Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irritert over at jeg skal på jobb i dag, som alle andre dager. Men jeg trenger ikke pengene jeg tjener engang. Jeg skal i teh army i begynnelsen av januar og har ikke noe å bruke pengene på. Så ser ikke vitsen med at jeg skal jobbe å slite for penger jeg ikke trenger.

Lenke til kommentar
Irritert over at jeg skal på jobb i dag, som alle andre dager. Men jeg trenger ikke pengene jeg tjener engang. Jeg skal i teh army i begynnelsen av januar og har ikke noe å bruke pengene på. Så ser ikke vitsen med at jeg skal jobbe å slite for penger jeg ikke trenger.
Send dem til meg, så kan du glede deg over å ha gledet en fattig sjel. :)
Lenke til kommentar

det som irriterar meg nå, er at eg ikkje kjeme i hug namnet til ei smæshing delig dame frå

grisefesten i går. :( seter her og tenker so det knaker forsatt.

irriterer meg at nokon trykte grisehaudet oppi fjeset mitt i går so og kyssa nasa, kom på det no :cry:

post-101671-1198172672.jpg ekkelt for faen!

Lenke til kommentar

Irriterer meg over at jeg har fyringsansvaret i julen. Faen fitte, vi snakker om 6 forskjellige rom her, med forskjellig størrelse på ovnene, noe som betyr 6-10 turer til vedhaugen for dagen. Yay, det er jul! :fun:

I tilleg har jeg ikke fått unna pressangen til pappa. Skal ta bilde av en bjørk han smadret bilen i, men det er så langt å gå, desuten er det glatt, kaldt og jævlig :p

Endret av J@cob
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...