Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes faktisk det er ganske umodent og fjortiss å skal drikke hele tiden.

 

Jeg er det man kaller å være i fjortissalderen, men jeg drikker ikke, røyker ikke eller noe slikt. Jeg vet at du sier at det ikke var slikt ment og ikke retta mot oss, men at det er mer fordi mange unge oppfører seg dumt. Ikke alle fjortisser drikker og lignende. Jeg er en av de som ikke har bruk for alkohol, og vil ikke ha bruk for det før jeg blir noen år eldre/aldri.

 

Folk som sier at alt det dumme er "umodent og fjortiss" irriterer meg så grenseløst.

 

 

Helt enig, man skal ikke ta alle under en kamm

Lenke til kommentar

Hadde noen få venner på nachspiel her, en av dem hadde med seg en kamerat og. Hadde sett han en gang før.

Iløpet av kvelden prøvde han seg på kjæresten mi flere ganger, og prøvde å klå på henne etc. Dette gjorde han så skjult som mulig, f.eks om dama mi gikk på do i underetasjen så gikk han ned en liten stund etter.

 

Skjønner ikke hvordan det går an å bli så jævlig frekk, her er jeg grei og lar ham bli med i mitt eget hus, og det der er takken??

 

Tror aldri jeg har vært så forbanna før som etter at dama mi tok meg ut og fortalte åssen han hadde drevet på :ph34r:

 

Men takla det på en fin måte likevel.

Lenke til kommentar
Å? Fortell. :roll:

 

 

Jeg hadde lova han kisen at jeg/vi skulle kjøre ham hjem etterpå.. Han bodde cirka 30 minutters kjøring unna.

Sånn cirka halvveis kjørte vi inn på en sidevei og fortsatte inn på et kølsvart og øde veistykke midt i skogen.

Der ba jeg han pelle seg ut av bilen og ta beina fatt resten av veien (i passe forbanna tonefall)

 

Og det var det.. Angra som en hund på at jeg ikke ga ham en på trynet, men nå synes jeg egentlig det var like greit :)

 

Han hadde jo ikke peiling på hvor han var, så får være fornøyd med det.

Lenke til kommentar
Ohh, den var ganske kald :p men hadde gjort et samme.

 

 

Hadde jeg vært litt mer snartenkt så skulle jeg satt på "The Ring" før vi kjørte av sted. Jeg hadde ihvertfall daua av skrekk om jeg ble dumpa der helt alene etter å ha sett den :s

 

Menmen. Man lærer så lenge man lever, så om noe slikt skjer igjen så har jeg planen klar i det minste :)

Lenke til kommentar

...noen av trådene på kvinneguiden. Makan til fordømmende holdninger skal man lete lenge etter. For ikke å snakke om det totale anarkiet med bilder i signatur og SVÆRE bokstaver og rett og slett den kaos-følelsen jeg sitter igjen med etter å ha sett der. Jeg er jaggu glad reglene er som de er her på diskujson.no så vi slipper slikt

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...