Kakebakelate Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Jeg vil si Trondheim og nordover, sør fra samer er nordnorsk oOSamene er hovedsaklig konsentrert rimelig langt sør i Finnmark, inni Kautokeino og der. Lenger nord finner vi fisker-bygder. Og Oslo.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Tull! Vi finner IKKE oslo lenger nord i finnmark Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Tull! Vi finner IKKE oslo lenger nord i finnmark :!: Dagens! Irriterer meg over at vi må være på skolen i to dager til selv om det ikke er mer igjen å gjøre. Endret 17. desember 2007 av IQ Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Tull! Vi finner IKKE oslo lenger nord i finnmark Oi formulerte meg vist litt dårlig. vi finner samer i Oslo også.. Tanker kan irritere ganske kraftig. Endret 17. desember 2007 av Runarbs Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Tull! Vi finner IKKE oslo lenger nord i finnmark :!: Dagens! Irriterer meg over at vi må være på skolen i to dager til selv om det ikke er mer igjen å gjøre. Kunne hende at du fikk skulkesjuken, og den har jeg da hørt at ikke er så lett og kurere Endret 17. desember 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 TVNorge har forstått det, og de pleier kun å ha en reklamepause på 2 minutter i løper av et helt program! NRK og Canal+ er de eneste som har skjønt det. Programmer og filmer skal ikke ha pauser midt inni.Dessuten er TV Norge helt jævlig når de putter 'Akuelt og været' midt inni en film. Det irriterer så grønnjævlig! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Dessuten er TV Norge helt jævlig når de putter 'Akuelt og været' midt inni en film. Det irriterer så grønnjævlig! For ikke å glemme reklamepausene mellom filmen og "aktuelt", "aktuelt" og "været", og "været" og filmen igjen. Endret 17. desember 2007 av Kibs Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 TVNorge har forstått det, og de pleier kun å ha en reklamepause på 2 minutter i løper av et helt program! NRK og Canal+ er de eneste som har skjønt det. NRK har ikke skjønt det selv, de har (etter det jeg "vet") ikke lov til å ha reklame, siden de er rikskringkastingen. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 TVNorge har forstått det, og de pleier kun å ha en reklamepause på 2 minutter i løper av et helt program! NRK og Canal+ er de eneste som har skjønt det. NRK har ikke skjønt det selv, de har (etter det jeg "vet") ikke lov til å ha reklame, siden de er rikskringkastingen. Det er vel ikke akkurat derfor de ikke har reklame, men fordet de er statseid og det er vi som betaler ved tv-lisens og skatt... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 TVNorge har forstått det, og de pleier kun å ha en reklamepause på 2 minutter i løper av et helt program! NRK og Canal+ er de eneste som har skjønt det. Programmer og filmer skal ikke ha pauser midt inni.Dessuten er TV Norge helt jævlig når de putter 'Akuelt og været' midt inni en film. Det irriterer så grønnjævlig! Er ufattelig mye bedre med en 20 min pause i midten enn 4 pauser på 5 minutter iløpet av filmen. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Enig. Men TV3 er det verste jeg har sett. Umulig å se en film der. Hver gang du kommer inn i stemningen blir du avbrutt med laaaange reklamepauser. 15 minutter film, 5 minutter reklame. Woohoo... Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Reklamepauser er da ikke bare ondt og vondt, det er faktisk en veldig god sjangse til å ta seg en tur på toalettet, hente seg mat og andre ting Men klart det er irriterrende når det blir så hyppig med reklamer. Merker at de har spesielt mye reklame mot slutten av f.eks. film, da folk ikke gidder å se på noe annet da de tross alt sitter og venter på slutten. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 TVNorge har forstått det, og de pleier kun å ha en reklamepause på 2 minutter i løper av et helt program! NRK og Canal+ er de eneste som har skjønt det. NRK har ikke skjønt det selv, de har (etter det jeg "vet") ikke lov til å ha reklame, siden de er rikskringkastingen. Det er ikke bare reklamepauser som er irriterende. TV2 og TV Norge har disse 1 minutt lange 'Se hva som skjer'-pausene innimellom. De er nesten like irriterende. Og igjen holder NRK seg for gode til å ha sånt. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Enig. Men TV3 er det verste jeg har sett. Umulig å se en film der. Hver gang du kommer inn i stemningen blir du avbrutt med laaaange reklamepauser. 15 minutter film, 5 minutter reklame. Woohoo... Ikke glem Discovery... Lenke til kommentar
Brian Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Enig. Men TV3 er det verste jeg har sett. Umulig å se en film der. Hver gang du kommer inn i stemningen blir du avbrutt med laaaange reklamepauser. 15 minutter film, 5 minutter reklame. Woohoo... Ikke glem Discovery... Den lange pausen i filmer på tvnorge er også veldig irriterende. Greit nok at de ikke har mye reklame ellers i filmen, men den lange pausen midt i filmen gjør at jeg faller helt ut av filmen og mister interessen når den starter på igjen. Da er det nesten bedre med et par flere mindre pauser, eller så laster jeg ned filmen og ser den uten å bli forstyrret av reklame. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Det irriterer så grønnjævlig! Ah, endelig ser jeg noen andre som benytter seg av kraftuttrykket grønnjævlig. Forrige gang jeg benyttet meg av det ble jeg mobbet av et par kompiser. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Tull! Vi finner IKKE oslo lenger nord i finnmark ..Svarte, det forklarer karakteren jeg fikk i geografi i fjor. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Det irriterer så grønnjævlig! Ah, endelig ser jeg noen andre som benytter seg av kraftuttrykket grønnjævlig. Forrige gang jeg benyttet meg av det ble jeg mobbet av et par kompiser. Jeg òg liker grønnjævlig. Fantastisk bra ladning i det kraftuttrykket der. Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Det som irriterer meg noe så (grønnjævlig ) er at den lille middagsluren jeg tok istad skal gå utover nattesøvnen min. Hvorfor kan vi ikke bare ha en soveknapp? Av og på. Hadde vært så fint det. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hadde vært bedre om vi ikke trengte søvn, spør du meg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg