fbassbassbass Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Utrykk som xP xD ;D ;P ;¤ ;* <33 Fy dæven det irriterer hver gang jeg ser de. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Jeg elsker dem, jeg. xD EDIT: I hvert fall noen av dem. EDIT2: Av ting som irriterer. LILLEBROR. Endret 23. desember 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Den nye Schweppes Grape Soda, som med sine 30% mindre sukker smaker surt. Ikke vondt, men ikke så godt som den originale, som det tilsynelatende er umulig å finne. Har de sluttet å lage den? Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Utrykk som xP xD ;D ;P ;¤ ;* <33 Fy dæven det irriterer hver gang jeg ser de. Så glad jeg nesten bare bruker "=>", ";>", "=<", og "^_^". Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) den jævla satans helvete forpulte fittepresten av en mobiltelefon jeg har HEEEEEEEEEEELLLLLLLVETEEEEEEEe jeg er så jævli forbannma akkurat nå den fucker opp når jeg trenger den Endret 23. desember 2007 av Schnell Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hvorfor la det gå ut over prester? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 fordi den forpulte mobilen min oppfører seg som eg jævla salig prest og jeg blir så forbannnnnnnna faen nå har jeg snart ødelagt dataen også jeg ble så forbanna Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Irriterer meg grønn over at ei visdomstann plutselig nå, akkurat i jula, skulle begynne å lage terror i tannkjøttet. Hurra! Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 kan du ikkje berre rive den ut? Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Lar tannlegen gjøre sitt i romjulen. Kan jo forsåvidt dra nytte av situasjonen, da jeg har glemt å bestille en siste gratis kontrollsjekk (er gratis tannlege ut det året man fyller atten, og fra første januar neste år er den sjansen gått for meg), da jeg glemte å bestille det i tide. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Irriterer meg over at fatter og stemor kommer til å mase på at jeg skal bli med til foreldrene hennes i romjula. Men ikke faen om jeg drar til de. De er superkristne og tar det som en selvfølge at alle vil være med på å be bordbønn og dra i kirka og sånt piss. Det skal liksom være greit å presse religionen sin på andre. Men å ta fullstendig avstand fra religion og alt som har med det å gjøre, nei det er feil. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Irriterer meg over at fatter og stemor kommer til å mase på at jeg skal bli med til foreldrene hennes i romjula. Men ikke faen om jeg drar til de. De er superkristne og tar det som en selvfølge at alle vil være med på å be bordbønn og dra i kirka og sånt piss. Det skal liksom være greit å presse religionen sin på andre. Men å ta fullstendig avstand fra religion og alt som har med det å gjøre, nei det er feil. Jeg er faktisk litt enig. Opplever det at folk syns jeg er frekk hvis jeg ikke synger bordbønn, når jeg faktisk, på prinsipp, ikke vil gjøre det. De må da respektere meg også. Men, disse er sjeldne da. De nærmeste jeg kjenner som er kristne, og sykt greie, og de vet og respekterer at jeg ikke tror det de tror Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Det er sånn vi kristne er. Vi respekterer andre. - Ingen er perfekte vet du. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Kun dårlige kristne respekterer folk som ikke selv er kristne. Heldigvis er så godt som alle kristne dårlige kristne. Endret 23. desember 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 At jeg holder på å sovne nå. Er så mye som må gjøres. Poteter som må skrelles, kjøkkenet må ryddes, mat som må klargjøres. Kommer til å få magesår, men jeg klager ikke. jul. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Ting.. 1. Folk som sitter å smatter og slavser og peller seg mellom tenna mens jeg spiser.. 2. Folk som smatter og slurper i tlf 3. Storebror!!!! Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Folk som plystrer 8-9 timer i strekk 52 uker i året i åpent kontor landskap for å underholde seg selv til uendelig irritasjon for enhver annen person som ikke kommer seg unna eller sier opp jobben ... Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 At med en gang jeg logger meg innpå en privat server på wow så heter alle Unkown, jeg kan ikke gjøre noe utenom og bevege meg også blir jeg disconected. Jeg prøver og gå inn på vanelig server da kan jeg se navnet på folk, kan snakke med en fyr også kan jeg ikke snakke emd flere, jeg kan bare bevege meg til og med alle fiendene forsvinner. Det har virket før. Det irriterer meg bare noe veldig. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Kan fint takle litt "matlyd" av at folk som spiser. Men mennesker som regelrett spatter alt er grusomt irriterende. Ser på det som mangel på folkeskikk og oppdragelse egentlig. Mine foreldre drillet meg på sånt. Trodde alle foreldre gjorde det Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Kan fint takle litt "matlyd" av at folk som spiser. Men mennesker som regelrett spatter alt er grusomt irriterende. Ser på det som mangel på folkeskikk og oppdragelse egentlig. Mine foreldre drillet meg på sånt. Trodde alle foreldre gjorde det Noen tygger bare høylytt av natur :!: . Ufattelig irriterende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg