Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg irriterer meg over filmer/serier med moral. Det er så mange serier/filmer som kunne vært perfekte hvis det ikke hadde vært for den helsikkes moralen i slutten.

Filmen er bra, det er den :) Men slutten var litt for sukkersøk med masse moral, og at alt faktisk går bra.

Folk som kommenterer filmer på youtube med f.eks "OMG i luv this movie, lol"

Hva faen?! Er det faktisk seriøse, levende folk som skriver dette?!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Kom på en ting som irriterer meg EKSTREMT!

Sikkert sagt før, men det er folk som MÅ kverulere på ALT som blir sagt, og som tar alt som står på forumet bokstavlig, og NEKTER å skjønne at det er ironi, selv om de egentlig er smart nok til det!

ØLKAJSF!!!11en

Blir så oppgitt! :( Bare jeg som er normal og perfekt i hele verden jo! :p

Lenke til kommentar
Kom på en ting som irriterer meg EKSTREMT!

Sikkert sagt før, men det er folk som MÅ kverulere på ALT som blir sagt, og som tar alt som står på forumet bokstavlig, og NEKTER å skjønne at det er ironi, selv om de egentlig er smart nok til det!

ØLKAJSF!!!11en

Blir så oppgitt! :( Bare jeg som er normal og perfekt i hele verden jo! :p

Jeg hater folk som tror de er bedre enn andre.

Daniel :)

Lenke til kommentar
Folk som spør "var det godt?" "likte du maten?" 1000 ganger under middagen :hrm:

Jeg skjonner egentlig ikke hvorfor de gjor det feks pa resturanter. Greitt nok at de er hofflige. Men allikvell er det jo egentlig bare plagsomt og ingen liker vel det.

Det er som regel godt, og ingen sier at de egentlig ikke likte det hvis de bare ikke liker det lite. Hvis det feks er en rottehale i maten, sa kontakter du heller dem, istedenfor a si det nar de spor om maten smakte.

Lenke til kommentar
Folk som spør "var det godt?" "likte du maten?" 1000 ganger under middagen :hrm:

Jeg skjonner egentlig ikke hvorfor de gjor det feks pa resturanter. Greitt nok at de er hofflige. Men allikvell er det jo egentlig bare plagsomt og ingen liker vel det.

Det er som regel godt, og ingen sier at de egentlig ikke likte det hvis de bare ikke liker det lite. Hvis det feks er en rottehale i maten, sa kontakter du heller dem, istedenfor a si det nar de spor om maten smakte.

Har man ikke noe å snakke om, holder en kjeft. Man bringer ikke opp om hvor lett maten var å lage, at det mangla litt smør/steketid/koketid/whatever 50 ganger iløpet av måltidet. Blir så oppgitt hver gang :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...