Eplefe Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Du burde, og skulle, ha skrevet: "Haha, må si jeg lo en del da jeg leste det der. :!: " Vet du, det driter jeg langveis i. Alle som leste det skjønte hva jeg mente. Vet du, selv om alle forstår det når fjortisser skriver sitt språk, så betyr ikke det at det er korrekt. Nå/da og og/å-reglene misbrukes konstant, og jeg ser ikke hvorfor du slenger ut alt du har av klør og flekker tenner når noen kjefter på deg. Kanskje faktisk prøve å ta til deg litt kunnskap av det? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Fjortisser er korka, det vet du vel. Det er tett mellom øra på dem fra de er 13 år til 19 ca. Ikke kan de lese heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Den Gylne apeatt.. Nå er du en Fjortiss som sier idiotiske ting uten å tenke seg om, og poster en idiotisk påstand om oss mellom 13-19 år.. Dessuten er det folk som ikke behøver å brenne ned hus osv i denne alderen. En av dem er meg. Endret 13. desember 2007 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Den Gylne apeatt.. Nå er du en Fjortiss som sier idiotiske ting uten å tene seg om, og poster en idiotisk påstand om oss mellom 13-19 år.. Dessuten er det folk som ikke behøver å brenne ned hus osv i denne alderen. En av dem er meg. En annen er meg. Er ikke eldre enn sytten, men jeg kan da mitt eget språk allikevel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Jaja, han reserverte en plass på "den frekke"-listen min. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 At butikken var tom for julebrus! De som har hatt den gode julebrusen til Hamar&Lillehammer bryggeri, nå hadde de bare noe sukkerfritt drit som smaker grusomt. ...Ja, og at jeg nesten ikke har lest til eksamen i morgen og sliter... veldig. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Nå har jeg ikke sagt at alle mellom 13 og 19 er fjortisser og/eller dumme. Noe som Eplefe allerede har bevist. Nå sa jeg faktisk at fjortisser mellom 13 og 19 er tette. Og som vi alle vet, er fjortiss en psykologisk tilstand, ikke en alder. Hva med å faktisk lese innleggene til folk før dere begynner å syte og klage over innhold? Hvis dere klarer å bli fornærmet av innlegget mitt, så er det ett problem som dere har med dere selv, ikke med meg. Og hvem har sagt noe om å brenne ned hus? Og en ting som virkelig irriterer er folk som presterer å bruke stor forbokstav på helt vilkårlige ord eller uttrykk. "Jeg bor i en By, sammen med Familien." Du bor på ett sted som heter By, sammen med personen Familien? "Du er Fjortiss!" Nei, jeg heter ikke Fjortiss. Endret 13. desember 2007 av Den Gylne Apekatt Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Du burde, og skulle, ha skrevet: "Haha, må si jeg lo en del da jeg leste det der. :!: " Vet du, det driter jeg langveis i. Alle som leste det skjønte hva jeg mente. Vet du, selv om alle forstår det når fjortisser skriver sitt språk, så betyr ikke det at det er korrekt. Nå/da og og/å-reglene misbrukes konstant, og jeg ser ikke hvorfor du slenger ut alt du har av klør og flekker tenner når noen kjefter på deg. Kanskje faktisk prøve å ta til deg litt kunnskap av det? Jeg trenger ikke den kunnskapen. Jeg skriver såpass bra at alle skjønner hva jeg mener. "Sitt språk", faktisk. P.g.a ett ord skriver jeg som en fjortis. /cheer. Endret 13. desember 2007 av Moonshield Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg brukte stor forbokstav på Fjortiss, da det var temaet... Og det sto "tenet" fordi jeg hadde klart å miste k'en.. Velvel. Du er en liten frekkas, som jeg ikke bryr meg om, og tviler noen andre gjør det heller. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Jeg trenger ikke den kunnskapen. Jeg skriver såpass bra at alle skjønner hva jeg mener. "Sitt språk", faktisk. P.g.a ett ord skriver jeg som en fjortis.Det er holdningen jeg har uthevet med fet skrift som gjør at du må regne med å bli mistenkt for å være fjortis. "Halooooooo lixzm, aaalle skjønner va jej mener, herregud dah. serriøøøst azz. Driter i ossen j skriver vel..." <- Hva jeg leser den setningen som. red@JonasKs: Så temaer skal ha stor forbokstav? Akkurat ja... Ett lite tips: Folk med en mental alder over fjorten år bryr seg mer om folk som kan skrive norsk enn folk som ikke orker/gidder, eller har for liten mental kapasitet. Sørgelig (for en del), men sant. Endret 13. desember 2007 av NgZ Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Da sliter du alvorlig. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Du mener tydeligvis at du er en fjortiss, da du føler deg truffet av innlegget mitt. Slutt å klag til meg, og heller ta deg opp med deg selv. Nå skal jeg slutte å være defensiv i denne diskusjonen, da du ikke klarer å bruke nok hjernemasse til å skjønne at jeg aldri har sikta til deg, Eplefe eller noen annen spesifikk person. Jeg sikta til fjortisser, på samme måte som Eplefe gjorde da hun brukte ordet i innlegget hennes. Før dette startet så hadde jeg ikke noen mening om deg, men nå har du klart å snike deg inn i kategorien "troll". At du plasserer meg på en eller annen teit "frekkas"-liste, bryr jeg meg fint lite om, jeg tviler også på at det er mange som bryr seg. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Da sliter du alvorlig.Ikke alvorlig, nei Tror kanskje det elendige humøret mitt har noe med eksamen i morgen og gjøre. Uansett irriterer folk som ikke gidder å skrive skikkelig fordi "folk skjønner hva jeg mener". Joda, det gjør de sikkert, men man blir ikke tatt seriøst når man søker jobb, skriver brev til en bank, en politiker eller kommunen, skriver et leserinnlegg, eller henger opp plakater og det er skrivefeil i annenhver setning. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Veldig mange ting som irriterer meg, som foreksempel late folk, data som klikker stadig, at tven detter ut, dumme folk, folk som alltid skal ha rett selv i saker der en egens mening faktisk er det avgjørende f.eks hvilknartist er best. I dag har vært en vedlig irriterende dag for meg, først var det jo det helvette med og komme seg opp, så var det skolen (fikk kjeft for å komme for sent) der vi hadde en 2 timer lang økt med nynorsk. Ikke nok md det fikk vi vite at vi har naturfag prøve neste onsdag (jævla vanskelig stoff: kjemi. Når jeg da kom hjem fikk jeg kjeft av mon mor (som vanlig), før det bar av sted til juleavslutning til min lillesøster (jævla kjedelig). Når jeg da endelig kom hjem fant jeg ut at lydkortet på pcen har klikka. Nei enkelte dager skulle man ønske man ikke sto opp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Haha, jeg lo faktisk av innlegget hans.. Nei, jeg føler meg ikke truffet..... Det med å lage stor bokstav er nok bare en uvane etter all spillingen, da mange ord starter med stor forbokstav, f.eks Glock o.l.. (Ja, veit dette er navn, men alikavel). Faktisk glad for at du sa det, for nå skal jeg prøve å la være å skrive slikt, takk. Men alikavel: Idiotisk innlegg. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Fjortisser og 4chan gir en usannsynlig dårlig kombinasjon. Huff. Og det faktum at jeg kommer til å bli en bedriten bilsjåfør . Kutte rundkjøringer og alt det dritet der Endret 13. desember 2007 av chokke Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Vet åssen du føler deg, chokke, sitter med samme følelsen selv. Ble ferdig med grunnkurset i går, og skal begynne med øvelseskjøring til uka. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Haha, nå har jeg kommet litt lenger (tatt glattkjøring og forbikjøring/landevei) og føler meg som den tullingen bak rattet Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg har såvidt kjørt, bare lært meg å gire P-1-2 i 15 km/t på en parkeringsplass. Kvelte ikke motor, heller. Irriterer meg at jeg må betale for klasse E selv, NAV dekker kun B. Lenke til kommentar
KBØ Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Har en jente i klassen som _hver_ gang hun fikk igjen en prøve kom med følgende frase: HÆÆ?! 6 nå igjen? Skjønner ikke hva som skjer, leste ingenting på denne prøve. *sersegrundtomnoenhørtehun* Dette roper hun selvsagt så halve forbanna skolen hører det. Argh... Kommer tilbake med flere når jeg har fått med litt søvn. Post nr. 10000 i denne tråden forresten Endret 13. desember 2007 av betten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg