Snorre Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg irriterer meg over alle de dårlige minnene jeg har fra de obligatoriske kristne julemessene på barneskolen! Og så irriterer jeg meg over det jævla gavekjøp-presset. Vet enda ikke hva jeg skal gi til sånn halvparten av familien. :\ Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Irriterer meg over at jeg på fredag må reise helt til Arna for å vere med på en "julegudstjeneste" i en time og deretter reise hjem igjen...det er fem timer bortkastet Lenke til kommentar
CFM Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Irriterer meg over at jeg var 2% aka 1 oppgave fra å få 5er på fysikkeksamen.. Men hadde jeg øvd på den så hadde jeg nok klart det Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Missy da, det er da man skulker. =D Jeg irriterer meg egentlig bare over at jeg ikke aner hva som skjer de siste dagene før jul, eller hvor jeg skal være. xD Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Irriterer meg over at jeg på fredag må reise helt til Arna for å vere med på en "julegudstjeneste" i en time og deretter reise hjem igjen...det er fem timer bortkastet Hihi, kjipern det. Gudstjenester er alltid bortkastet. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Det er bare å nekte på grunnlag av at du ikke er kristen, det? Det ville jeg gjort. Ingen skulle fått med meg på en religiøs seremoni på noe jeg ikke trur på.. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 eg syns det er kjekt å gå i kjerka på juletider Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Jenter som forventer at vi gutta skal styre og ordne alt, og som selv bare sitter der og forventer å bli underholdt 24/7. Dra ditt pepper'n gror Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Kvalm julemusikk på kjøpesentre, argh! *Binde kjøpesentersjefen fast i en stol i et rom med bra klang og innstøpte høytalere, og GUFFE på med den samme julemusikken* Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Det er bare å nekte på grunnlag av at du ikke er kristen, det? Det ville jeg gjort. Ingen skulle fått med meg på en religiøs seremoni på noe jeg ikke trur på.. Samme her. Skal til familien til stemora mi i jula, greit nok. Det er koslige folk og enormt god mat der. Men de for meg aldri i verden med på å bli med i kirka! Det er prinsippsak. Jeg blir ikke med på noe som helst religiøst når jeg selv er motstander av religion. Lenke til kommentar
villhoppe Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Menn (jugoslaviske eller noe) som har kjøpt seg trekkspill og står og spiller utfor kjøpesentere.... Om de skal spille på denne tia av året kan de for F..... finne seg julesanger å spille - istedetfor den evige Moll-låta fra finsk fjernsynsteater... Lenke til kommentar
thadon Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Menn (jugoslaviske eller noe) som har kjøpt seg trekkspill og står og spiller utfor kjøpesentere.... Om de skal spille på denne tia av året kan de for F..... finne seg julesanger å spille - istedetfor den evige Moll-låta fra finsk fjernsynsteater... Samme er her, engang hadde fyren med seg fele. Han kan jo faen ikke spille, bare sitter der til han finner noe som høres ut som en sang Lenke til kommentar
Thakiti Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Irriterer meg over at på fredag så begynner skolen klokka 10 og slutter rundt 12. Og den eneste bussen som ikke går 2 og en halv time seinere går klokka 11.40, neste buss går 14.30. Enten så blir det en time med skole eller ingen skole, og vi skal bare gjøre dritt den dagen likevel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Brukere som skriver: Mhv NAVN etter hvert innlegg. Det er slik moderatorer gjør når de har sletta et innlegg, men ikke normale brukere.. Alle skal starte å skrive: Mhv NAVN etter hvert innlegg, hadde jeg klikka i vinkel. Mhv Jonas. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Å falle tilbake til gamle trakter... Lenke til kommentar
Atald Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Brukere som skriver: Mhv Mhv? Virkelig? Det har jeg ikke sett noen skrive. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Brukere som skriver: Mhv Mhv? Virkelig? Det har jeg ikke sett noen skrive. Er det ikke Mvh. da? Mvh. Bjørn Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Mhv? Virkelig? Det har jeg ikke sett noen skrive. Det står for Med hennlig vilsen. Det vet da alle. Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Brukere som skriver: Mhv Mhv? Virkelig? Det har jeg ikke sett noen skrive. Det går vel oftest i bare navn Lenke til kommentar
Atald Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Poenget mitt var at det skrives mvh, og ikke mhv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg