thadon Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 At om jeg hadde levert er perm så kunne jeg fått 4'er isteden for 3'er i gym :wallbash: Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 At jeg var på skoleball i går, men var for sliten til å drikke, så jeg dro tidlig hjem. Hvem greide å forsove seg til klokken 12 i dag? *slå hodet i veggen* Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Jeg blir irritert på PortaProene mine når de henger seg fast i ting og rykker. Har leveret dem inn fire ganger pga. dette. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Irritert over at jeg skal på jobb i dag, som alle andre dager. Men jeg trenger ikke pengene jeg tjener engang. Jeg skal i teh army i begynnelsen av januar og har ikke noe å bruke pengene på. Så ser ikke vitsen med at jeg skal jobbe å slite for penger jeg ikke trenger. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Penger kommer alltid godt med. Kanskje ikke akkurat nå for tida, men senere. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Irritert over at jeg skal på jobb i dag, som alle andre dager. Men jeg trenger ikke pengene jeg tjener engang. Jeg skal i teh army i begynnelsen av januar og har ikke noe å bruke pengene på. Så ser ikke vitsen med at jeg skal jobbe å slite for penger jeg ikke trenger. Send dem til meg, så kan du glede deg over å ha gledet en fattig sjel. Lenke til kommentar
someOen Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Julekalenderen til NRK irriterer meg. Det er ikke jul i den. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 Julekalenderen til NRK irriterer meg. Det er ikke jul i den. VGTV sin Lenke til kommentar
knegg Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 det som irriterar meg nå, er at eg ikkje kjeme i hug namnet til ei smæshing delig dame frå grisefesten i går. seter her og tenker so det knaker forsatt. irriterer meg at nokon trykte grisehaudet oppi fjeset mitt i går so og kyssa nasa, kom på det no ekkelt for faen! Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Penger kommer alltid godt med. Kanskje ikke akkurat nå for tida, men senere. Du har forsåvidt rett. Men motivasjonen for å dra på jobb er lav. Men samma det. Siste dag i morra uansett så Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Start og smoke. Så blir du kvitt penga ganske kjapt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Irriterer meg over bladet M faktisk. Er jo bare re-runs av gamle striper! Dårlige gjeste-sider er det også Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Start og smoke. Så blir du kvitt penga ganske kjapt! Kan ikke starte noe man allerede gjør vettu Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Kan ikke starte noe man allerede gjør vettu Bare kjør på mer, så får du konstant lættis >< Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Kan ikke starte noe man allerede gjør vettu Bare kjør på mer, så får du konstant lættis >< Åja, du mente sånn røyking. Nei sånt tull driver jeg ikke med. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Utrolig god måte å bruke penger på, da. Ja, og å ta opp et lån. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 pøsregn! Hater å måtte stå opp i 7 tiden om morgenen bare for å gå ut i pøsregn og vind.. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Irriterende at jeg plutselig har så lite penger. Hva skal jeg leve av i romjula? Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Irriterende at han som satt på andre siden av bussen på samme rad som meg, nøys seg i handa så snørret sprutet på buksen, vinduet og i hånden hans. Forøvrig er det naboen, og jeg har ikke ledd så godt på lenge. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Irriterer meg over at jeg har fyringsansvaret i julen. Faen fitte, vi snakker om 6 forskjellige rom her, med forskjellig størrelse på ovnene, noe som betyr 6-10 turer til vedhaugen for dagen. Yay, det er jul! I tilleg har jeg ikke fått unna pressangen til pappa. Skal ta bilde av en bjørk han smadret bilen i, men det er så langt å gå, desuten er det glatt, kaldt og jævlig Endret 21. desember 2007 av J@cob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg