Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Hehe, jeg rettet det IKKE mot spesifikke brukere. Dessuten - du skylder ikke på WoW, pluss at det faktisk finnes håpløse lærere der ute som det er lov å irritere seg over. :)

Jeg vet du ikke gjorde det. Måtte bare "si ifra" allikevel.

Irriterer meg over at jeg tror jeg kan det meste, men at det sikkert kommer til å gå dårlig i morgen uansett. Uff.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor synes alle Tokio hotel er så bra? Jeg skjønner jo faen ikke hva de sier, og de ligener på jenter.

Det kan jo være fordi det er et tysk band.

Ja, men det er derfor jeg ikke skjønner at de er så populære i Norge

Samme med Rammstein og Britney Spears og Bertine Zetlitz og sånn. Fremmedspråk liksom. Pft. Engelsk er og et fremmedspråk, og tysk er ikke SÅ vanskelig, dessuten har Tokio Hotel og gitt ut et engelsk album som heter "Scream", og er rett og slett en engelsk versjon av albumet "Schrei" nettopp for å stille munnen til folk som deg med "Hvorfor liker du dem når du ikke skjønner hva de sier en gang?". Og jeg ser ingenting gale med androgynitet. Ikke en gang i den grad Bill Kaulitz drar det. (Hva faen, liksom? Det er faktisk bare han som er overfemi i bandet). Jeg liker Placebo, og jeg tviler på at det er så mange som ville kalt den godeste Brian for videre maskulin.

Nå har det seg sånn at ALLE har engelsk på skolen, så det er vell ikke så "mye" fremmedspåk som tysk. Så har det seg sånn at jeg har sefølgelig tatt musikken dems med i betrakning, jeg slenger jo ikke drit om bandet viss jeg ikke har hørt noe musikk fra de eller lest noe om de. Og jeg blir ganske lei når folk legger bilder ut av de over alt, å sier at de et best og alt det der.

Kan innrømme at "Jeg skjønner jo faen ikke hva de sier" var litt drøy.

Endret av Sno
Lenke til kommentar
* Reklamebud som ignorerer "Nei takk"-klistremerket på postkassen min. Jeg vil IKKE ha reklame og uadressert post, OK? Har dere tenkt på at enkelte faktisk bryr seg om miljøet og ønsker å redusere papirforbruket, svinepelser? Nei, det har dere ikke. Damn you all to hell! (Rettet til reklamebudene, ikke til deg som leser, så fremt du ikke er reklamebud selv.)

SYND for deg at jeg jobber som det da! :p

Når du hengte opp lappen, fikk du den på postkontoret og SKREV UNDER på et ark da? For der står det nemlig at det er utrolig mange andre som løper rundt og legger reklame i kassene, som ikke betaler posten til å gjøre det. Å det er enkelte reklamer som MÅ i kassa, uansett om de har lapp eller ikke. Fulldistribusjon kaller vi det.

Nå kan det være at det er posten som har lagt det også, sannsyligvis ved en feil fordi vi tjener ingenting på at en som har ikke-reklame lapp får reklame. Dessuten, vær litt snill med budet i jula da, i dag hadde jeg en time overtid, starter klokka sju. ER helt gåen, pga den jævla tykkelsen på reklamen. Man blir surrete i hodet i løpet av en lang da, cut 'em some slack da... VI gjør en god jobb! :)

DET irriterer meg, når folk kommer å klager til meg på jobb "jeg vil ikke ha reklame", og så ser jeg at reklamen ikke tilhører oss engang.. og "brevet kom feil..... blablabla... 3 gang....er så lei" PLEASE, vi drasser rundt på de jævla brevene hver dag, og det KAN forekomme feil.

Postbud er et ærlig levebrød det, men det er jo ikke Posten som leverer all reklamen? Har alltid trodd at det meste av reklame (og f.eks. gratisavisen ByAvisa, her i Trondheim) leveres av ungdom som har det som ettermiddagsjobb. Har jo til og med fått sånn "Har du lyst til å tjene penger på å dele ut reklame?"-annonse i postkassen selv.

Den nei takk-lappen jeg har på kassen i dag, er fra Grønn Hverdag, ikke noe postkontor og/eller underskrift involvert. Jeg tenkte allikevel den skulle hjelpe mot reklame fra de dedikerte reklamebudene (altså den reklamen som kommer utenfor vanlig postfordeling), og det har den også delvis gjort i den måneden jeg har hatt den på kassen, men plutselig, i dag, så finner jeg en feit bunke reklame for JapanPhoto og desslike i kassen, akkurat som før jeg satte opp klistremerket. Hvorfor skulle det liksom slutte å fungere etter å ha vært en kjempesuksess i flere uker? :p Satser på at dette var en engangsepisode, da. At jeg skulle få det HELT reklamefritt bare ved å sette opp et lite klistremerke hadde jeg uansett ikke trodd ...

Lenke til kommentar
Nå har det seg sånn at ALLE har engelsk på skolen, så det er vell ikke så "mye" fremmedspåk som tysk. Så har det seg sånn at jeg har sefølgelig tatt musikken dems med i betrakning, jeg slenger jo ikke drit om bandet viss jeg ikke har hørt noe musikk fra de eller lest noe om de. Og jeg blir ganske lei når folk legger bilder ut av de over alt, å sier at de et best og alt det der.

Kan innrømme at "Jeg skjønner jo faen ikke hva de sier" var litt drøy.

Og ca. 40% av alle norske ungdomsskoleelever har tysk, og nærmere 35% av vgs-elever har det (nå tar jeg i betraktning mitt årskull, da vi ikke kunne velge spansk på ungdomsskolen). Det finnes mange i min klasse (VG2) som ikke kan skikkelig engelsk, de hører da på engelsk musikk allikevel. Og om du ikke liker musikken din, se litt på din egen musikksmak, er du sikker på at alle liker den musikken du liker? At de har mange idiotiske fans betyr ikke at DE er idioter, vel?

det er det jeg sier. Det finnes flere typer fjortisser. De to mest kjente er "hater"-fjortissene og "elsker"-fjortissene. Hvis du misliker noe, hvorfor må du publisere ditt hat for verden ved å starte grupper, samtaler, diskusjoner, you name it om det? Jeg hater mye rart, men det meste som er vedvarende prøver jeg å holde inni meg.

EDIT: Wooho for massequoting.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Det er ikke lov å legge uadressert reklame i en postkasse som har merking mot reklame, uansett hva du kaller reklamen. Du kan registrere deg mot all reklame unntatt innstikk i aviser

Postkassen er privat eiendom, og personregisterloven gir oss råderett over egen postkasse.

Forbudet mot reklame i en merket postkasse gjelder uansett merking. Om den kommer fra Posten, Grønn Hverdag eller om man har lagd den selv spiller ingen rolle, så lenge den er merket.

Lenke til kommentar

Når man skal registrere en epost-adresse, msn-konto eller på forum f.ex, så vil man ha et enkelt brukernavn. På første forsøk (skrevet inn alt personlig info og greier) så "kræsjer" serveren eller på annen måte funker ikke registreringen. På andre eller tredje forsøk så får man registrert seg(), men da har man fått et helt for jævlig brukernavn (ala bru3rnavn4546 istedet for "brukernavn" for å ta et eksempel).

Hadde ikke vært noe problem hvis registreringa bare hadde blidt avbrutt helt uten videre. Men det skjer jo ikke. Prøver man å gå tilbake å registrere igjen med samme brukernavn, så får man feilmelding om at "username already in use" WTF :mad:

Det skjedde på:

Dette forumet (har jo 2 stk underscore i brukernavn)

MSN (Ble sendt tilbake til registreringsskjema på første forsøk)

post-87910-1197461462_thumb.png

Man kan jo lure på om det er for at nettsteder ønsker å øke antall brukere?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...