Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

At med en gang jeg logger meg innpå en privat server på wow så heter alle Unkown, jeg kan ikke gjøre noe utenom og bevege meg også blir jeg disconected.

 

Jeg prøver og gå inn på vanelig server da kan jeg se navnet på folk, kan snakke med en fyr også kan jeg ikke snakke emd flere, jeg kan bare bevege meg til og med alle fiendene forsvinner.

Det har virket før.

Det irriterer meg bare noe veldig.

Blir ikke det der litt som å.. Bli irritert om du kjører av veien, bare at du kjørte i 260km/t i 60-sona?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Smatting er så forbanna irriterende. *Spis, tygg, smatt, tygg, smatt, snufs, slurp, smattsmatt* Jeg klikker!

 

Edit: Og mennesker som snakker og snakker og snakker og snakker, og ALDRI slutter. Særlig når de ser at jeg er opptatt med noe. Jeez.

Endret av dagr0z
Lenke til kommentar
Smatting er så forbanna irriterende. *Spis, tygg, smatt, tygg, smatt, snufs, slurp, smattsmatt* Jeg klikker!

 

Edit: Og mennesker som snakker og snakker og snakker og snakker, og ALDRI slutter. Særlig når de ser at jeg er opptatt med noe. Jeez.

Samma her.. Spess når noen sitter å smatter og slurper på TLF!!!

Men jeg sitter ved middagsbordet.. Pappa begynner å spise.. og han smatter som f!!!

 

Og når jeg ligger å sover(Prøver å sove) Så lager pappa seg no mat og setter seg i stua.. JEG hører han helt inn til rommet mitt.. JEG KLIKKER HELT F!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...