Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At kjerringa som driver å ber meg ut på kino ikke greier å ta et hint.

Det er en grunn til at jeg er opptatt hele tiden, det er en grunn til at jeg ikke svarer på meldingene dine, det er en grunn til at jeg ikke svarer mye på msn, at jeg plutselig blir fryktelig optatt når du dukker opp på arbeidsplassen min.

Jeg vil ikke gå på kino med ho...

Lenke til kommentar

Jamen så si det, da. "Nei, det har jeg rett og slett ikke lyst til." Kan høres slemt ut med en gang, men det kan være det beste du kan gjøre. Så slipper hun å tvile, og du er forhåpentligvis kvitt henne. Det finnes såklart de som ikke tar et nei for et nei i det hele tatt, men jeg tror sjansen er stor for at det beste du kan gjøre er å være hard, ikke si at du skal hjem og trimme kruspersillen eller noe annet tøv.

Lenke til kommentar
Det er ikke lov å legge uadressert reklame i en postkasse som har merking mot reklame, uansett hva du kaller reklamen. Du kan registrere deg mot all reklame unntatt innstikk i aviser

Postkassen er privat eiendom, og personregisterloven gir oss råderett over egen postkasse.

Forbudet mot reklame i en merket postkasse gjelder uansett merking. Om den kommer fra Posten, Grønn Hverdag eller om man har lagd den selv spiller ingen rolle, så lenge den er merket.

OK, hvis du kan gå god for at denne informasjonen er helt riktig, så sier jeg tusen takk. Var jo slik jeg håpet og trodde det var også.

Fant forresten ikke noe reklame i postkassen i dag. Ihihi.

Lenke til kommentar

Bussjåfører. Altså, all respekt til de som kjører buss, og det er nok stort sett flotte fyrer og en og annen dame, men enkelte av de skulle man faen meg tro at hadde fått lappen på postordre.

Nå henvender jeg meg direkte til dere tullinger av noen bussjåfører, særlig de som kjører skolebuss i distriktene, og veg vil bare nevne et par ting til dere:

- Dere har ikke forkjørsrett ut av busslommene, samme faen hvor mye dere blinker med blinklyset og bremselyset, så lenge fartsgrensen på stedet er høyere enn 60.

- Dere har ikke fått opphevet forkjørsregelen i rundkjøringer. Kommer jeg fra venstre, ja da kommer jeg fra venstre, og da har dere jaggu å vike for meg. Barne- og ungdomsskoleelever er verken mer eller mindre kritisk enn meg når det gjelder å komme tidsnok til skole og jobb.

- Når dere faktisk skal ut av busslommene, og fartsgrensen er 60 eller lavere, så kan ikke jeg lukte at dere skal ut. Blinklys, jævler, blinklys!

- Når det er 30 på stedet, og is på veien, ja da er det faktisk meningen at man ikke skal komme rundt svingen i 50-60. Jeg er sikker på at sidespeilet på Saaben min kunne ha luktet snusen til bussjåføren om vinduet hans hadde vært åpent. Så jævla nærme var'n. Og da hadde jeg til og med lagt meg langt til høyre.

Argh!

Lenke til kommentar
Det er ikke lov å legge uadressert reklame i en postkasse som har merking mot reklame, uansett hva du kaller reklamen. Du kan registrere deg mot all reklame unntatt innstikk i aviser

Postkassen er privat eiendom, og personregisterloven gir oss råderett over egen postkasse.

Forbudet mot reklame i en merket postkasse gjelder uansett merking. Om den kommer fra Posten, Grønn Hverdag eller om man har lagd den selv spiller ingen rolle, så lenge den er merket.

OK, hvis du kan gå god for at denne informasjonen er helt riktig, så sier jeg tusen takk. Var jo slik jeg håpet og trodde det var også.

Fant forresten ikke noe reklame i postkassen i dag. Ihihi.

http://www.neitilreklame.no/ og http://www.gronnguide.no/ og div saker jeg husker fra nyhetsbildet ang. telefonkatalogen.

Endret av Den Gylne Apekatt
Lenke til kommentar
- Dere har ikke fått opphevet forkjørsregelen i rundkjøringer. Kommer jeg fra venstre, ja da kommer jeg fra venstre, og da har dere jaggu å vike for meg. Barne- og ungdomsskoleelever er verken mer eller mindre kritisk enn meg når det gjelder å komme tidsnok til skole og jobb.
Nå er det faktisk slik at hvis han er inne i rundkjøringen FØR deg, så får du feil hvis du skulle kjøre i ham. Husker ikke når, men det er en stund siden det rettsak pga en kolisjon i rundkjøring. Det var faktisk han som kom fra venstre som fikk skylden pga den andre allerede var inne i rundkjøringa da det smalt :lol: Endret av geir__hk
Lenke til kommentar
Nå er det faktisk slik at hvis han er inne i rundkjøringen FØR deg, så får du feil hvis du skulle kjøre i ham. Husker ikke når, men det er en stund siden det rettsak pga en kolisjon i rundkjøring. Det var faktisk han som kom fra venstre som fikk skylden pga den andre allerede var inne i rundkjøringa da det smalt :lol:

Om jeg ikke husker galt så er det vikeplikt i alle rettninger når man skal inn i en rundkjøring.

Lenke til kommentar
Bussjåfører. Altså, all respekt til de som kjører buss, og det er nok stort sett flotte fyrer og en og annen dame, men enkelte av de skulle man faen meg tro at hadde fått lappen på postordre.

Nå henvender jeg meg direkte til dere tullinger av noen bussjåfører, særlig de som kjører skolebuss i distriktene, og veg vil bare nevne et par ting til dere:

- Dere har ikke forkjørsrett ut av busslommene, samme faen hvor mye dere blinker med blinklyset og bremselyset, så lenge fartsgrensen på stedet er høyere enn 60.

- Når dere faktisk skal ut av busslommene, og fartsgrensen er 60 eller lavere, så kan ikke jeg lukte at dere skal ut. Blinklys, jævler, blinklys!

- Når det er 30 på stedet, og is på veien, ja da er det faktisk meningen at man ikke skal komme rundt svingen i 50-60. Jeg er sikker på at sidespeilet på Saaben min kunne ha luktet snusen til bussjåføren om vinduet hans hadde vært åpent. Så jævla nærme var'n. Og da hadde jeg til og med lagt meg langt til høyre.

Argh!

Haha, må si jeg lo en del når jeg leste det der. :!:

Lenke til kommentar
Argh!

Irriterer meg over folk som ikke skjønner at hvis bussjåføren skal klare neste stoppested til riktig tid, (Og unngå å få kjeft av drittunger, gamlinger og alt imellom.) så må de ta noen snarveier i rundkjøringer og ved utkjøringer. For all del, legg deg på hornet og hiss på deg hjerteinnfarkt, eller brems ned, slipp stakkaren fram og tap 10-30 sekunder.

Lenke til kommentar

det som er sinnsykt irriterende er når læreren din slutter og blir erstattet av en eller annen vikar som overhodet ikke har utdannelse til å undervise en klasse i alle de fagene den forige læreren underviste i... vi skal ha musikkprøve teoretisk men rekker ikke praktisk prøve i musikk selv om det er et praktisk fag ! de som får 6'er på prøven men ikke veit hva som er opp og ned på en gitar får derfor 6'er på kortet i musikk mens de som faktisk kan spille et instrument og er litt uheldig på prøven ender opp med en 4'er !

Lenke til kommentar

Mattetentamen i morgen. Jeg lovte meg selv to uker før at jeg skulle gjøre 1 time matte hver dag for å forberede meg selv til prøven, fordi jeg ligger på en 3'er. Har jeg holdt løftet? Neh. Ikke et minutt matte engang. (Og jeg angrer som faen når tentamen kommer, men hadde ikke giddet å jobbe hvis jeg hadde fått en ny sjanse.) DET irriterer meg.

Endret av ExiliuM
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...