Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Irriterer meg over at jeg har fyringsansvaret i julen. Faen fitte, vi snakker om 6 forskjellige rom her, med forskjellig størrelse på ovnene, noe som betyr 6-10 turer til vedhaugen for dagen. Yay, det er jul! :fun:

I tilleg har jeg ikke fått unna pressangen til pappa. Skal ta bilde av en bjørk han smadret bilen i, men det er så langt å gå, desuten er det glatt, kaldt og jævlig :p

Hah! Fy faen, beste julegaven noensinne. Få traumer om når man kræsjet bilen sin. :!:

Lenke til kommentar

det som irriterer meg som bare faan er vel dårlig teksting på filmer.

hvordan i huleste kan: " its not a bike.. its a chopper."

bli til: " det er ikke en sykkel.. det er et helicopter." :ohmy: WTF!?

man ser godt at mannen i filmen sitter på en chopper( American chopper ^^) i filmen. :p

Lenke til kommentar

Var på Nille her om dagen og handlet julegaver. Handlet ting for ca. 300 kr. med en kompis. 2 minutter etter at vi hadde betalt, ombestemte vi oss og skulle levere det inn igjen. Det gikk ikke sa damen bak disken. Vi måtte bruke de 300 kronene på noe annet i butikken, enda vi hadde kvitteringen og varene fortsatt var inne i embalasjen. Etter mye om å men kommer kompisen min med tinga han skal ha. Jeg har ikke funnet ut hva jeg skal ha enda. Damen i kassen tror da at han skal ha det han har hentet, og jeg skal ha halvparten av det vi kjøpte sammen så hun slår det inn på kassen. Jeg er rimelig forbannet nå, så jeg bannet lavt. Da setter hun pekefingeren mot meg og sier som følger: "Pass munnen din, gutt!" Jeg sier til hun at hun må da for helvette kunne vente til jeg har funnet mine ting. Ender med at jeg skriver klagebrev på gavepapiret dems. Faen heller, siste gang jeg handler på Nille.

Dette irriterer: http://www.nettby.no/user/file.php?user_id...amp;id=11219433

Lenke til kommentar

man ser godt at mannen i filmen sitter på en chopper( American chopper ^^) i filmen. :p

Kanskje fordi chopper betyr helikopter på engelsk også :O

Lenke til kommentar
Var på Nille her om dagen og handlet julegaver. Handlet ting for ca. 300 kr. med en kompis. 2 minutter etter at vi hadde betalt, ombestemte vi oss og skulle levere det inn igjen. Det gikk ikke sa damen bak disken. Vi måtte bruke de 300 kronene på noe annet i butikken, enda vi hadde kvitteringen og varene fortsatt var inne i embalasjen. Etter mye om å men kommer kompisen min med tinga han skal ha. Jeg har ikke funnet ut hva jeg skal ha enda. Damen i kassen tror da at han skal ha det han har hentet, og jeg skal ha halvparten av det vi kjøpte sammen så hun slår det inn på kassen. Jeg er rimelig forbannet nå, så jeg bannet lavt. Da setter hun pekefingeren mot meg og sier som følger: "Pass munnen din, gutt!" Jeg sier til hun at hun må da for helvette kunne vente til jeg har funnet mine ting. Ender med at jeg skriver klagebrev på gavepapiret dems. Faen heller, siste gang jeg handler på Nille.

Dette irriterer: http://www.nettby.no/user/file.php?user_id...amp;id=11219433

Er du Knuggern?

Lenke til kommentar

Kanskje fordi chopper betyr helikopter på engelsk også :O

Du skal være ganske tett i pappen hvis du ikke klarer å se sammenhengen mellom "bike" og "chopper", når du itillegg til ordene får smørja prestentert på film!

Lenke til kommentar

Koffeinkanin: Nei, er ingen av de.

Isbilen: Jeg var bli som bare det jeg, helt til hun begynte klage, være gretten og ikke engang spørre hva faen jeg ville, for så å bli sur (gestikulere, himle med øya etc. etc.)

Endret av betten
Lenke til kommentar
Enkelte brukere her på forumet irriterer vettet av meg, men siden jeg er så snill og ordentlig av meg, og følger retningslinjene og blablabla, så skal jeg ikke nevne navn/nick. :fun:

Noes :(

Må henge meg på her. Er et par jeg føler jeg dør inni meg når poster noen. SIkkert gjensidig :wee:

Hvis du sier I_Want_a_wii eller noe så går det nok bra ja :)

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...