Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Irriterer meg over folk som er sykelig opptatt av at man må ha en mening om alt. Stakkars mennesker. Livet er ikke verdt å leve uten å kunne ignorere ting og la det flyte forbi av og til.

Mange irriterer seg over kristne personer som synes synd på andre som er "dømt til evig pinelse" osv. Jeg føler mer irritasjon over wannabe-buddhister som liksom har funnet sin "indre ro" og konstant ser ned på andre ikke-opplyste mennesker. Filosofiske mennesker som kaller seg fritenkende og åpne, men som egentlig ikke ser at deres egen tenkemåte er helt fastlåst. Så snart du gir et sukk eller viser tegn til fortvilelse så hører du denne "tsk tsk tsk... kan ikke være lett" med en mild latter tilhørende. Deres måte å heve seg over deg. Har merket at disse personene aldri viser følelser under noen omstendigheter. Kun glede. For det er jo "kun glede" i livet deres. Jeg tror det er omvendt. Jeg tror de flykter fra noe stygt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

* Folk som sier de kommer til avtalt klokkeslett, men kommer 30 mins senere..

* Når jeg skal legge post i postkassene og det lukter reker/fisk u name it av søplebøttene som står 3 meter unna. *shivers*

Men en gladnyhet oppi alt dette "jeg hater/misliker crappet": 3mnd igjen til ps3 :D

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Folk jeg veit har feil, men som insisterer på at de har rett og i tillegg aldri gir seg uansett hvor godt jeg beviser at det motsatte er riktig :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Folk som hører på musikk med propper! Hvordan kan du nyte musikken da?

6696173[/snapback]

Har selv noen utrolig gode ørepropper fra creative med god bass osv. I tillegg stenger du ute all annen lyd, så du slipper å ha på så høy lyd. Kan selvfølgelig ikke måle seg med et godt headset, men kan lett puttes i lomma ...

Lenke til kommentar
Og når vi er inne på det med headset: Folk som har musikken så høyt at du skulle tru høytalerne var på utsia headsettet... irriterende  :realmad:

6697274[/snapback]

De som har gjort den tabben å kjøpe Koss Porta Pro kan faktisk ikke hjelpe for det. Shiten er bare bygd så dårlig. Skulle tro den var designet for ekshibisjonister.

Lenke til kommentar

-Fluer og andre små dyr som sitter på tv sjermen mens du sitter og ser film

-Folk som altid skal ha rett

-Late folk, eller mer som de som er med på morroa men gidder ikke og rydde opp eller noe. Skal bare være med på det morsomme.

-Fjortiss nick på msn..

Lenke til kommentar
Den metallsplinten jeg har fått i øyet og som jeg ikke får ut. Blir øyelege i morgen ja :(

6702455[/snapback]

Au. Hvordan fikk du til det?

Irriterer meg over øynene mine som ikke vil ha linser idag. Vondt i ryggen etter å ha sitti 30 cm fra skjermen noen timer :(

Irriterer meg også over folk med fordommer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...