Jason P. C. Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 De som alltid må avslutte med nicket sitt! "Bla bla bla -xxx" Herregud, vi ser hvem som har skrevet! Slutt slutt slutt. Jeg blir gal Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Kunne ikke blitt mer enig. Du blir gal! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Neida, vi alle blir det Irriterer meg at jeg ikke har mac Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Ja, du sier noe der. Stian. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 De som alltid må avslutte med nicket sitt! "Bla bla bla -xxx" Herregud, vi ser hvem som har skrevet! Slutt slutt slutt. Jeg blir gal Word -Knut Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Jeg skjønner ikke hva alt oppstyret er om, vil folk gjøre det, la dem gjøre det. -Eplefe Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 sommel og treghet i staten politikere som de tro det vet alt men vet null og likevel prøver å lure oss andre til å være med på tullet sitt er det noen som har oversikt i denne posten ? jeg kan jo irritere meg over det også Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) *rot med quote* Endret 30. desember 2007 av Torstein1492 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Har en jente i klassen som _hver_ gang hun fikk igjen en prøve kom med følgende frase: HÆÆ?! 6 nå igjen? Skjønner ikke hva som skjer, leste ingenting på denne prøve. *sersegrundtomnoenhørtehun* Dette roper hun selvsagt så halve forbanna skolen hører det. Argh... Kommer tilbake med flere når jeg har fått med litt søvn. Post nr. 10000 i denne tråden forresten Det samme skjer i klassen min også. Hver gang vi får igjen en prøve så sier hun til en: "Jeg fikk 6'er, hva fikk du?".. Irriterende.. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Eller: "Eeey, hva fikk du?" "Jeg fikk 4. " "Ah, ok. Jeg fikk 6 jeg." Har så lyst til å... til å.. til å.. ja! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Eller når de begynenr og sutre over 5+ når de vet at du nesten ikke var i nærheten av 5+ Oi, Det var en jævla pissed smiley Endret 30. desember 2007 av Batnobbit Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Personhets av andre brukere på forumet (altså drittkasting fra en bruker til en annen) og usaklighet uten like. I tillegg til å legge inn innlegg uten videre omtanke. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Pff... jeg er glad hvis jeg står i faget, jeg. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Altså, når man får 5+ så blir man jo selfølgelig irritert? Alle vil jo se 6 isteden for 5+. Værste er at 6 ikke blir sett på som REN karakter lengere, hvertfall ikke på den skolen jeg går på. Der kan man få 6-, haehe Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 6- kan vel alle skoler få? Har alltid vært mulighet for å få 6- på skolene jeg har gått/går på. Irriterer meg over folk som ikke forstår at ja, de fikk faktisk 5+ og ikke 6, og at det er som oftest en grunn til det. Lær dere å akseptere! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 6- kan alle skoler få, ja.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg føler meg truffet. Jeg kan fint finne på å syte for en femmer. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Ville heller hatt en 5r enn 5+.. For det beviser bare på at jeg må bli bedre på det og det enn å få vite at jeg hadde 2-3 feil. Ihvertfall når det kommer til 5-nummeret. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Artig psykologisk forskjell på 5+ og 6-. Får du 5+ kan du være fornøyd; da trenger du bare å presse deg litt til, så har du sekseren. 6- derimot, da vet du at prestasjonene dine er helt på grensen og at du står i fare for nedrykk. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Altså, når man får 5+ så blir man jo selfølgelig irritert?Alle vil jo se 6 isteden for 5+. Værste er at 6 ikke blir sett på som REN karakter lengere, hvertfall ikke på den skolen jeg går på. Der kan man få 6-, haehe jeg blir ofte veldig lettet hvis jeg får 5+ på en prøve .. det er jo allt jeg kunne håpe på og da vet jeg også at 6'ern ikke er så langet unna ... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Irriterer meg at jeg er en total screwup som aldri lærer og som nå har massivt tabba meg ut for siste gang (og med siste gang mener jeg at jeg ender i eksil på ubestemt tid eller blir myrda av mamma for å ha angivelig ødelagt det nye stuebordet hennes) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg