Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Det som irriterer meg noe så (grønnjævlig ;) ) er at den lille middagsluren jeg tok istad skal gå utover nattesøvnen min.

Hvorfor kan vi ikke bare ha en soveknapp? Av og på. Hadde vært så fint det.

Jeg sover fra jeg kommer hjem fra skolen (ca. halv fire) til omtrendt 9-10 om kvelden.. Er da oppe et par timer for så å sove til 7 om morran igjen.. Sånn kan jeg holde på i mange uker, men er like trøtt og jævlig selv etter såpass med søvn..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er organisert i Norsk Journalistlag, og vårt medlemsblad hadde i forrige måned en interessant artikkel om nettopp dette temaet.

Haha, jeg er faktisk litt enig med Aarønæs òg! Hvis dette kan redusere antallet forekomster av uriktig særskriving (jeg hører "orddeling" er noe annet), så er tiltaket glimrende. Men nå kan jo Norsk Brannvern Forening bare omtales som brannvernforeningen, så klart. Og jeg ville sikkert skrevet iPhone selv ...

Men Nav-poenget var bra! (Nå kommer jeg til å begynne å irritere meg over den organisasjonen òg ...)

Lenke til kommentar

Irriterer meg at jeg har blitt sjuk akkurat nå. Har en syk hodepine, vondt i halsen, nesa renner, slapp i kroppen. Blir sjuk ~én gang i året, og i år måtte det selvfølgelig bli like før jul. Har fortsatt en del gaver jeg må kjøpe, har noen dager igjen på skolen, har diverse juleantrekk jeg må kjøpe, og det er en stor julefest i morgen, men jeg er forkjøla. :(

Lenke til kommentar
Irriterer meg at jeg har blitt sjuk akkurat nå. Har en syk hodepine, vondt i halsen, nesa renner, slapp i kroppen. Blir sjuk ~én gang i året, og i år måtte det selvfølgelig bli like før jul. Har fortsatt en del gaver jeg må kjøpe, har noen dager igjen på skolen, har diverse juleantrekk jeg må kjøpe, og det er en stor julefest i morgen, men jeg er forkjøla. :(

+1

bare på fredag, ikke i morgen.

Lenke til kommentar

+1

bare på fredag, ikke i morgen.

Hvis du er heldig, kanskje du rekker å bli frisk(ere) til fredag, da. :)
Lenke til kommentar

KJEDE-EPOSTER! Hva faen får folk til å tro at jeg har lyst til å se nissen strippe? Eller flere titalls bilder og blinkene skrift der det står "HUGZ4U"? For ikke å snakke om irriterende bilder av ei brannskadd jentunge hvor de faktisk påstår at de får inn 3 cent for hver epost-videresending! Hadde vel kanskje vært teknisk mulig å finne ut av hvor mange som sendte videre/leste ved å legge ved et ekstern bilde som de fant ut hvor mange ganger ble lastet, men det bildet som følger med er lagt ved som fil. Og når jeg da får flere slike idiotiske og irriterende kjedebrev i eposten hver eneste dag fra samme person så får jeg mest lyst til å melde dem på absolutt alle mailinglister jeg kan finne. Faxlista til K-Soft hadde også vært en god ide.

Og hvorfor innbiller de seg at jeg ønsker at ALLE som får disse epostene også skal ha MIN personlige epostaddresse.

Jeg blir så forpult forbanna!

[/rant]

Lenke til kommentar
Damer på 55 år og oppover som presser seg fram med trilleveska si i en busskø som står stille. Slapp helt av, gamla. Du får garantert sitteplass på bussen, selv om du må stå som nummer sju i køen.

Verre når de skal av. Begynner å dytte 2 minutter før plassen selv om de sitter nesten ved døra og jeg skal av på samme plass. Men neida, Førstemann av er dritkul!!!11

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...