Deleted__- Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Hvis du lå i hundre i 80-sone trenger du strengt tatt oppæring da. Ifølge regelverket, ja Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Ja, fy faen, jeg hater foreldre som gjør en dårlig jobb når de skal lære ungene sine å kjøre bil. 20+ år med dårlige vaner blir overført til en umoden knott som skal ut i trafikken med resten av oss. Jeg er glad strykprosenten er så høy som den er, jeg. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 "Let's buzz tattoo & piercing" "Hvem har jeg kommet til?" "Eh, Let's. Buzz. Tattoo. Og. Piercing" "Tatoveringstudio?" "Eh, ja?" "Driver dere med tatovering?" "Eeeeh.. ja?" Han ringte for ett minutt siden. Herre min hatt. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 Sa du ikke at dere selger betong da ? Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 hahahaha, nice one psilocybe. ____ Irriterer meg over han som nettopp ringte meg: "Hallo, Marcus her" "Hei" "Hvem er det?" "Hei" "Neivel, idiot"( ) Lenke til kommentar
nree Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Døde 50 ganger i CS i dag på grunn av den samme helvetes blockeren!! Gjett om jeg elsker "friendly fire" da Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 Jeg må vente 3 måneder får å få timer til legen, da jeg kanskje har betenelse i handa, å du sitter å sutrer om at du dauer i cs ? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Døde 50 ganger i CS i dag på grunn av den samme helvetes blockeren!! Gjett om jeg elsker "friendly fire" da 6641083[/snapback] Folk som ødelegger spill ved å rope og skrike, skyte på de som er du er på leg med, eller kjøre mot alla andre for å krasje hardt i dem, det er satans irriterende. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Migrene, værste hodepinen jeg har hatt noen gang idag. Lenke til kommentar
treant Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Det som irriterer meg mest er at når folk på skolen slår og klikker på skjermen når pcen henger seg opp....VA FAN HAR SKJERMEN MED AT PCEN HENGER SEG OPP? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Det som irriterer meg mest er at når folk på skolen slår og klikker på skjermen når pcen henger seg opp....VA FAN HAR SKJERMEN MED AT PCEN HENGER SEG OPP? 6642889[/snapback] Det er en klasikker. Endret 9. august 2006 av onyX Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) Dette er blokka jeg BOR i.. Dette gjør meg forbanna! Her sto det en søpplekasse, men den ble satt fyr på for noen dager siden... Noen som synes det er morro å ødelegge taket... Rive ut lysrør og knuse det rundt omkring er også gøy! Dette er heisen Og utafor i natt var det en som hadde det gøy med å knuse rutene på en bil Endret 10. august 2006 av skyhawk Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Virket som et hyggelig sted. Hvor i Oslo er det? Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Virket som et hyggelig sted. Hvor i Oslo er det? 6648944[/snapback] Stovner Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Noe som plager meg mer enn noe jeg har sagt før i tråden er folk som må whine om at "åååå, wow er så dårlig" o.l. Kan man ikke bare la andre spille det de vil og la det være slik? Lenke til kommentar
And1Baller Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Virket som et hyggelig sted. Hvor i Oslo er det? 6648944[/snapback] Stovner 6649095[/snapback] Haha, nummer 18? Bodde der selv da jeg var liten, mange narkiser der. Hørt at det har blitt bedre gjennom årene, men nei? Men så er jo Nr. 18 kjent som narkisblokka og hele Stovner er ikke like ille som blokka di. Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Virket som et hyggelig sted. Hvor i Oslo er det? 6648944[/snapback] Stovner 6649095[/snapback] Haha, nummer 18? Bodde der selv da jeg var liten, mange narkiser der. Hørt at det har blitt bedre gjennom årene, men nei? Men så er jo Nr. 18 kjent som narkisblokka og hele Stovner er ikke like ille som blokka di. 6649384[/snapback] Morsomt å se noen komme herifra. Hehe. Nei, det er nr. 1, selve senter-blokka. Kan vel trygt si at det er en god del narkiser her og.. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) selgere. de skal liksom snakke ferdig før du kan få si "neitakk". tenker da på selgere på stranden i syden osv hvor du liksom ikke bare kan gå din vei osv. kongen av plagsomhet er for meg, folk med mindreverdighetskomplekser. folk som må forsikre seg om at du ikke tror det er noe galt med de. folk som er livredde for hva andre tror om de, folk som hele tiden må forsikre seg om at de er den som kommer best ut av en situasjon, eller sørge for at ingen tror vedkommnde hadde en svakhet i en eller annen sammenheng. DØ! Endret 10. august 2006 av Henrik2k Lenke til kommentar
And1Baller Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 For ikke å snakke om de som henger utafor MIX ved blokka di der . Men du har jo en Taxi holdeplass rett utafor deg, var det ingen som reagerte på at en sto og knuste bilruter? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Helt sant det med øvelseskjøring. Jeg lå i 100 i en 80sone, men bare fordi det er en L bak på bilen kom en jævel og duret forbi meg rett før en sving. IDIOT! 6628951[/snapback] skjønner ikke hvorfor dere bryr dere om det da... ligg i veien der du ligger, irriter dem mest mulig. det er de som får skylda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg