Nautique Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Irriterer meg at jeg har fått et sånt stygt utslett på kroppen som ikke legene vet hva er.. : S Irreterer meg at folk gidder å skrive 504 sider med ting som irreterer dem.. EDIT: 504 sider Endret 15. desember 2007 av Nautique Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 404 siden var den verste! Lenke til kommentar
Addan Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 At Bjørn Johan gikk til finalen i Idol!!!Helt vilt at han gikk videre på beskostning av Kim Rune. Bare på grunn av alle fjortisjentene med for mye penger på kontantkortet. nei faen gikk ikke glenn ut??? han der glenn fyren kan heller reise på gamlehjem enn å være med i idol ass du følger altså med på idol ? heregud ! du burde kansje konsentrere deg mindre om tv'n og mer om hundeholdet ditt? i dag , når bikkja mi og jeg gikk tur så dreit hu midt i veien, og da sa jeg: Muhahahhaha og så vurderte jeg: hmmm kanskje jeg skal ta den opp, men så kom jeg på: ohh no jeg har ikke tid, jeg må jo hjem og se på idol!!!! ja det var det jeg trodde Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Å våkne klokken tre er sånn passelig irriterende. Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Folk som ikke plukker opp dritten etter bikjene sine. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Folk som ikke plukker opp dritten etter bikjene sine. Takk !!! Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Å våkne klokken tre er sånn passelig irriterende. om natta eller dagen? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Begge deler irriterer meg. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hater å se gul snø overalt på vinteren.. Er fryktelig stygt! (Ja, tenker på bikkjer som pisser overalt..) Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Hater å se gul snø overalt på vinteren.. Er fryktelig stygt! (Ja, tenker på bikkjer som pisser overalt..) Ikke bare bikkjer tipper jeg også. Endret 15. desember 2007 av Darkbuster Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 om natta eller dagen? På dagtid. Det var den dagen, liksom. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Har ingenting i mot gul snø (vil faktisk regne med at mine tre er med på å lage en del av den), men folk som ikke plukker opp etter bikkjene sine er irriterende. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hater å se gul snø overalt på vinteren.. Er fryktelig stygt! (Ja, tenker på bikkjer som pisser overalt..) Ikke bare bikkjer tipper jeg også. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 ARGH! Hva ER det med at offentlige talspersoner skal misbruke frasen "i forhold til" HELE tiden? Så nettopp Dagsrevyen (noe som blir en stadig verre prøvelse for meg, merker jeg), og selvsagt måtte noen si noe slikt som at "dette kan muligens være et varsel i forhold til at tålegrensen er nådd". Dette er rett og slett ikke korrekt norsk. Skulle vært skuddpremie på sånne folk. Jeg irriterer meg på den andre sida over jypplinger som trur de bestemmer hva som er korrekt norsk. Det finnes ingen offentlige eller standardiserte regler for hva som er korrekt muntlig norsk Om jeg er en jypling kan sikkert diskuteres det òg, men det som ihvertfall er sikkert, er at jeg ikke har skrevet at det er jeg som bestemmer hva som er korrekt norsk. Jeg praktiserer norsk slik jeg lærte det på skolen, og så vidt meg bekjent har det ikke vært så mange veldig radikale rettskrivingsreformer etter den tid. Hva skal vi egentlig bruke som retningslinjer for muntlig norsk hvis det ikke finnes egne regler for det? Der velger jeg å gå for skriftlig norsk. Du kan da ikke med hånden på hjertet mene at du synes det er bra å uttrykke seg sånn som jeg skrev i det første innlegget? Jeg synes dessuten det er et dårlig argument at ting er lov bare fordi de ikke er eksplisitt forbudt - det blir litt som når man sier at spøkelser MÅ eksistere fordi det ikke finnes bevis for at de IKKE kan eksistere. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 "Korrekt" muntlig språk er ikke mulig å definere, men det går an å si at dårlig språk er når det blir mer fokus på måten noe blir sagt på enn selve budskapet. Det avhenger altså fullt og helt av sammenhengen. Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hater å se gul snø overalt på vinteren.. Er fryktelig stygt! (Ja, tenker på bikkjer som pisser overalt..) Ikke bare bikkjer tipper jeg også. "Spis alltid gul snø, det kan være øl" Utrolig irriterende med KRL og Sam.f. lekser som må gjøres selv om jeg ikke vil! Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) At de alltid skal sende de beste juleprogrammene ETTER julaften! Hva er vitsen med det? Det beste er jo å bygge opp julefølelsen til julaften. Etter julaften føler jeg at vi er ferdig med julen, og da gidder jeg ikke å se på juleprogrammer. Endret 15. desember 2007 av Slurt-is Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Neineinei, romjulen! Det er det som er julen! Myyye god mat Irriterer meg over folk som må dekke hele huset med lys nå i disse tider. Nesten så harry som man kan få det. EDIT: Og julesanger. De irriterer livet av meg. Endret 15. desember 2007 av fBlikeng Lenke til kommentar
haalo Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Jeg klarte å sove ~16,5 timer nå. Er kanskje ikke et sjakktrekk, i og med at jeg har naturfagsprøve på mandag. Det verste var likevel at jeg klarte å sove forbi postkontorets åpningstid, nå får jeg ikke hentet pakken min før mandag . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg