Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Det beste som er imotsetning til vill festing er å kose seg med gode venner og drikke seg (små)brisen, for smakens og kosens skyld og ikke med intensjonen å bli full. Men jeg greier ikke poppe i meg drikke lenger. Er så lei! Har ikke vært full siden september da jeg drakk tequila.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg synes faktisk det er ganske umodent og fjortiss å skal drikke hele tiden.

mhm, det er mange i klassa mi som jeg traff drita i går, Jeg er bare 15, og jeg holder meg godt unna alkohol en periode til. de røyker å drikker å står i hver helg...Det er til å med folk på skolen vår som har starta å drikke/røyke i 13 årsalderen

tragiske folk når de må til med alkolhol å røyk for å få oppmerksomhet i 13 årsalderen.

Endret av Sno
Lenke til kommentar

mhm, det er mange i klassa mi som jeg traff drita i går, Jeg er bare 15, og jeg holder meg godt unna alkohol en periode til. de røyker å drikker å står i hver helg...Det er til å med folk på skolen vår som har starta å drikke/røyke i 13 årsalderen

tragiske folk når de må til med alkolhol å røyk for å få oppmerksomhet i 13 årsalderen.

Støttes så sykt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Jeg er det man kaller å være i fjortissalderen, men jeg drikker ikke, røyker ikke eller noe slikt. Jeg vet at du sier at det ikke var slikt ment og ikke retta mot oss, men at det er mer fordi mange unge oppfører seg dumt. Ikke alle fjortisser drikker og lignende. Jeg er en av de som ikke har bruk for alkohol, og vil ikke ha bruk for det før jeg blir noen år eldre/aldri.

Folk som sier at alt det dumme er "umodent og fjortiss" irriterer meg så grenseløst.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Sto opp kl 18:01 :wee:

Det som irriterer meg er at jeg skal stå opp kl 10:00 får jeg skal til legen :no:

Grei måte å få snudd døgnet tilbake på, med tanke på skolestarten.

Lenke til kommentar

Samme med folka her...

Lenke til kommentar

Samme med folka her...

Samme med folkene her på min skole også :no:

Lurer på hvorfor det alltid er de smarte folkene som er på dette forumet?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Ja men hvordan i alle dager skal jeg klare og sovne i kveld?

Du greier ikke å sovne tidlig i kveld. Regn med å være skikkelig trøtt i morra, da kommer du til å legge deg tidlig, og døgnrytmen er tilbake på plass.

Det med døgnrytme er så lett å gi andre råd om, men umulig å få til selv :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...