder i smileystørrelse, hadde vært helt kurant syns jeg...

Hva er så poenget med å ha 20x20-bilder i siganturen? Man får jo ikke plass til noe særlig uansett.

Jeg tenkte mest på smileyer, sånne som den her: :ph34r:, f.eks etter et utsagn eller en :!: etter noe morsomt. Akkurat som i poster.

Lenke til kommentar
Jeg tenkte mest på smileyer, sånne som den her: :ph34r:, f.eks etter et utsagn eller en :!: etter noe morsomt. Akkurat som i poster.

Smilies er som regel unødvendige når de blir brukt i posten, så jeg skjønner ikke poenget med å ha mulighet til å bruke dem i signaturer. Like irriterende som falsk latter i komedier.

 

Signaturen min er hysterisk, jeg trenger ikke en smilefigur for å få folk til å forstå det.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Bilder i signatur er grenseløst irriterende.

Det er noe av det jeg liker best med dette forumet, at det ikke er bilder i signaturen.

Enig. Irriterende selv om det ikke er stort heller. Men som Ståle sa, et lite bilde med dagens sitat i hadde gått for min del. Om det ikke hadde vært mer enn teksten, ikke noe som fancy skrift o.l., som hadde stått, selvfølgelig.

 

Edit: Enig med alt du skrev, Stratosphere.

Endret av überSviker
Lenke til kommentar

Folk som ikke klarer å diskutere saklig.. :roll:

Folk som er med i gjenger og gjør faenskap, og som i tillegg tror det er tøft.

Folk som tror at alle liker musikken de hører på når de sitter på bussen og spiller av musikk høyt.

 

edit:

 

Folk som sier at den musikken du hører på er dritt.. Blir oppgitt hver gang jeg hører det.

musikk er jo like subjektivt som hva som er best av Cola Og Urge...

Endret av Stratosphere
Lenke til kommentar
Folk som er med i gjenger og gjør faenskap, og som i tillegg tror det er tøft.

Har prakteksempler til deg jeg Stratosphere :)

Se her:

Irriterer meg grenseløst over de krapylene i et par av paralellklassene her. Følgende skjedde under en klassetur i Oslo:

Jeg og en kamerat av meg stakk innom kondomeriet(fjortissfaktor?). Der var vi litt inntil en bøling med kjenninger fra ungdomsskolen kom inn døren og så seg rundt. De kjøpte jo også sitt.

Når jeg og min kamerat hadde tenkt til å snart gå så pep alarmen og en utledning(typisk?) i en av paralellklassene og en annen ble bedt om å gå inn igjen.

Utledningen prøvde seg med "Jeg glemte å betale" og han andre var stille. De står der et halvt minutt inntil et par vektere dukker opp. Det som skjer da er at de to og en tredje person som var uskyldig måtte opp på et slags bakrom og bli ransaket.

Utledningen hadde henda fulle av kondomer(breddefulle) og en kniv(!) med langt blad(tror han er tøff) mens han andre hadde kniv(!) kondomer og glidemiddel. Jeg og noen andre fant ut at vi måtte ringe lærerne så de kunne ordne opp. To lærere kommer da og spør oss ut mens en av de blir igjen og den andre læreren returnerer til busse som skolen benyttet til frakt.

Jeg glemte å nevne at denne saken ble politianmeldt og at de to endte opp med oppføringer på rullebladet som omhandlet:

Bæring av våpen på offentlig gate

Tyveri i butikk

De fikk 9000 hver seg i bot på grunn av knivene. Hadde de blitt tatt bare for naskinga så hadde de ikke fått noen konsekvenser. De kan heller ikke reise til USA, jobbe i politiet eller i millitæret.

I tillegg

Så sirkulerte det rundt i 2. etasjen i bussen diverse flasker med vodkaessens og Grans Julebrus[!!] som ikke ble oppdaget. Så som dere sikkert skjønner så ble ingen lærere så glad for dette. Det fremgår tydelig også at en viss gruppe med folk på min skole bedriver mye faenskap.

Det som irriterer meg er at de tenker så lite!

De ødelegger skolens rykte

Lager faenskap overalt

Er såå tøffe i trynet

Behandler andre enn "brødrene" sine som shiet

Life aint good

Eller hva?

At de klarer å faktisk bruke de brødkassene de har fått utdelt så lite er helt bemerkelsesverdig. Herregud som jeg ønsker at en viss person blant de derre havner på den arbeidsskolen som vedkommende egentlig skulle til grunnet mye bråk(minigulag?,Russland)

Jeg tror nok at de to er veldig glade for at de er utenfor den strafferettslige ramme og slipper ungdomsfengsel o.l for dette. Jeg synes også det er rart at ingen av de andre elevene ennå ikke har forstått at disse to er ikke folk og holde på. Noen andre av "brødrene" driver også med røyking og snusing(fysjom!)

Måtte redigere 3-4 ganger ;P kjipt å ikke fortelle alt.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Irriterer meg over at ingen kommenterer innlegget ovenfor. Irriterer meg også over at min mor&Far er noen masekopper når det kommer til leggetider selv om det er fri. Irriterer meg også over at man må gjøre mye av Assasins Creed om igjen og om igjen(samme type oppdrag)

Ok, en kommenterte innlegget.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...