dysfunctional Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Er enig med deg Fox... Er litt irriterende og få slike svar. Jeg har det samme "problemet" selv, har 6k til rådighet, skal bruke 2.5k på ny skjerm, da har jeg 3.5k igjen. Hva skal jeg bruke dem på? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Nå er det da helt klart dere to som er mest irriterende. Penger er til for å spares. Dere skal ikke se bort ifra at det kan komme godt med å ha noen kroner på en sparekonto når huslånet skal tilbakebetales. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Penger er til for å brukes fortest mulig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Har man peng.. Bruker man peng.. Er ikke det loven?? Lenke til kommentar
fox Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Penger er til for å brukes fortest mulig. hehe jeg trenger mange ting, har ikke nok til alle.. derfor sliter jeg ny objektiv til nikon d80, klær, 500 ekstern harddisk til backup, 4gb ram til min MBP eller så videre Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Ja, og jeg sitter her nå og irriterer meg at jeg ikke har brukt den 200-lappen som ligger her. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) En ting som irriterer meg med den nye dvd spilleren jeg fikk til jul, er at strømledningen som fulgte med har amerikansk plugg i enden og ikke sånn europeisk plugg. Ok, spilleren ble kjøpt i Norge. :S Så er det uendelig mange ting som irriterer meg med denne bærbare pc-en jeg låner av Datakjeden, men det er Vista på den så da er det egentlig ikke så mye å klage over. Edit: bilde Endret 25. desember 2007 av ;P Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Må irritere meg over patentet på den ene julegaven min. Sånn fjernstyrt helikopter til å fly innendørs, patentet for å lade den er jo helt på trynet! Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Intervall-leamus på øyet for tredje dag på rad er ganske irriterende. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg irriterer meg så grønnjævlig over de fittereklamene som går på helligdager. Alt de vi er å gi oss så dårlig samvittighet at vi støtter den "gode saken" deres. De eier jo faen ikke skam. Vanlig reklame er ille nok altså men det der er over streken. Nja, noen av reklamene er faktisk bra da. Spesiellt den for Natteravnene, det er en reklame med stil! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Natteravnreklamen irriterer meg. Hvor var de når jeg fikk en haug folk etter meg som skulle grisebanke meg? Jo, der. De gjemte seg i en krok. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Hawt damn, Jessica Alba er gravid! Lenke til kommentar
Addan Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Hawt damn, Jessica Alba er gravid! lol ! hawt damn ? wtf ? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 NRK! Fy faen, greit at de sender Asterix og Obelix likt på NRK 1 og NRK 3/NRK super eller hva den heter, men at begge er dubba? Hva f*** er poenget? La oss ihvertfall få en av de på originalspråket (NRK 1) så kan barna se på NRK 3 og få den norske versjonen. Den er jo helt jævlig med dubb da... Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Synes det ikke er greit jeg. At de bruker to kanaler på samme film er jo idioti! Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 NRK!Fy faen, greit at de sender Asterix og Obelix likt på NRK 1 og NRK 3/NRK super eller hva den heter, men at begge er dubba? Hva f*** er poenget? La oss ihvertfall få en av de på originalspråket (NRK 1) så kan barna se på NRK 3 og få den norske versjonen. Den er jo helt jævlig med dubb da... Send klagemail. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 det som er irriterende er folk med dårlig musikk og filmsmak noen som faktisk synes at bambi eller titanic slår star wars og ringenes herre ! og folk om synes westlife og 50cent er den beste musikken verden har å by på ... Skjønner meg ikke på sånne folk Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 NRK!Fy faen, greit at de sender Asterix og Obelix likt på NRK 1 og NRK 3/NRK super eller hva den heter, men at begge er dubba? Hva f*** er poenget? La oss ihvertfall få en av de på originalspråket (NRK 1) så kan barna se på NRK 3 og få den norske versjonen. Den er jo helt jævlig med dubb da... Enig. Dubbing er Satans verste oppfinnelse. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 det som er irriterende er folk med dårlig musikk og filmsmak noen som faktisk synes at bambi eller titanic slår star wars og ringenes herre ! og folk om synes westlife og 50cent er den beste musikken verden har å by på ... Skjønner meg ikke på sånne folk Å nei, noen som ikke elsker action-sjangeren! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 bambi og titanic action... hihi *host* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg