Kibs Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Ryggen min. Endret 14. desember 2007 av Kibs Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 dr phil den skalla jævelen tror han vet alt best Lenke til kommentar
Empty Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 At Bjørn Johan gikk til finalen i Idol!!! Helt vilt at han gikk videre på beskostning av Kim Rune. Bare på grunn av alle fjortisjentene med for mye penger på kontantkortet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 At folk ser på, og bryr seg om, programmer som Idol Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 At jeg er syk og jeg dermed mest sansynelig blir sittende hjemme i helgen !!! Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 At folk ser på, og bryr seg om, programmer som Idol Marry me. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 At Bjørn Johan gikk til finalen i Idol!!!Helt vilt at han gikk videre på beskostning av Kim Rune. Bare på grunn av alle fjortisjentene med for mye penger på kontantkortet. nei faen gikk ikke glenn ut??? han der glenn fyren kan heller reise på gamlehjem enn å være med i idol ass Lenke til kommentar
Addan Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) At Bjørn Johan gikk til finalen i Idol!!!Helt vilt at han gikk videre på beskostning av Kim Rune. Bare på grunn av alle fjortisjentene med for mye penger på kontantkortet. nei faen gikk ikke glenn ut??? han der glenn fyren kan heller reise på gamlehjem enn å være med i idol ass du følger altså med på idol ? heregud ! du burde kansje konsentrere deg mindre om tv'n og mer om hundeholdet ditt? Endret 14. desember 2007 av Addan Lenke til kommentar
dabear Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) At Thomas i Senkveld med Thomas og Harald mumler så grenseløst mye! Hvorfor gjør ikke TV2 noe med han? edit; feil fyr Endret 14. desember 2007 av dabear Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 At Bjørn Johan gikk til finalen i Idol!!!Helt vilt at han gikk videre på beskostning av Kim Rune. Bare på grunn av alle fjortisjentene med for mye penger på kontantkortet. nei faen gikk ikke glenn ut??? han der glenn fyren kan heller reise på gamlehjem enn å være med i idol ass du følger altså med på idol ? heregud ! du burde kansje konsentrere deg mindre om tv'n og mer om hundeholdet ditt? i dag , når bikkja mi og jeg gikk tur så dreit hu midt i veien, og da sa jeg: Muhahahhaha og så vurderte jeg: hmmm kanskje jeg skal ta den opp, men så kom jeg på: ohh no jeg har ikke tid, jeg må jo hjem og se på idol!!!! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Så du først skryter av at du ikke plukker opp hundedritten, så prøver du senere å unnskylde deg ved at du skal se idol? Og nei, jeg forstår ikke ironi, jeg eier ikke humor. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) jeg sa det ikke for å være morsom, jeg sa det for å irritere edit: og dessuten var det han der lolen som tok det opp og kommenterte det Endret 14. desember 2007 av Schnell Lenke til kommentar
johnj Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 At Petter Nome mumler så grenseløst mye! Hvorfor gjør ikke TV2 noe med han? Fordi han jobber i NRK. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 At Petter Nome mumler så grenseløst mye! Hvorfor gjør ikke TV2 noe med han? Fordi han jobber i NRK. Haha godt sagt Hater at jeg har 40gig med råmateriale fra fraps på PC-en som jeg må konvertere nå Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 At Petter Nome mumler så grenseløst mye! Hvorfor gjør ikke TV2 noe med han? Fordi han jobber i NRK. Haha, eid. Å ha feber suger. Sovner alltid full påkledd under ett teppe og dyna. og 2 puter over huet. Og PC-en og musikk på. Med en og en halv liter cola ved siden av meg...nesten hver natt. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 At Petter Nome mumler så grenseløst mye! Hvorfor gjør ikke TV2 noe med han? Fordi han jobber i NRK. Haha, *irritere seg over seg sjøl* Det var Thomas i Senkveld med Thomas og Harald jeg egentlig mente, men surra litt De hadde besøk av Petter Nome i dag Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Folk som ikke plukker opp hundedritten irriterer meg grenseløst, fordi de gir oss andre hundeeiere dårlig rykte. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) En ting som irriterer meg og som jeg syns er idiotisk, er alle fjortissene på youtube,som kaller alt for "gay" og "fake", nesten uansett hva det er. Bare fordi de ikke har peiling på en ting og ikke skjønner hvordan folkene på videoen, som har peiling, har fått det til, så kaller de det fake. "Gay" bruker de ofte for å rakke ned på folk som de er misunnelige på eller noe, bare så de skal føle seg bedre. For å si det kort: Har du ikke noe fornuftig å komme med, så hold det for deg selv. Endret 15. desember 2007 av Lefse Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 15. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2007 Enig der. Noe som også irriterer meg grenseløst er unaturlige avsnitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg