Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Det var også poenget mitt.. De som ikke klarer å skrive riktig.. EDIT: Oooppss.. Har skrivi feil der på "mod" delen.. EDIT2: Jeg har misforstått meg selv.. Jeg mente faktisk MVH. Ikke MHV.. Min feil.. Endret 19. desember 2007 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Irriterer meg over at jeg er sent ute med julegavene, samt at noen av venna mine ikke vil ha julegavene jeg har kjøpt til de >< Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Irriterer meg over at jeg er sent ute med julegavene, samt at noen av venna mine ikke vil ha julegavene jeg har kjøpt til de >< i do i do Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Jeg irriterer meg over alle de dårlige minnene jeg har fra de obligatoriske kristne julemessene på barneskolen! Og så irriterer jeg meg over det jævla gavekjøp-presset. Vet enda ikke hva jeg skal gi til sånn halvparten av familien. :\ Ikke obligatorisk på min skole. :) Endret 20. desember 2007 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Irriterer meg sterkt over driver problemer. PC-en er så og si ubrukelig Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg irriterer meg over alle de dårlige minnene jeg har fra de obligatoriske kristne julemessene på barneskolen! Og så irriterer jeg meg over det jævla gavekjøp-presset. Vet enda ikke hva jeg skal gi til sånn halvparten av familien. :\ Ikke oblikatorisk på min skole. :) Obligatorisk* For oss er det sånn at hvis vi ikke vil i kirken kan vi være på skolen. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg irriterer meg over alle de dårlige minnene jeg har fra de obligatoriske kristne julemessene på barneskolen! Og så irriterer jeg meg over det jævla gavekjøp-presset. Vet enda ikke hva jeg skal gi til sånn halvparten av familien. :\ Ikke oblikatorisk på min skole. :) Bla bla bla... Gjør som oss, ta med et par kortstokker i kirken, spill boms/president, og få jævlig kjeft i et halvt år etterpå. Funker hvert år Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Kjære vene, det er da bare å la være å møte opp. Dere trenger ikke å true med mye bråk før ledelsen bestemmer seg for at de ikke gidder å bruke energi på en diskusjon de egentlig ikke kan vinne, og driter i hele greia. I verste fall får dere et par timer fravær. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Var obligatorisk da jeg gikk på skolen. Selv om jeg ikke hadde kristendom som det het da Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Jaja, i dag ble det en BMW 320i mindre. Jeg har holdt på å kollidere med den dusten før, og i dag skjedde det. Jeg skulle ut til noen med noen bildeler og en delebil, så jeg kjørte traktor ut. Da jeg kommer til et kryss rekker jeg ikke engeng å blunke før jeg ser en bil komme i full fart. Jeg nærmest stod på bremsen, men så smalt det. Da jeg får får løpt ut ser jeg at det er den velkjente BMW'en. som ligger godt trykt inn under frontlasteren. HELT smadret mens traktoren ikke fikk en eneste skramme. BMW-fyren blødde i trynet og påstod at alt var min feil. Det er jo klart, for jeg kjørte traktor. Så nå truer'n meg med å anmelde meg Endret 19. desember 2007 av Lallabass Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Jeg er kristen, men vi har 2 valg: Ha friminutt eller gå i kirken.. Ikke mange som går i kirken om det ikke er obligatorisk.. EDIT: Den kresene karen under meg, ble sur fordi jeg glemte "l"en i obligatorisk.. Endret 20. desember 2007 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Det må ha vært helt ubeskrivelig tilfredsstillende. Misunnelig. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Irriterte meg over et kvinnfolk som lå bak meg etter jobb i dag. Hun lå så jævlig klin oppi bagasjelokket mitt at det var skummelt. Jeg så ikke lyktene hennes i verken bakspeilet eller sidespeilene. Av og til så jeg ikke panseret hennes heller, og dette var mens jeg kjørte, hadde jeg så mye som bremset litt så hadde hun smelt rett inni meg tvert. Jeg kan banne på at hun ikke hadde mer enn 20-30cm klaring, og jeg la foten på bremsen mange ganger for å få brødhue til å legge seg lengre unna. Men neida, så da jeg skulle kjøre på motorveien klaska jeg bare høyrefoten i gulvet og hun var borte. Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Hadde du bråbremsa og ho kjørt i deg hadde det vært hennes feil, så gjør det neste gang EDIT: Leif Reinertsen kom visst... Endret 19. desember 2007 av Lallabass Lenke til kommentar
Brian Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Hadde det ikke vært for at jeg nettopp hadde satt på M3 styling og hellakkert bilen, så hadde jeg glatt gjort det. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Folk som senker bilen så mye at de ikke kommer over en eneste fartshump uten å kjøre over fartshumpen i krabbefart, samtidig som de blir forbigått av den 93 år gamle mannen på fortauet til høyre, med leddgikt og rullator. 1. Bilen ser ikke så jævla kul ut. 2. Andre bilister blir sinte som fuck. 3. Det er så ufattelig upraktisk. Jeg mener, c'mon! Endret 19. desember 2007 av Stian89 Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Det irriterer meg at kjemilæreren skrev "realfag må pugges på" på tentamenen min. Jeg pugga på den i 2 %"&!¤ dager Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Realfag skal ikke pugges. Det skal forstås og utforskes til du finner ut av ting selv. Endret 19. desember 2007 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Realfag skal ikke pugges. Det skal forstås og utforskes til du finner ut av ting selv. Akkurat! Og når læreren kjører på i sitt eget tempo og tror at vi andre har hatt kjemi like lenge som han (det er lenge!), er det ikke alltid like lett å følge med... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg