Brian Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Irriterer meg over utålmodige folk i byen, folk tuter for absolutt ingenting av og til. I mange tilfeller er det helt idiotiske ting, som at jeg av og til ikke følger helt med i lyskrysset og tar av 0,4sek etter at lyset blir grønt istedet for rett før det blir grønt. Men jeg tuter da som en galing tilbake, så holder de som regel kjeft. En annen ting er at bilen min er for lav til å kjøre rett frem over fartshumpene, derfor skaper også dette problemer i byen siden det er litt av de. Hater også de som er todelt, akkurat som en klump i hver kjørebane, han som kom på denne ideen skulle vært skutt. Men det som er plagsomt er at hvis jeg da kommer mot en fartshump og det kommer en bil imot lenger fremme, så kan jeg enten stoppe og vente til den har passert og kjøre over. Dette fører da til at folk legger seg på tuta som noen tullinger bak meg, fordi jeg ikke kjører. Hvis jeg da tar sjangsen å prøver å rekke over humpen før bilen i mot kommer, så tuter han som et helvete fordi jeg ligger halvveis på hans side av veien. Irriterer meg at folk tuter uansett hva jeg gjør, de ser jo at jeg sliter med å komme over fartshumpene. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Hater også de som er todelt, akkurat som en klump i hver kjørebane, han som kom på denne ideen skulle vært skutt.Eh, todetl fartsdump? Hvordan ser den ut? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Eh, todetl fartsdump? Hvordan ser den ut? Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Folk som skriver "d" istedenfor "det"... Endret 13. desember 2007 av wwwerner Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Og enda verre de som skriver "de" i stedet for "det"! Makan. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Når jeg sjekker loggen på nettby, og 82 av 87 innlegg er én og samme person som har meldt seg inn i diverse tåpelige grupper. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Og enda verre de som skriver "de" i stedet for "det"! Makan. En lærer jeg hadde i 9.klasse skrev "di" i stedet for "de". Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 http://www.dagbladet.no/dinside/2007/12/13/521117.html Dagbladet veit å velge overskrifter. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Irriterer meg at Aidskake ikke blogger ofte nok. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 *Snip* Haha, må si jeg lo en del når jeg leste det der. :!: Den gang da. ...wut? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Du burde, og skulle, ha skrevet: "Haha, må si jeg lo en del da jeg leste det der. :!: " Endret 13. desember 2007 av Atald Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 hater Når slikt skjer når jeg er på stadium og ser på fotball Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Du burde, og skulle, ha skrevet: "Haha, må si jeg lo en del da jeg leste det der. :!: " Vet du, det driter jeg langveis i. Alle som leste det skjønte hva jeg mente. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Middelalderen irriterer meg akkurat nå... Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 De hamsterpipestemmene i utallige dårlige techno/dance sanger irriterer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 At jeg kaster bort livet mitt ved å sitte på pcen å kommentere denne tråden irriterer meg Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 De hamsterpipestemmene i utallige dårlige techno/dance sanger irriterer Det minner meg om smurfehits.. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Middelalderen irriterer meg akkurat nå... enig, sitter og prøver å øve på en jævla historieprøven i mårra faens dritt romeriket pavefaen og klosterfuck jeg hater å øve på prøve Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Middelalderen irriterer meg akkurat nå... enig, sitter og prøver å øve på en jævla historieprøven i mårra faens dritt romeriket pavefaen og klosterfuck jeg hater å øve på prøve Lykke til fra meg... aner ikke når vi får bruk for disse her Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Middelalderen irriterer meg akkurat nå... enig, sitter og prøver å øve på en jævla historieprøven i mårra faens dritt romeriket pavefaen og klosterfuck jeg hater å øve på prøve Jeg har historie og Filosofi prøve om middelalderen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg