Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterer meg over at fatter og stemor kommer til å mase på at jeg skal bli med til foreldrene hennes i romjula. Men ikke faen om jeg drar til de. De er superkristne og tar det som en selvfølge at alle vil være med på å be bordbønn og dra i kirka og sånt piss.

 

Det skal liksom være greit å presse religionen sin på andre. Men å ta fullstendig avstand fra religion og alt som har med det å gjøre, nei det er feil.

Lenke til kommentar
Irriterer meg over at fatter og stemor kommer til å mase på at jeg skal bli med til foreldrene hennes i romjula. Men ikke faen om jeg drar til de. De er superkristne og tar det som en selvfølge at alle vil være med på å be bordbønn og dra i kirka og sånt piss.

 

Det skal liksom være greit å presse religionen sin på andre. Men å ta fullstendig avstand fra religion og alt som har med det å gjøre, nei det er feil.

Jeg er faktisk litt enig. Opplever det at folk syns jeg er frekk hvis jeg ikke synger bordbønn, når jeg faktisk, på prinsipp, ikke vil gjøre det. De må da respektere meg også. Men, disse er sjeldne da. De nærmeste jeg kjenner som er kristne, og sykt greie, og de vet og respekterer at jeg ikke tror det de tror :)

Lenke til kommentar

At med en gang jeg logger meg innpå en privat server på wow så heter alle Unkown, jeg kan ikke gjøre noe utenom og bevege meg også blir jeg disconected.

 

Jeg prøver og gå inn på vanelig server da kan jeg se navnet på folk, kan snakke med en fyr også kan jeg ikke snakke emd flere, jeg kan bare bevege meg til og med alle fiendene forsvinner.

Det har virket før.

Det irriterer meg bare noe veldig.

Lenke til kommentar
Kan fint takle litt "matlyd" av at folk som spiser. Men mennesker som regelrett spatter alt er grusomt irriterende. Ser på det som mangel på folkeskikk og oppdragelse egentlig. Mine foreldre drillet meg på sånt. Trodde alle foreldre gjorde det :roll:

Noen tygger bare høylytt av natur :!: . Ufattelig irriterende.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...