vStyle Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Var en jente på skolen min som begynte å grine fordi hun fikk 5+ på en prøve. "Det er ikke 6'er! BOO HOO" hold kjeft, kjerring. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 What happened? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=886366&hl= That happened >< Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Hvis de regelrett kommer til å kaste deg ut av huset, synes jeg du bør be de om å skjerpe seg. Det er selvsagt JÆVLA surt at det skulle skje, og jeg kan forstå at mora di er pissed off - men når alt kommer til stykke snakker vi tross alt bare om materielle ting. Sleng opp google earth, finn huset ditt og zoom så langt ut du bare klarer. Hvem faen bryr seg om noe så simpelt som et bord hvis man ser på det litt "større bilde". Endret 30. desember 2007 av Stian89 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Kjøper man et bord til 50k som ikke tåler å bli brukt, som står i et hus fullt av barn og unge voksne, så har man rett og slett ikke tenkt langt nok. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Dessuten burde man ikke akkurat ende opp i økonomisk krise hvis man har råd til å svi av 50 000 kroner på noe så dumt som et bord! Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Raketter! Hunden min er livredd. Når jeg blir enehersker blir det slutt på det folkens! Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Når. :O Raketter irriterer meg også. Greit nok at man feirer nyttår, men at åndssvake jævler nær der jeg bor skal drive å sende opp raketter om natta mens folk prøver å sove flere dager før kvelden er mildt sagt irriterende. Lenke til kommentar
MK2 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Raketter! Hunden min er livredd. Når jeg blir enehersker blir det slutt på det folkens! Skal sende opp noen ekstra for hunden din Haha Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hunden til naboen.. Vekker oss ganske ofte.. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 jævla raketter ass!!! bikkja mi har pisst inne ti ganger i dag hu har vert så redd og det er ikke nyttårsaften en gang!!! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hunder irriterer meg, de bråker som faen og idiotiske eiere vil ikke ha dem inne pga bråket. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Raketter! Hunden min er livredd. Når jeg blir enehersker blir det slutt på det folkens! Skal sende opp noen ekstra for hunden din Haha You just made my list. Moahahahaha Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Hunder irriterer meg, de bråker som faen og idiotiske eiere vil ikke ha dem inne pga bråket. Hunden våres bjeffer aldri den.. Og det er sant! Så har vi også en flott bokser. /Den er ikke våres/ Denne ligner kanskje litt mer på våres: Endret 30. desember 2007 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hunden min bjeffer aldri heller. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 tipper folk er ganske irritert på min hund, hu bjeffer og knurrer på nesten alt utenom meg Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Det er jo mote å skjære alt over en kam på grunnlag av et lite utvalg. Uansett, er ikke mange hunder rundt her, men et par av de bjeffer konstant. Sikkert 8/10 hunder eller nnoe. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 jeg elsker hundebjeff det er en vakker lyd. men jeg hater jævla kråkelydene, det er noen kråkereir rett utfor vinduet mitt faen jeg kliker Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Folk som vil snakke med meg på MSN bare for å si "Halla" og "Skjer?" Det er så DRITT å få sånne spørsmål ... Kan ikke folk ha litt kreativitet Ein kompis begynner å seie «Hei, jer på?» og eg svarer. Kvart femte minutt etterpå skriver han «No då?». Veldig irriterende i lengden. Lenke til kommentar
Error Lars Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 De plastikkpakkene rambrikker ofte kommer i. De er et helvete og få opp. Hvorfor skal det være så sinnsykt vanskelig, må jo nesten bruke vinkelsliper. Var livredd for å ødelegge de nye brikkene. Når jeg endelig fikk opp pakningen så mye at jeg kunne prøve å pirke dem satt de bom fast i en liten tapp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg