Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At jeg er dum nok til å ha opp ned døgnrytme nå. Kommer til å bli gøy å prøve å sove i kveld.

EDIT:

Var en jente på skolen min som begynte å grine fordi hun fikk 5+ på en prøve. "Det er ikke 6'er! BOO HOO" hold kjeft, kjerring.
Dakkal, er det noen som er flinkere enn deg?

Irriterer meg over folk som kaller spor på CDen for kutt.
Har faktisk aldri hørt det, men jeg synes ikke det var så dumt å kalle datasporene det.

Er jeg den eneste som oppfatter skiver som brødskiver og ikke cd-plater?
Ordet skive kan brukes om mye mer enn brødskiver, men jeg er enig i at det er idiotisk å kalle musikk-CD-er skiver. Endret av haalo
Lenke til kommentar

Bah, jeg var ikke misunnelig på en ussel karakter, men faktum at hun bokstavelig talt begynte å gråte på en prøve der hun fikk best karakter, og likevel gikk rundt og sa "jeg fikk bare 5+" til folk som hadde fått dårligere når hun selv ligger på 4-4+ til vanlig.

Lenke til kommentar
Bah, jeg var ikke misunnelig på en ussel karakter, men faktum at hun bokstavelig talt begynte å gråte på en prøve der hun fikk best karakter, og likevel gikk rundt og sa "jeg fikk bare 5+" til folk som hadde fått dårligere når hun selv ligger på 4-4+ til vanlig.

De som nesten er på linje med hun er de som synes synd/føler med henne. De kan også være ganske så irriterenes.

Lenke til kommentar

JANUARSALGET, ødelegger hele julen.

Det er så latterlig at det man kjøper kommer på halvpris bare ei uke etter eller to. Før var jo januarsalget slutten av januar og da kunne jo folket være gladet+

Men nå er det bare helt ødelagt

Nei, Nesteår blir det bare penger.

Bedre å gi ut 1000+ enn å kjøpe for 1000+ og deretter ser at det er på halvpris senere

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Penger er ikke same gleden å pakke opp... Med mindre du legger den i en STOOOOR eske, med masse stein osv oppi, også MASSE gavepapir, slik at det er noe å pakke opp.. Også får man en god latter etterpå, også. :)

Lenke til kommentar
JANUARSALGET, ødelegger hele julen.

Det er så latterlig at det man kjøper kommer på halvpris bare ei uke etter eller to. Før var jo januarsalget slutten av januar og da kunne jo folket være gladet+

Men nå er det bare helt ødelagt

Nei, Nesteår blir det bare penger.

Bedre å gi ut 1000+ enn å kjøpe for 1000+ og deretter ser at det er på halvpris senere

Bytt det du har fått og kjøp det igjen for halv pris da vel... :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...