dysfunctional Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 At jeg må kjøpe gaver! Jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe til familien min. >. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Irriterer meg over at jeg har fyringsansvaret i julen. Faen fitte, vi snakker om 6 forskjellige rom her, med forskjellig størrelse på ovnene, noe som betyr 6-10 turer til vedhaugen for dagen. Yay, det er jul! I tilleg har jeg ikke fått unna pressangen til pappa. Skal ta bilde av en bjørk han smadret bilen i, men det er så langt å gå, desuten er det glatt, kaldt og jævlig Hah! Fy faen, beste julegaven noensinne. Få traumer om når man kræsjet bilen sin. :!: Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Irriterer meg at det ikke finnes pauseknapp på Pandapang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Kviser! Lenke til kommentar
Flamingo Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 det som irriterer meg som bare faan er vel dårlig teksting på filmer. hvordan i huleste kan: " its not a bike.. its a chopper." bli til: " det er ikke en sykkel.. det er et helicopter." WTF!? man ser godt at mannen i filmen sitter på en chopper( American chopper ^^) i filmen. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Folk som imiterer ting dårlig, og gjør det hele tida. Bah Lenke til kommentar
KBØ Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Var på Nille her om dagen og handlet julegaver. Handlet ting for ca. 300 kr. med en kompis. 2 minutter etter at vi hadde betalt, ombestemte vi oss og skulle levere det inn igjen. Det gikk ikke sa damen bak disken. Vi måtte bruke de 300 kronene på noe annet i butikken, enda vi hadde kvitteringen og varene fortsatt var inne i embalasjen. Etter mye om å men kommer kompisen min med tinga han skal ha. Jeg har ikke funnet ut hva jeg skal ha enda. Damen i kassen tror da at han skal ha det han har hentet, og jeg skal ha halvparten av det vi kjøpte sammen så hun slår det inn på kassen. Jeg er rimelig forbannet nå, så jeg bannet lavt. Da setter hun pekefingeren mot meg og sier som følger: "Pass munnen din, gutt!" Jeg sier til hun at hun må da for helvette kunne vente til jeg har funnet mine ting. Ender med at jeg skriver klagebrev på gavepapiret dems. Faen heller, siste gang jeg handler på Nille. Dette irriterer: http://www.nettby.no/user/file.php?user_id...amp;id=11219433 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Ingen grunn til å forvente høflig behandling når man oppfører seg som en drittunge. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 At Posten har sendt pakken min til feil person. Ikke nok med det, har bor ikke i på samme sted som meg en gang. Posten er faen meg noen amøber. Og faen ta kødden som tok pakken som ikke var til han...ARGHH!!! Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 det som irriterer meg som bare faan er vel dårlig teksting på filmer. hvordan i huleste kan: " its not a bike.. its a chopper." bli til: " det er ikke en sykkel.. det er et helicopter." WTF!? man ser godt at mannen i filmen sitter på en chopper( American chopper ^^) i filmen. Kanskje fordi chopper betyr helikopter på engelsk også :O Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Kanskje fordi chopper betyr helikopter på engelsk også :O Kanskje en bør kunne se ting ut fra sammenhengen. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Var på Nille her om dagen og handlet julegaver. Handlet ting for ca. 300 kr. med en kompis. 2 minutter etter at vi hadde betalt, ombestemte vi oss og skulle levere det inn igjen. Det gikk ikke sa damen bak disken. Vi måtte bruke de 300 kronene på noe annet i butikken, enda vi hadde kvitteringen og varene fortsatt var inne i embalasjen. Etter mye om å men kommer kompisen min med tinga han skal ha. Jeg har ikke funnet ut hva jeg skal ha enda. Damen i kassen tror da at han skal ha det han har hentet, og jeg skal ha halvparten av det vi kjøpte sammen så hun slår det inn på kassen. Jeg er rimelig forbannet nå, så jeg bannet lavt. Da setter hun pekefingeren mot meg og sier som følger: "Pass munnen din, gutt!" Jeg sier til hun at hun må da for helvette kunne vente til jeg har funnet mine ting. Ender med at jeg skriver klagebrev på gavepapiret dems. Faen heller, siste gang jeg handler på Nille. Dette irriterer: http://www.nettby.no/user/file.php?user_id...amp;id=11219433 Er du Knuggern? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 det som irriterer meg som bare faan er vel dårlig teksting på filmer. hvordan i huleste kan: " its not a bike.. its a chopper." bli til: " det er ikke en sykkel.. det er et helicopter." WTF!? man ser godt at mannen i filmen sitter på en chopper( American chopper ^^) i filmen. Kanskje fordi chopper betyr helikopter på engelsk også :O Du skal være ganske tett i pappen hvis du ikke klarer å se sammenhengen mellom "bike" og "chopper", når du itillegg til ordene får smørja prestentert på film! Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Enkelte brukere her på forumet irriterer vettet av meg, men siden jeg er så snill og ordentlig av meg, og følger retningslinjene og blablabla, så skal jeg ikke nevne navn/nick. Lenke til kommentar
KBØ Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Koffeinkanin: Nei, er ingen av de. Isbilen: Jeg var bli som bare det jeg, helt til hun begynte klage, være gretten og ikke engang spørre hva faen jeg ville, for så å bli sur (gestikulere, himle med øya etc. etc.) Endret 21. desember 2007 av betten Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 blablabla, så skal jeg ikke nevne navn/nick. Kanskje like greit, ettersom du på den måten får innlegget ditt slettet, og en fin liten advarsel kommer din vei, hvis brukeren du ikke liker er «populær» nok. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Enkelte brukere her på forumet irriterer vettet av meg, men siden jeg er så snill og ordentlig av meg, og følger retningslinjene og blablabla, så skal jeg ikke nevne navn/nick. Noes Må henge meg på her. Er et par jeg føler jeg dør inni meg når poster noen. SIkkert gjensidig Hvis du sier I_Want_a_wii eller noe så går det nok bra ja Endret 21. desember 2007 av chokke Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Har spesielt en.. Ååå som han irriterer meg med så dumme spørsmål osv.. Ingen spørsmål er for dumme, jeg veit.. Men.. JO! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Ting som har blitt stjelt, det værste er at jeg vet hvem det er. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 At jeg ikke får sove. Jeg har sånn sovepaletter, så har jeg bare en hver natt. Slitsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg