Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ting som irriterer meg med den nye dvd spilleren jeg fikk til jul, er at strømledningen som fulgte med har amerikansk plugg i enden og ikke sånn europeisk plugg. Ok, spilleren ble kjøpt i Norge. :S

 

DSC01287.JPG

 

Så er det uendelig mange ting som irriterer meg med denne bærbare pc-en jeg låner av Datakjeden, men det er Vista på den så da er det egentlig ikke så mye å klage over.

 

Edit: bilde

Endret av ;P
Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg så grønnjævlig over de fittereklamene som går på helligdager. Alt de vi er å gi oss så dårlig samvittighet at vi støtter den "gode saken" deres.

 

De eier jo faen ikke skam. Vanlig reklame er ille nok altså men det der er over streken.

Nja, noen av reklamene er faktisk bra da. Spesiellt den for Natteravnene, det er en reklame med stil!

Lenke til kommentar
NRK!

Fy faen, greit at de sender Asterix og Obelix likt på NRK 1 og NRK 3/NRK super eller hva den heter, men at begge er dubba? Hva f*** er poenget? La oss ihvertfall få en av de på originalspråket (NRK 1) så kan barna se på NRK 3 og få den norske versjonen. Den er jo helt jævlig med dubb da...

Send klagemail.

Lenke til kommentar
NRK!

Fy faen, greit at de sender Asterix og Obelix likt på NRK 1 og NRK 3/NRK super eller hva den heter, men at begge er dubba? Hva f*** er poenget? La oss ihvertfall få en av de på originalspråket (NRK 1) så kan barna se på NRK 3 og få den norske versjonen. Den er jo helt jævlig med dubb da...

Enig. Dubbing er Satans verste oppfinnelse.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...