Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
TVNorge har forstått det, og de pleier kun å ha en reklamepause på 2 minutter i løper av et helt program! :)
NRK og Canal+ er de eneste som har skjønt det. Programmer og filmer skal ikke ha pauser midt inni.

Dessuten er TV Norge helt jævlig når de putter 'Akuelt og været' midt inni en film. Det irriterer så grønnjævlig!

Lenke til kommentar
Dessuten er TV Norge helt jævlig når de putter 'Akuelt og været' midt inni en film. Det irriterer så grønnjævlig!

For ikke å glemme reklamepausene mellom filmen og "aktuelt", "aktuelt" og "været", og "været" og filmen igjen. :wee:

Endret av Kibs
Lenke til kommentar
TVNorge har forstått det, og de pleier kun å ha en reklamepause på 2 minutter i løper av et helt program! :)
NRK og Canal+ er de eneste som har skjønt det.

NRK har ikke skjønt det selv, de har (etter det jeg "vet") ikke lov til å ha reklame, siden de er rikskringkastingen.
Lenke til kommentar

NRK har ikke skjønt det selv, de har (etter det jeg "vet") ikke lov til å ha reklame, siden de er rikskringkastingen.

Det er vel ikke akkurat derfor de ikke har reklame, men fordet de er statseid og det er vi som betaler ved tv-lisens og skatt...

Lenke til kommentar
NRK og Canal+ er de eneste som har skjønt det. Programmer og filmer skal ikke ha pauser midt inni.

Er ufattelig mye bedre med en 20 min pause i midten enn 4 pauser på 5 minutter iløpet av filmen.

Lenke til kommentar

Reklamepauser er da ikke bare ondt og vondt, det er faktisk en veldig god sjangse til å ta seg en tur på toalettet, hente seg mat og andre ting :)

Men klart det er irriterrende når det blir så hyppig med reklamer. Merker at de har spesielt mye reklame mot slutten av f.eks. film, da folk ikke gidder å se på noe annet da de tross alt sitter og venter på slutten.

Lenke til kommentar

Det er ikke bare reklamepauser som er irriterende. TV2 og TV Norge har disse 1 minutt lange 'Se hva som skjer'-pausene innimellom. De er nesten like irriterende. Og igjen holder NRK seg for gode til å ha sånt.
Lenke til kommentar
Enig. Men TV3 er det verste jeg har sett. Umulig å se en film der. Hver gang du kommer inn i stemningen blir du avbrutt med laaaange reklamepauser. 15 minutter film, 5 minutter reklame. Woohoo...

Ikke glem Discovery...

Den lange pausen i filmer på tvnorge er også veldig irriterende. Greit nok at de ikke har mye reklame ellers i filmen, men den lange pausen midt i filmen gjør at jeg faller helt ut av filmen og mister interessen når den starter på igjen. Da er det nesten bedre med et par flere mindre pauser, eller så laster jeg ned filmen og ser den uten å bli forstyrret av reklame.

Lenke til kommentar
Det irriterer så grønnjævlig!

Ah, endelig ser jeg noen andre som benytter seg av kraftuttrykket grønnjævlig. Forrige gang jeg benyttet meg av det ble jeg mobbet av et par kompiser.

Jeg òg liker grønnjævlig. Fantastisk bra ladning i det kraftuttrykket der.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...