Minus Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 At med en gang jeg logger meg innpå en privat server på wow så heter alle Unkown, jeg kan ikke gjøre noe utenom og bevege meg også blir jeg disconected. Jeg prøver og gå inn på vanelig server da kan jeg se navnet på folk, kan snakke med en fyr også kan jeg ikke snakke emd flere, jeg kan bare bevege meg til og med alle fiendene forsvinner. Det har virket før. Det irriterer meg bare noe veldig. Blir ikke det der litt som å.. Bli irritert om du kjører av veien, bare at du kjørte i 260km/t i 60-sona? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Cannabis er sunt <3 Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Smatting er så forbanna irriterende. *Spis, tygg, smatt, tygg, smatt, snufs, slurp, smattsmatt* Jeg klikker! Edit: Og mennesker som snakker og snakker og snakker og snakker, og ALDRI slutter. Særlig når de ser at jeg er opptatt med noe. Jeez. Endret 24. desember 2007 av dagr0z Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Er ingen som er sosiale på MSN i dag :!:, blir sittende og snakke med Sindre og Preben som vanlig (ikke at det er noe galt i det ) Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 At NRK sendte en dubbet versjon av Bambi i dag. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Irriterer meg at jeg trodde vi skulle ha en liten og koslig jul i år, men så viser det seg i siste minutt at vi skal ha gjester. =( Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 At NRK sendte en dubbet versjon av Bambi i dag. Det gjør de da alltid. Men ja, det suger humlepung. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Smatting er så forbanna irriterende. *Spis, tygg, smatt, tygg, smatt, snufs, slurp, smattsmatt* Jeg klikker! Edit: Og mennesker som snakker og snakker og snakker og snakker, og ALDRI slutter. Særlig når de ser at jeg er opptatt med noe. Jeez. Samma her.. Spess når noen sitter å smatter og slurper på TLF!!! Men jeg sitter ved middagsbordet.. Pappa begynner å spise.. og han smatter som f!!! Og når jeg ligger å sover(Prøver å sove) Så lager pappa seg no mat og setter seg i stua.. JEG hører han helt inn til rommet mitt.. JEG KLIKKER HELT F! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 0 julestemmning hos meg:/ hverken snø eller kaldt. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 At NRK sendte en dubbet versjon av Bambi i dag. Den er dritsnål da! Høres ut som en 3åring som prater Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 At innleggs telleren min er låst på 34 Lenke til kommentar
fox Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Alompi, du får alltid flere innlegg hvis du poster kun i OT-Baren Bare et tips Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) 0 julestemmning hos meg:/ hverken snø eller kaldt. Bortsett frå at det er kaldt: ja. Edit: Skrivefeil. Endret 24. desember 2007 av überSviker Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg presterte faktisk å våkne av vibreringa på telefonen (Fikk melding, også har på lydløs). Veit jeg ikke sover så tungt, men det må da finnes grenser. Sovetoken brukt opp : ( Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Veldig irritert over at jeg pakket opp en splitter ny Psp Slim&Lite og gledet meg til å ta den i bruk. MEN selvfølgelig så skulle jo denne ha em irriterende pixelfeil. Dette irriterer meg ennå mer siden jeg ikke kan bytte den inn før 3. Juledag. Irriterende julehilsen fra SpecialForce Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 irriterer meg at jeg fikk en marsipan rose Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 At innleggs telleren min er låst på 34 Huff.. Skjedd meg.. At den låser seg på 92.. :S Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Nå jeg skal fortelle at poster i OTbaren ikke tels på telleren? Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 At det nye tastaturet jeg fikk til jul, kun reagerer på 2 taster av gangen. Utrolig irriterende når jeg spiller! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 At det nye tastaturet jeg fikk til jul, kun reagerer på 2 taster av gangen. Utrolig irriterende når jeg spiller! Det er umulig at der har noe med innstillinger å gjøre da? Høres ut som ett merkelig problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg