Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At Bjørn Johan gikk til finalen i Idol!!!

Helt vilt at han gikk videre på beskostning av Kim Rune.

Bare på grunn av alle fjortisjentene med for mye penger på kontantkortet.

nei faen gikk ikke glenn ut??? han der glenn fyren kan heller reise på gamlehjem enn å være med i idol ass :mad:

du følger altså med på idol ? heregud ! du burde kansje konsentrere deg mindre om tv'n og mer om hundeholdet ditt?

Endret av Addan
Lenke til kommentar
At Bjørn Johan gikk til finalen i Idol!!!

Helt vilt at han gikk videre på beskostning av Kim Rune.

Bare på grunn av alle fjortisjentene med for mye penger på kontantkortet.

nei faen gikk ikke glenn ut??? han der glenn fyren kan heller reise på gamlehjem enn å være med i idol ass :mad:

du følger altså med på idol ? heregud ! du burde kansje konsentrere deg mindre om tv'n og mer om hundeholdet ditt?

i dag :evil: , når bikkja mi og jeg gikk tur så dreit hu midt i veien, og da sa jeg: Muhahahhaha :devil:

og så vurderte jeg: hmmm :hmm: kanskje jeg skal ta den opp, men så kom jeg på: ohh no :omg: jeg har ikke tid, jeg må jo hjem og se på idol!!!!

Lenke til kommentar

En ting som irriterer meg og som jeg syns er idiotisk, er alle fjortissene på youtube,som kaller alt for "gay" og "fake", nesten uansett hva det er.

Bare fordi de ikke har peiling på en ting og ikke skjønner hvordan folkene på videoen, som har peiling, har fått det til, så kaller de det fake.

"Gay" bruker de ofte for å rakke ned på folk som de er misunnelige på eller noe, bare så de skal føle seg bedre.

For å si det kort: Har du ikke noe fornuftig å komme med, så hold det for deg selv.

Endret av Lefse
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...