Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

"hvem pc skal jeg kjøpe?"

"hvem skjermkort er best?"

 

BRENN I HELVETTE!! lær dere å skrive; H V I L K E N / H V I L K E T

 

takk for meg  :)

6167318[/snapback]

 

 

Å skrive "hvem" i stedet for hvilken/hvilket er dialekt. Og her snakker vi Bodø (tror jeg) dialekt.

6167625[/snapback]

Vi sier "korsn pc skal jeg kjøpe" eller "korsn skjermkort skal jeg kjøpte" personlig har jeg blitt så bokmålifisert at jeg sier hvilken :S

 

 

ei i klassen irriterer meg grenseløst! jeg er || så nær ved å hente ei halga and put her out of my misery! serrisøt, hun er grunnen til at jeg herved hater svensker! hun kommer fra sverige men flyttet til ei øy rett utfor bodø for ca. 10 år siden, med andre ord: begynnelsen av skolegangen. Hun kan fortsatt ikke skrive norsk! jeg har store problemer med å tyde hva hun skriver, men det er ikke det verste...

 

hun eier ikke intelligens! hun er stokke dum... hun har vært den eneste eleven i sin klasse i de siste 10 åra med nermeste lekekamerat søstra som er tre år mindre eller noe. dermed eier hun heller ikke sosial intelligens.

 

jeg blir bare frustrert og forbannet ved å tenke på henne... herregud jeg hater henne inderlig. har ingenting med at hun i en halv time på bussen (mens jeg prøvde å sove) spurte meg konsekvent hvor vi var og hvor jeg bodde i forhold til hvor vi var. jesus kristus og hellige moder maria, er det noe rart at du ikke har fuckings venner, slutt å plage meg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Irriterer meg over:

 

-Kristne som abselutt skal prøve å få deg med i "Felleskapen"

-Folk som blir irriterte eller sure på meg

-Når jeg dommer meg ut

-folk som tror at Lordy er Black metal (noe som de ikke er)

-Når jeg er blakk eller har lite penger

-Når folk maser konstant på meg hele tiden msn

-Når andre folk i klassen begynner å høre på black metal (den sjangeren vil jeg ha for meg selv)

Lenke til kommentar
Må  bare poste en gang til jeg ass..

Herregud jeg blir irritert på folk som kommer på besøk til meg og forventer at jeg skal ha godteri og brus klart hver _jævla_ gang! Fy faen, jeg får så lyst å bare rope og skrike til de..

Jeg spør de på MSN om de ikke har tenkt å ta med seg godteri, men da svarer de:

"Hehe, har ikke du ordnet det da? Dama di kommer jo trossalt!"

 

Off, hva skal jeg gjøre?

6169964[/snapback]

 

Der hadde jeg faan meg klikka. "Kjøp ditt eget godt din JÆVLA godtamoms"

Lenke til kommentar
Irriterer meg over:

 

-Kristne som abselutt skal prøve å få deg med i "Felleskapen"

-Folk som blir irriterte eller sure på meg

-Når jeg dommer meg ut

-folk som tror at Lordy er Black metal (noe som de ikke er)

-Når jeg er blakk eller har lite penger

-Når folk maser konstant på meg hele tiden msn

-Når andre folk i klassen begynner å høre på black metal (den sjangeren vil jeg ha for meg selv)

6170602[/snapback]

Eid.

Lenke til kommentar
- Fjortisser som ikke barberer hakedunet, og tror de har bukkeskjegg.

6169398[/snapback]

HAHA, også går de rundt og skyver frem haken for å understreke... :!:

6170026[/snapback]

 

Bukkskjegg kan være riktig kult hvis vedkommede faktisk har skikkelig skjeggvekst. Men, det blir for dumt når folk på 14 har barbert alt untatt 3 dunstrå på haka.

Lenke til kommentar

Ting jeg blir irritert over

 

Folk som later som de er dumme for å få oppmerksomhet

Folk som gjør seg til hele tiden for å få oppmerksomhet

Folk som er påståelige (er det selv)

Folk som er dumme og ikke forstår en dritt

 

At jeg ikke kommer på fler ting jeg hater.

Lenke til kommentar

Folk som skal skrive "lissom" er så fjortis. Det er greit å skrive det på tull, veit av mange som gjør det.

 

Men når fjortisser bruker det, da tenner det for meg.

 

"Jeg va lissom på kino i går, atme denne snxye guttn lissom. Det var sp coz å jeg ble så forelska, omgidei !!111 <3"

6167712[/snapback]

Det er akkurat det der som irriterer meg mest.

Jeg er 14 år gammel og går på skole med en haug sånne fjortis jenter.

Jeg får seriøst ikke lyst til å gå på skolen. Jeg tåler jo litt men når de skriver ting sånn som dette da kryper jeg sammen:

 

wennin/wnn'n = vennen

ijen = igjen

Meij = meg

Mijn = min

deij = deg

 

Så klart dette: <33333333333333333333333333 KKKKKKKKGIIIIIID!!

 

Og folk som tror alle MP3 spillere i verden er "iPod".

En i klassen min så min nye Zen Vision:M.

"Åja...om d e dn store svære bigge iPoden??"

Etter jeg sier nei så spørr hu meg om det flere ganger :nei:

Det er en annen ting, folk som spørr om det samme om og om igjen uten å få det inn i hodet!!

Endret av siriofstad
Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg over:

 

-Folk som later som de vet hva de gjør og skryter av det

-Dumme mennesker

-Ekstreme feminister

-Folk som setter seg høyere en andre

-Pepsi

-Sosialister som ikke vet hva en sosialist er, eller hva de egentlig står for.

-Kristne mennesker som skal "frelse" meg

-Problemer som bare finnes inni kvinnehoder

-Folk som sier det hører på metal og nevner band som Green Day og HIM

Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over religiøse ekstremister, ordet gulost, fyrstekake, VG, 50 Cent (det meste av rap/hip-hop i grunn), å stå opp, køer, smiskere, "hvem PC skal jeg kjøpe?!!", mine egne feil og mangler med mer.

6166375[/snapback]

 

 

Ditto! Bortsett fra fyrstekake. Den er tørr og jeg liker den ikke, men dens eksistens plager meg ikke nevneverdig.

Lenke til kommentar
ei i klassen irriterer meg grenseløst! jeg er || så nær ved å hente ei halga and put her out of my misery! serrisøt, hun er grunnen til at jeg herved hater svensker! hun kommer fra sverige men flyttet til ei øy rett utfor bodø for ca. 10 år siden, med andre ord: begynnelsen av skolegangen. Hun kan fortsatt ikke skrive norsk! jeg har store problemer med å tyde hva hun skriver, men det er ikke det verste...

 

hun eier ikke intelligens! hun er stokke dum... hun har vært den eneste eleven i sin klasse i de siste 10 åra med nermeste lekekamerat søstra som er tre år mindre eller noe. dermed eier hun heller ikke sosial intelligens.

 

jeg blir bare frustrert og forbannet ved å tenke på henne... herregud jeg hater henne inderlig. har ingenting med at hun i en halv time på bussen (mens jeg prøvde å sove) spurte meg konsekvent hvor vi var og hvor jeg bodde i forhold til hvor vi var. jesus kristus og hellige moder maria, er det noe rart at du ikke har fuckings venner, slutt å plage meg!

6170361[/snapback]

 

Du må unnskylde meg så meget, men ut i fra det jeg leser her ser det ut til at du er en type person som hadde irritert meg på en mye verre måte enn denne personen du snakker om :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...