Datasmurf Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 At døgnet bare har 24 timer sånn at jeg nå sitter her og er stuptrett etter 3 timer søvn og hardt arbeid med et favn ved som skulle bæres opp en isglatt bakke og stables pent (skulle vært forbudt!), sånn at jeg ikke har krefter til å komme meg ut på fest for å møte venna mine og få en flott to-dagers... Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 At alle nyheter på nettby som jeg har lyst til å diskutere er i røde grupper Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 ...at batteriet til laptopen plutselig ikke vil lade Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 En retard sendte meg dette via epost. Man skal angivelig sette det inn på sin profil (helst nettby) "STOPP FOLK SOM KJØRER UNDER FARTSGRENSEN* Hvis du ser eller ligger bak noen som som kjører under eller akkurat på fartsgrensen er det helt greit å dra vedkommende ut av bilen, brekke begge armene knuse knæra til vedkommende og sette fyr på bilen! Folk som skaper irritasjon og bilulykker skal ryddes av veien!!! Dette er noe alle bør ha på siden sin! Kopier og lim det inn!" Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 En retard sendte meg dette via epost. Man skal angivelig sette det inn på sin profil (helst nettby) "STOPP FOLK SOM KJØRER UNDER FARTSGRENSEN* Hvis du ser eller ligger bak noen som som kjører under eller akkurat på fartsgrensen er det helt greit å dra vedkommende ut av bilen, brekke begge armene knuse knæra til vedkommende og sette fyr på bilen! Folk som skaper irritasjon og bilulykker skal ryddes av veien!!! Dette er noe alle bør ha på siden sin! Kopier og lim det inn!" Haha, kjenner noen som fint kunne hatt det på profilen sin. Latterlig. Folk må kjøre så fort det er forsvarlig, noe som ikke nødvendigvis er 50 i 50-sone (selvsakt ikke fortere). Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) En retard sendte meg dette via epost. Man skal angivelig sette det inn på sin profil (helst nettby) "STOPP FOLK SOM KJØRER UNDER FARTSGRENSEN* Hvis du ser eller ligger bak noen som som kjører under eller akkurat på fartsgrensen er det helt greit å dra vedkommende ut av bilen, brekke begge armene knuse knæra til vedkommende og sette fyr på bilen! Folk som skaper irritasjon og bilulykker skal ryddes av veien!!! Dette er noe alle bør ha på siden sin! Kopier og lim det inn!" Haha, kjenner noen som fint kunne hatt det på profilen sin. Latterlig. Folk må kjøre så fort det er forsvarlig, noe som ikke nødvendigvis er 50 i 50-sone (selvsakt ikke fortere). Hvorfor kan det ikke være forsvarlig å kjøre fortere? Har flere eksempler på det her i mitt nærområde. For å være on-topic: Det irriterer meg, folk som tar ting som en selvfølge bare fordi det er slik. Endret 27. desember 2007 av stakan Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Om du kjører for fort og blir tatt i politikontroll får du bot. Forsvar det! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 "Love U Deg Får Allti" Men du var ikke akkurat feilfri selv, med dine versaler, særskrivinger og IE. Snakket jo dailekt. Mente begge og liker best IE pga er så vandt med det. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Jeg tolket det som at det dreide seg om å kjøre forsvarlig. Altså sikkerhet. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Snakket jo dailekt. Mente begge og liker best IE pga er så vandt med det. Hva slags dialekt er det som bruker stor forbokstav i "men", "gutteaktig" og "romvesen", har komma foran "men" og særskriver? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Dude, Dialekt er dialekt. Det er bare sånen ting som jeg skriver i farta. Syntes abre at det var litt morsomt at hun faktisk syntes han var drit stygg men at sminken reddet dem. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 "Dude", komma- og versalbruk har ikke noe med dialekt å gjøre. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Okei okei så skriver jeg utrolig dårlig. Jeg sa aldri at jeg skrev bra. Hvorfor tror du at jeg satte opp en advarsel? Tror du at jeg bare gjorde det får og være morsom? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Det bør være mulig å skille mellom "vanskelig dialekt" og "dårlig norsk". Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jesus Christ.... Ja for all del. Er enig men trenger du og gjør slik at andre legger merke til det? Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hater kjørte gutter som skal "Beefe" med folk uten grunn, bare er ute etter bråk. eller folk som truer meningsløst av samme grunn. hater det så INSANE mye. skaper bare jævelskap. deilig og tenke på hvordan de må skrape sammen trygda si får og leve om noen få år, men liten trøst Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Hater fanboys av hva som helst! Er greit å støtte op under noe med saklige kommentarer, eller gi konstruktiv kritikk, men når dem begynner å si ting som "___ suger" osv ute å ha en grunn, men bare for å drive shit blir det for dumt. Endret 28. desember 2007 av vegavnil Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Irriterer meg over overivrige grammar-nazi's som skal rette på alt mulig. *Ehem* Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Enig, er greit å rette på folk, for all del, men... Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Irriterer meg at jeg ikke klarer å sette grenser for meg selv. Selv om jeg vet at jeg skal på jobb klokka 8, sitter jeg oppe til klokka 2 og ser på Criminal Minds. "Bare en episode til, bare en til." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg