Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Du har da ingen rett til å "irritere" deg over at DU ikke har gjort noe matte. Det er kun din egen feil, og du har hatt all verdens mulighet til å forhindre det. Hadde det vært snakk om et prosjektarbeid der noen andre ikke hadde gjort sin del av jobben mens du hadde gjort din, da kan man snakke om irritasjonsmoment, da. Her, derimot - angre deg kan du gjøre, men irritere deg - det blir feil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du har da ingen rett til å "irritere" deg over at DU ikke har gjort noe matte. Det er kun din egen feil, og du har hatt all verdens mulighet til å forhindre det. Hadde det vært snakk om et prosjektarbeid der noen andre ikke hadde gjort sin del av jobben mens du hadde gjort din, da kan man snakke om irritasjonsmoment, da. Her, derimot - angre deg kan du gjøre, men irritere deg - det blir feil.

Que? Jeg irriterer meg over meg selv hele tiden. Har jeg ingen rett til det? Har vi stemt over dette demokratisk? Det skjedde sikkert på 70-tallet... :hmm:

Lenke til kommentar

Hehe, det var useriøst sagt av meg, egentlig. Burde ikke ha formulert meg sånn. :)

Men det slår meg gang på gang som pussig hvordan folk kan irritere seg over sin egen latskap - en skulle jo tro at det naturlige var å gjøre noe med det, fremfor å bare konstatere det og så fortsette å ikke gjøre noe ... Mulig andre synes det er helt selvfølgelig å reagere på den måten, men for meg personlig kvalifiserer dette nærmest som logisk brist. Og attpåtil skriver han i innlegget sitt at han ikke hadde gjort det annerledes om han hadde fått en ny sjanse heller, så da synes jeg strengt tatt litt kritikk er å vente.

Mente egentlig ikke å være ond/slem/forferdelig. Lykke til med tentamen.

Lenke til kommentar

Har i oppgave å lage et cd cover, skulle derfor printe den ut i dag,har laget et julecover..

hadde en mørk rødfarge som jeg likte veldig godt,men for å printe det ut måtte jeg overføre filen fra pcen til macen,men

da jeg gjorde det var coveret rosa,men jeg tenkte.jeg kan nå printe det ut allikevel og se hvordan det ble :) .

og dag jeg printet det ut var det brunt..Dette er irriterende... :wallbash:

Lenke til kommentar
- Dere har ikke fått opphevet forkjørsregelen i rundkjøringer. Kommer jeg fra venstre, ja da kommer jeg fra venstre, og da har dere jaggu å vike for meg. Barne- og ungdomsskoleelever er verken mer eller mindre kritisk enn meg når det gjelder å komme tidsnok til skole og jobb.
Nå er det faktisk slik at hvis han er inne i rundkjøringen FØR deg, så får du feil hvis du skulle kjøre i ham. Husker ikke når, men det er en stund siden det rettsak pga en kolisjon i rundkjøring. Det var faktisk han som kom fra venstre som fikk skylden pga den andre allerede var inne i rundkjøringa da det smalt :lol:

Vi kommer som regel ganske samtidig inn i rundkjøringen ...

smilefjes:

10-30 sekunder for meg er med andre ord ikke like viktig som 10-30 sekunder for disse skoleelevene sjåføren driver og kjører villmann med? Om en bussjåfør hele tiden skal snike seg til snarveier og frekke vikepliktsbrudd er det han (og elevene) som kommer til å få svi for det til slutt. Pang, så skjer det en ulykke, og hvem får skylda? Jo, bussjåføren, selvsagt. Om tosken har så dårlig tid til neste stoppested, så er det jaggu noe galt med rutetidene!

Lenke til kommentar
vil bare informere om at busser har førsterett uansett, så lenge fartsgrensa er under 50 km/t

Du tenker ikke på at biler har vikeplikt for buss som skal ut fra holdeplass så lenge fartsgrensen er under 60?

Regner med at du snakker om busslommer, men du formulerte deg litt krøkkete. Det høres ut som at du mener at alt og alle skal vike for bussen i enhver situasjon hvor fartsgrensen er under 50.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...