Addan Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Irriterer meg over overivrige grammar-nazi's som skal rette på alt mulig. *Ehem* kan ikke skryte av perfekt rettskrivning selv, men det er jo greit at noen sier fra om du har mye skriveffeil skil at du kan rette opp i det og være mer ops på hva du skriver ... Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Ja, greit det. Men når folk retter på den minste ting som et misplassert komma og har en lang diskusjon om det med vedkommende etterpå er det jævlig irriterende. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Ja, greit det. Men når folk retter på den minste ting som et misplassert komma og har en lang diskusjon om det med vedkommende etterpå er det jævlig irriterende. ja, du har nok et poeng der Endret 28. desember 2007 av Addan Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Komma etter "ja". Irriterer meg at jeg ikke fikk lønning i dag. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Komma etter "ja". Irriterer meg at jeg ikke fikk lønning i dag. lol prata akkurat om sånne grammatikk-nazier som deg Endret 28. desember 2007 av Addan Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Komma etter "ja". Irriterer meg at jeg ikke fikk lønning i dag. lol prata akkurat omm sånne grammatikk-nazier som deg sorry, i had too Irriterer meg over at vi ikke får skyte opp pinnestyrte raketter til neste år >.< Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Komma etter "ja". Irriterer meg at jeg ikke fikk lønning i dag. lol prata akkurat omm sånne grammatikk-nazier som deg Ikke to m'er i slutten av ord. (Måtte bare) Uansett, slitte barberblad . Slit. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Komma etter "ja". Irriterer meg at jeg ikke fikk lønning i dag. lol prata akkurat omm sånne grammatikk-nazier som deg sorry, i had too Irriterer meg over at vi ikke får skyte opp pinnestyrte raketter til neste år >.< ja ! hva faen er det for no ? kinaputter og bakkefyrverkeri foråsaker jo like mange ulykker og skader som pinnestyrte raketter ? eller ? jeg veit ikke jeg ass... det suger uansett men i år skal jeg ihvertfall sende opp mange raketter ! Endret 28. desember 2007 av Addan Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Er ikke det med pinneraketter bare et forslag som ikke har gått igjennom? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Vel, i så fall kommer det uansett til å gjennom. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Er en grunn til at fyrverkeri foresaker skader. Det finns folk her i landet som aldri skulle hatt hverken fyrverkeri eller andre eksplosiver mellom henda. Disse folka er dumme nok til å gjøre omtrent alt fra å teipe et videokamera på 5kg fast i raketten til å smelle kinaputter oppi en leketøysbåt i et fat med bensin innendørs. Det er slikt som foresaker skader. Hadde disse folka hatt hjerne nok til å ikke behandle fyrverkeri som om det var en barneleke, ville det ikke ha foresaket så mye skader. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Det er få av disse og da. Hvorfor ikke forby trapper også? Noen klarer å tryne ned de og skade seg. Trapper is the devil! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Hva med parkettgulv? Er du klar over hvor glatte de blir om du legger et teppe oppå? Endret 28. desember 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Irriterer meg at jeg er så sliten at jeg kjenner at jeg burde holde meg hjemme, men allikevel kommer jeg til å dra på fylla i kveld. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Irriterer meg at jeg ikke klarer å sette grenser for meg selv. Selv om jeg vet at jeg skal på jobb klokka 8, sitter jeg oppe til klokka 2 og ser på Criminal Minds. "Bare en episode til, bare en til." Det er sykt plagsomt. Hadde tentamen neste dag; greide a se 1 film, 4 episoder av The IT Crowd, 1 episode av Blackadder som gikk pa TV, og sa matte jeg se en til (som jeg hadde pa PCen) Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Irriterer meg at jeg ikke klarer å sette grenser for meg selv. Selv om jeg vet at jeg skal på jobb klokka 8, sitter jeg oppe til klokka 2 og ser på Criminal Minds. "Bare en episode til, bare en til." Det er sykt plagsomt. Hadde tentamen neste dag; greide a se 1 film, 4 episoder av The IT Crowd, 1 episode av Blackadder som gikk pa TV, og sa matte jeg se en til (som jeg hadde pa PCen) Samme skjer med meg, altfor ofte. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hva med parkettgulv? Er du klar over hvor glatte de blir om du legger et teppe oppå? What? Fare for potensiell skade slik som hver jævla ting hvis man er retard nok? UAKSEPTABELT FFS Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Irriterer meg over folk som legger tepper og filleryer på parkett. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg irriterer meg over filmer/serier med moral. Det er så mange serier/filmer som kunne vært perfekte hvis det ikke hadde vært for den helsikkes moralen i slutten. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Jeg irriterer meg over filmer/serier med moral. Det er så mange serier/filmer som kunne vært perfekte hvis det ikke hadde vært for den helsikkes moralen i slutten. F.eks Blood Diamond. ÅÅååh, jeg ble kvalm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg