mikaragua Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Usiviliserte apekatter som ikke gjør det trygt å leve i sitt eget land fordi de går rundt med knokjern eller hva det nå enn heter på seg. Helvete. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Usiviliserte apekatter som ikke gjør det trygt å leve i sitt eget land fordi de går rundt med knokjern eller hva det nå enn heter på seg. Helvete. Så enig, så enig..... Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Lillesøstra mi iriterer meg ganske så mye til tider. For det første skal hun sipe om alt, og da mener jeg alt. Og for det andre skriker/roper hun så forbanna høyt, av og til får jeg fysiske smerter i ørene av lydene som kommer ut av kjeften hennes. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 er folk sultene så må de få lov til å bli mettt? er hur? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Fulle pakistanere som fikk ekstremt lyst til å sparke meg på vei hjem istad. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jævla kødder som kaster raketer slik at de lander 2-3 m fra meg. Det er ikke noe gale med fyrverkeri men det er noe gale med de som har det. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Har du noen gang hatt følelsen når du ska skyte opp en rakett at "Denne her kommer til å smelle så jævlig bra!" ? Jeg irriterer meg over at SAMTLIGE slike bare sier "futt". Moro med de små rakkerne som smeller noe inni helvete også da. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Ja det er morro men det er ikke morro når de kster de overalt slik at du nesten mister syn og hørsel. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hørselvern og briller, er ikke så dyrt. Lenke til kommentar
pwnde Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) *snip* Edit 2: Fjerna posten. Selv om jeg er litt bitter og sur nå, så synes jeg at jeg var for hard mot mine venner, derfor fjerna jeg posten. Endret 1. januar 2008 av pwnde Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Syntes at drikking ødelegger mye. Jeg elsket ex dama mi men så ko hun i feil miljø. Hun begynte og drikke seg dritings og røyke os.v Hun var en veldig snill person men jeg klarte ikke mer av det så jeg slo opp. Synd når Alkohol og venenr skal ødelegge slike ting Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Det eneste jeg ønsket meg til jul var et stabilt internett (har vært ustabilt i 4-5 år) og det jeg får er 500kr og en pappbit hvor det står "kjøp deg noe du ønsker deg". Hater internettet mitt. Kunne sikkert "spart" flere hundre timer hvis internettet hadde vært stabilt. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 kjerringer er noi drit. kuk på lompa og sennep i frysen Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Å sitte på jobb med en som sitter å sovner av, aldri klarer å gjøre ting ordentlig. DET er irriterende. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Rulletrapp: 1Meg: 0 Au Hva skjedde? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 "Førstemann opp rulletrappa!" Jada, bare å ta bena fatt og jeg løp. Men neida, rulletrappa hadde jo egne måter å frakte folk på så lettere berused ungdom og (store) ben i rulletrapp førte til knall og fall. Ikke bare fall, men falt sikkert 3 ganger på toppen på grunn av den forbanna utflatinga. Dette var inne på Oslo S og sikkert 200000 folk som så det Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Tre ting: - Folk som gjør hærverk på norsk kulturarv (skjedde i natt - gamle håndlagde vinduer ble knust) - Folk som ikke eier anstendighet og ikke veit når de skal ligge og suge trynet til dama si og når de ikke skal det - At jeg begynner å bli lei av å drikke Endret 1. januar 2008 av Glisevask Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Glisevask: Jeg støtter deg på samtlige punkter der, særlig det siste. Jeg er fra en liten plass hvor det virker som om det eneste folk vet å gjøre er å drikke seg sanseløs hver jævla helg, på tross av at det faktisk er endel tilbud der. jeg klarer seriøst ikke å bruke 300,- på en flaske sprit, sette meg på en eller annen møkkafest med trance på full guffe (sånn at man ikke kan prate med kompiser eller jenter) og sitte der å høre de samme spøkene, det samme drittsnakket og late som om man har den beste tiden i sitt liv. Altså, er jeg den eneste som føler det slik? Jeg drikker en gang i måneden maks nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg