Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterer meg at jeg er en katastrofe på kjøkkenet!

 

Haha, egentlig er det litt komisk. Jeg er hjemme aleine, og skulle prøve å stelle i stand et lite nyttårsaftenmåltid jeg kunne kose meg med, bestående av kalkunfilet og potet. For å krydre opp maten litt, leita jeg fram en pose viltsaus i skapet, som skulle vise seg å bli litt mer trøbbel enn jeg hadde rekna med.

 

Alt gikk greit helt til midt i matlaginga, da røykvarsleren selvsagt begynte å ule, som den så å si alltid gjør når jeg lager mat. Jeg snur meg bort fra komfyren i to (jaja, kanskje tretti, da) sekunder, for å roe ned røykvarsleren, og når jeg kommer tilbake koker den jævla sausen over! I mitt desperate forsøk på å redde sausen som ikke flyter utover komfyren, svir selvsagt fileten seg. Sausen brenner seg fast i plata, så nå er jo den helt fucka. (Noen som har enkle tips til hvordan man kan få fjerna saus fra sånn induksjonstopp-plategreier, uten å herpe den helt?)

 

Mitt koselige, lille nyttårsaftenmåltid ble en svidd kalkunfilet, tre små sunnkokte poteter, og brent, klumpete viltsaus. :fun:

Lenke til kommentar
Til dere med hunder som reagerer på raketter: Har dere prøvd å snakke med dyrlegen om å få valium til hunden deres?

 

Hunden min fikk det en gang. Det var så jævli å se på. Han lå der, livgredd som bare det, men var for trøtt til å kunne bevege seg. Dessuten har hunden min hjertefeil, så jeg vil ikke gi han sånne piller. Nå ligger han på badet med viften på. Har seng og mat og drikke der inne. Og hvis han må gjøre fra seg, så er ikke det så farlig. Gulvet tåler det

Lenke til kommentar

Jeg hadde store planer om å dra på byen med en stor vennegjeng egentlig.

Jeg er alene i huset helt til utpå kvelden første nyttårsdag så tenkte jeg skulle kjøpe inn en del øl og ha ett par kompiser sittende å kose oss her før vi dro på byen.

 

Alt var perfekt planlagt helt til jeg sover forbi ølsalget, og fyrverkerisalget, så da gidder jeg faen ikke dra på byen heller.

Blir sittende her inne og sture ut av vinduene på alt fyrverkeriet kl 12...

 

 

Faen!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...