Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

At døgnet bare har 24 timer sånn at jeg nå sitter her og er stuptrett etter 3 timer søvn og hardt arbeid med et favn ved som skulle bæres opp en isglatt bakke og stables pent (skulle vært forbudt!), sånn at jeg ikke har krefter til å komme meg ut på fest for å møte venna mine og få en flott to-dagers...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En retard sendte meg dette via epost. Man skal angivelig sette det inn på sin profil (helst nettby)

"STOPP FOLK SOM KJØRER UNDER FARTSGRENSEN*

Hvis du ser eller ligger bak noen som som kjører under eller akkurat på fartsgrensen er det helt greit å dra vedkommende ut av bilen, brekke begge armene knuse knæra til vedkommende og sette fyr på bilen! Folk som skaper irritasjon og bilulykker skal ryddes av veien!!! Dette er noe alle bør ha på siden sin! Kopier og lim det inn!"

:wallbash:

Lenke til kommentar
En retard sendte meg dette via epost. Man skal angivelig sette det inn på sin profil (helst nettby)

Hvis du ser eller ligger bak noen som som kjører under eller akkurat på fartsgrensen er det helt greit å dra vedkommende ut av bilen, brekke begge armene knuse knæra til vedkommende og sette fyr på bilen! Folk som skaper irritasjon og bilulykker skal ryddes av veien!!! Dette er noe alle bør ha på siden sin! Kopier og lim det inn!"

Haha, kjenner noen som fint kunne hatt det på profilen sin.

Latterlig. Folk må kjøre så fort det er forsvarlig, noe som ikke nødvendigvis er 50 i 50-sone (selvsakt ikke fortere).

Lenke til kommentar

Haha, kjenner noen som fint kunne hatt det på profilen sin.

Latterlig. Folk må kjøre så fort det er forsvarlig, noe som ikke nødvendigvis er 50 i 50-sone (selvsakt ikke fortere).

Hvorfor kan det ikke være forsvarlig å kjøre fortere? Har flere eksempler på det her i mitt nærområde.

For å være on-topic: Det irriterer meg, folk som tar ting som en selvfølge bare fordi det er slik.

Endret av stakan
Lenke til kommentar

Hater fanboys av hva som helst! Er greit å støtte op under noe med saklige kommentarer, eller gi konstruktiv kritikk, men når dem begynner å si ting som "___ suger" osv ute å ha en grunn, men bare for å drive shit blir det for dumt.

Endret av vegavnil
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...