Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Irriterer meg over overivrige grammar-nazi's som skal rette på alt mulig.

*Ehem*

kan ikke skryte av perfekt rettskrivning selv, men det er jo greit at noen sier fra om du har mye skriveffeil skil at du kan rette opp i det og være mer ops på hva du skriver ...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Komma etter "ja".

Irriterer meg at jeg ikke fikk lønning i dag.

lol

prata akkurat omm sånne grammatikk-nazier som deg :p

gallery_1_40_10243.jpg

sorry, i had too :(

Irriterer meg over at vi ikke får skyte opp pinnestyrte raketter til neste år >.<

ja ! hva faen er det for no ? kinaputter og bakkefyrverkeri foråsaker jo like mange ulykker og skader som pinnestyrte raketter ? eller ? jeg veit ikke jeg ass... det suger uansett :thumbdown: men i år skal jeg ihvertfall sende opp mange raketter !

Endret av Addan
Lenke til kommentar

Er en grunn til at fyrverkeri foresaker skader. Det finns folk her i landet som aldri skulle hatt hverken fyrverkeri eller andre eksplosiver mellom henda. Disse folka er dumme nok til å gjøre omtrent alt fra å teipe et videokamera på 5kg fast i raketten til å smelle kinaputter oppi en leketøysbåt i et fat med bensin innendørs. Det er slikt som foresaker skader. Hadde disse folka hatt hjerne nok til å ikke behandle fyrverkeri som om det var en barneleke, ville det ikke ha foresaket så mye skader.

Lenke til kommentar
Irriterer meg at jeg ikke klarer å sette grenser for meg selv. Selv om jeg vet at jeg skal på jobb klokka 8, sitter jeg oppe til klokka 2 og ser på Criminal Minds.

"Bare en episode til, bare en til."

Det er sykt plagsomt.

Hadde tentamen neste dag;

greide a se 1 film, 4 episoder av The IT Crowd, 1 episode av Blackadder som gikk pa TV, og sa matte jeg se en til (som jeg hadde pa PCen)

Lenke til kommentar
Irriterer meg at jeg ikke klarer å sette grenser for meg selv. Selv om jeg vet at jeg skal på jobb klokka 8, sitter jeg oppe til klokka 2 og ser på Criminal Minds.

"Bare en episode til, bare en til."

Det er sykt plagsomt.

Hadde tentamen neste dag;

greide a se 1 film, 4 episoder av The IT Crowd, 1 episode av Blackadder som gikk pa TV, og sa matte jeg se en til (som jeg hadde pa PCen)

Samme skjer med meg, altfor ofte. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...