wwwerner Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 At juleferien snart er slutt! Da er det bare å holde ut til vinterferien. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg synes faktisk det er ganske umodent og fjortiss å skal drikke hele tiden. Jeg er det man kaller å være i fjortissalderen, men jeg drikker ikke, røyker ikke eller noe slikt. Jeg vet at du sier at det ikke var slikt ment og ikke retta mot oss, men at det er mer fordi mange unge oppfører seg dumt. Ikke alle fjortisser drikker og lignende. Jeg er en av de som ikke har bruk for alkohol, og vil ikke ha bruk for det før jeg blir noen år eldre/aldri. Folk som sier at alt det dumme er "umodent og fjortiss" irriterer meg så grenseløst. Helt enig, man skal ikke ta alle under en kamm Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) At juleferien snart er slutt! Det er nok det verste, spesielt når du må rette opp døgnrytmen. Edit: Omformulerte litt. Endret 1. januar 2008 av überSviker Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hadde noen få venner på nachspiel her, en av dem hadde med seg en kamerat og. Hadde sett han en gang før. Iløpet av kvelden prøvde han seg på kjæresten mi flere ganger, og prøvde å klå på henne etc. Dette gjorde han så skjult som mulig, f.eks om dama mi gikk på do i underetasjen så gikk han ned en liten stund etter. Skjønner ikke hvordan det går an å bli så jævlig frekk, her er jeg grei og lar ham bli med i mitt eget hus, og det der er takken?? Tror aldri jeg har vært så forbanna før som etter at dama mi tok meg ut og fortalte åssen han hadde drevet på Men takla det på en fin måte likevel. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Men takla det på en fin måte likevel. Å? Fortell. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Å? Fortell. Jeg hadde lova han kisen at jeg/vi skulle kjøre ham hjem etterpå.. Han bodde cirka 30 minutters kjøring unna. Sånn cirka halvveis kjørte vi inn på en sidevei og fortsatte inn på et kølsvart og øde veistykke midt i skogen. Der ba jeg han pelle seg ut av bilen og ta beina fatt resten av veien (i passe forbanna tonefall) Og det var det.. Angra som en hund på at jeg ikke ga ham en på trynet, men nå synes jeg egentlig det var like greit Han hadde jo ikke peiling på hvor han var, så får være fornøyd med det. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Skjønner deg godt! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Ohh, den var ganske kald men hadde gjort et samme. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Lurer på hva nyttårsforsettet hans var Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Kald, i forhold til det han hadde gjort? Neppe. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Brukere som spammer trådene med sine Minicities. Nei syntes at han taklet det ganske bra, men litt kaldt var det jo Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Ohh, den var ganske kald men hadde gjort et samme. Hadde jeg vært litt mer snartenkt så skulle jeg satt på "The Ring" før vi kjørte av sted. Jeg hadde ihvertfall daua av skrekk om jeg ble dumpa der helt alene etter å ha sett den :s Menmen. Man lærer så lenge man lever, så om noe slikt skjer igjen så har jeg planen klar i det minste Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Den er nesten for ond! Men som andre sier; jeg hadde sikkert gjort det samme! Tullinger som ikke eier respekt fortjener ikke bedre. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Irriterer meg at jeg klarte å pådra meg en frostskade på kinnet i løpet av gårsdagens/nattens festligheter. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 At jeg ikke finner ut hvem som hadde det glass-kabinettet sitt i signaturen, skulle se på det igjen, men finner ikke ut hvor jeg så det. BAH!! Vis du har et bilde av ditt glass kabinett i signaturen, si ifra:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Det er ikke lov å ha bilder i signaturen sin. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Betyr vel ikke at alle ikke har det for det! Har vært nok av folk som ikke har vært klar over det! Retningslinjene er ikke populært lesestoff for alle, dessverre. Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Nå er det sikkert snakk om en link til et bilde, but whatever.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 ...noen av trådene på kvinneguiden. Makan til fordømmende holdninger skal man lete lenge etter. For ikke å snakke om det totale anarkiet med bilder i signatur og SVÆRE bokstaver og rett og slett den kaos-følelsen jeg sitter igjen med etter å ha sett der. Jeg er jaggu glad reglene er som de er her på diskujson.no så vi slipper slikt Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Syns det skulle vært en høydebegrensning på signaturen jeg, så vi kunne lurt inn små bilder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg