Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til deg med bilen: Ikke nøl et sekund med å anmelde ugjerningsmennene. Så fremt du ikke forlot bilen ulåst med nøklene i tenningslåsen burde du ha en god "sak".

Dagens irritasjoner fra meg:

* Reklamebud som ignorerer "Nei takk"-klistremerket på postkassen min. Jeg vil IKKE ha reklame og uadressert post, OK? Har dere tenkt på at enkelte faktisk bryr seg om miljøet og ønsker å redusere papirforbruket, svinepelser? Nei, det har dere ikke. Damn you all to hell! (Rettet til reklamebudene, ikke til deg som leser, så fremt du ikke er reklamebud selv.)

* Brukere her som synes det er "irriterende" at de har prøve på skolen i morgen og ikke har forberedt seg godt nok fordi de har spilt så mye WoW de siste dagene. (Ikke rettet mot spesifikke brukere, men flere har skrevet lignende.) Prøver er noe dere MÅ ta. Det er et nødvendig trinn i utdanningen deres, og dere vet det.

Sånn, det skulle holde for i dag. Aaah, føler meg bedre allerede. :)

Lenke til kommentar
* Brukere her som synes det er "irriterende" at de har prøve på skolen i morgen og ikke har forberedt seg godt nok fordi de har spilt så mye WoW de siste dagene. (Ikke rettet mot spesifikke brukere, men flere har skrevet lignende.) Prøver er noe dere MÅ ta. Det er et nødvendig trinn i utdanningen deres, og dere vet det.

For min del er det i et så vanskelig fag + at vi har en ny lærer. Elever som lå an til 6 i fjor fikk 3 på forrige prøve selv om de gjorde det like bra som før. _Det_ er frustrerende. Nå får vi ny lærer _igjen_. Ja, prøver er nødvendige, men de er sykt irriterende allikevel, særlig når man har så mye annet skolearbeid at man ikke har tid til å begynne i god tid i forveien.

Takk. :)

Lenke til kommentar

Optisk fuckings kildesortering. Brenn i helvete, Renovasjon i Grenland...

Matavfall i grønne poser, plast i blå, restavfall i vrengt bærepose, doble knuter på alle poser, ikke løst avfall i dunkene, pluss pluss.

Hopp i havet. Tre jævla dunker i kjøkkenbenken, altfor mye ting å lese seg til og finne ut hvor faktisk skal. Men, bare for private husholdninger, og bedrifter og industrien slipper unna. (Da sparer vi nok miljøet noe kraftig).

Samtidig, matavfallet kjøres fra Skien til Odda visstnok. Rimelig awesome, for lastebilene forurenser jo ikke i det hele tatt. :fun:

Endret av fredrik
Lenke til kommentar

For min del er det i et så vanskelig fag + at vi har en ny lærer. Elever som lå an til 6 i fjor fikk 3 på forrige prøve selv om de gjorde det like bra som før. _Det_ er frustrerende. Nå får vi ny lærer _igjen_. Ja, prøver er nødvendige, men de er sykt irriterende allikevel, særlig når man har så mye annet skolearbeid at man ikke har tid til å begynne i god tid i forveien.

Takk. :)

Hehe, jeg rettet det IKKE mot spesifikke brukere. Dessuten - du skylder ikke på WoW, pluss at det faktisk finnes håpløse lærere der ute som det er lov å irritere seg over. :)

Den kildesorteringen hørtes nokså strikt ut!

Lenke til kommentar
Noe kødd som sjedde i dag:

Jeg hadde parkert bilen utenfor menighetshuset, siden jeg skulle med noen på skogen. Menighetshuset ligger ved skogen, og jeg må parkere der ettersom det er traktorvei inn der vi skulle.

Når jeg kom tilbake var bilen borte, og jeg fikk full panikk. Det var visst noe klubb-opplegg på menighetshuset så jeg spurte der inne om noen visste noe. Der fikk jeg høre at noen hadde tatt en sladderunde med den, og at noen hadde sett den nede ved esso'n.

Jeg gikk nedover, og der stod den, med noen ekstra bulker og "straffa" dør. De hadde tydeligvis prøvd å gjemme den ved å sette paller foran, som reulterte riper i lakken. Jeg fant omsider synderne på bensinstasjonen.

De kan velge mellom å bli anmeldt eller å gi meg penger for det de ødela. Og det syntes de var urettferdig.

Irriterer meg over folk som ikke anmelder sånt og ikke legger med erstatningskrav.

Lenke til kommentar

Jævla idiot av en sjåfør som presser meg helt ut i vegen, da jeg kjører moped. På toppen av en bakke skulle han forbi, og akkurat da kommer det bil i mot. Jeg må bråbremse og hive meg ut til siden for å la han slippe forbi. Kølle av en sjåfør. Det irriterer meg så utrolig, for det skjer så mange ganger.

Etterpå henger jeg på han i ræven hele vegen oppover nabolaget. Jeg klarer å holde fartsgrensen, det er ikke det det står på i det hele tatt - men han bare SKAL forbi, siden det er en moped.

Jeg blir så forbanna! :mad:

Lenke til kommentar
Jævla idiot av en sjåfør som presser meg helt ut i vegen, da jeg kjører moped. På toppen av en bakke skulle han forbi, og akkurat da kommer det bil i mot. Jeg må bråbremse og hive meg ut til siden for å la han slippe forbi. Kølle av en sjåfør. Det irriterer meg så utrolig, for det skjer så mange ganger.

Etterpå henger jeg på han i ræven hele vegen oppover nabolaget. Jeg klarer å holde fartsgrensen, det er ikke det det står på i det hele tatt - men han bare SKAL forbi, siden det er en moped.

Tok oppkjøringa på moped i høst, fikk beskjed av kjøre lærern at vi skal ligge mitt mellom mitt stripa og grøften. Selv om fyren i bilen bak deg ble forbanna. viss du får for mange biler etter deg er det vell bare å stoppe å slippe de forbi seg

Lenke til kommentar

Det er det jeg sier til stadighet. At staten tvinger produsentene til å plombe scootere og mopeder til maks 50 km/t fordi det er trygt er jo bare sprøyt. Det er jo livsfarlig for ungdommer og andre mennesker å kjøre scooter/moped som er plombet til den hastigheten. Billister kjører jo som noen galninger forbi mopedister. Det ville vært langt tryggere å la ungdommer med moped/scooter å kjøre i maks 70 km/t, det er jeg sikker på.

Lurer litt på hvor mange ulykker på moped/scooter som skyldes fart og hvor mange som skyldes uforsiktige og utolmodige bilister jeg.

Lenke til kommentar
Optisk fuckings kildesortering. Brenn i helvete, Renovasjon i Grenland...

Matavfall i grønne poser, plast i blå, restavfall i vrengt bærepose, doble knuter på alle poser, ikke løst avfall i dunkene, pluss pluss.

Hopp i havet. Tre jævla dunker i kjøkkenbenken, altfor mye ting å lese seg til og finne ut hvor faktisk skal. Men, bare for private husholdninger, og bedrifter og industrien slipper unna. (Da sparer vi nok miljøet noe kraftig).

Samtidig, matavfallet kjøres fra Skien til Odda visstnok. Rimelig awesome, for lastebilene forurenser jo ikke i det hele tatt. :fun:

/signed

Da er det en fordel med borettslag da. Da kan de ikke se om det er deg eller naboen som jukser med kildesorteringa :wee:

Lenke til kommentar

Tok oppkjøringa på moped i høst, fikk beskjed av kjøre lærern at vi skal ligge mitt mellom mitt stripa og grøften. Selv om fyren i bilen bak deg ble forbanna. viss du får for mange biler etter deg er det vell bare å stoppe å slippe de forbi seg

Poenget er at jeg kom mot toppen av en bakke, der det ikke var dårlig sikt. Hadde sjåføren bak meg hatt noe som helst vett i hodet sitt burde han skjønt at han burde ventet med å kjøre forbi. Forøvrig er det et busstopp litt lengre borte når man er kommet over (den seige, lange) bakken, der jeg ofte slipper forbi biler om jeg har flere bak meg. Bilføreren tvingte meg helt ut mot et autovern, men litt lengre framme var det heldigvis en innkjørsel der jeg fikk "stupt" inn.

Lenke til kommentar
Det er det jeg sier til stadighet. At staten tvinger produsentene til å plombe scootere og mopeder til maks 50 km/t fordi det er trygt er jo bare sprøyt. Det er jo livsfarlig for ungdommer og andre mennesker å kjøre scooter/moped som er plombet til den hastigheten. Billister kjører jo som noen galninger forbi mopedister. Det ville vært langt tryggere å la ungdommer med moped/scooter å kjøre i maks 70 km/t, det er jeg sikker på.

Lurer litt på hvor mange ulykker på moped/scooter som skyldes fart og hvor mange som skyldes uforsiktige og utolmodige bilister jeg.

Helt enig med deg der. Dessuten er det mere fristende å bryte farts grensa, når du har en moped som går i 70 - 80 Km/h Og du kan ikke kjøre fortere en 45.

Endret av Sno
Lenke til kommentar

Trim da vel :p

Irriterer meg litt at jeg trenger no så jævlig mye søvn..

Legger meg rett etter skolen, vokner rundt 10 på kvelden, er oppe en time eller to, legger meg og sover igjen, står opp klokka litt over sju om morran og - like trøtt neste dag :sleep:

Endret av gilera
Lenke til kommentar
* Reklamebud som ignorerer "Nei takk"-klistremerket på postkassen min. Jeg vil IKKE ha reklame og uadressert post, OK? Har dere tenkt på at enkelte faktisk bryr seg om miljøet og ønsker å redusere papirforbruket, svinepelser? Nei, det har dere ikke. Damn you all to hell! (Rettet til reklamebudene, ikke til deg som leser, så fremt du ikke er reklamebud selv.)

SYND for deg at jeg jobber som det da! :p

Når du hengte opp lappen, fikk du den på postkontoret og SKREV UNDER på et ark da? For der står det nemlig at det er utrolig mange andre som løper rundt og legger reklame i kassene, som ikke betaler posten til å gjøre det. Å det er enkelte reklamer som MÅ i kassa, uansett om de har lapp eller ikke. Fulldistribusjon kaller vi det.

Nå kan det være at det er posten som har lagt det også, sannsyligvis ved en feil fordi vi tjener ingenting på at en som har ikke-reklame lapp får reklame. Dessuten, vær litt snill med budet i jula da, i dag hadde jeg en time overtid, starter klokka sju. ER helt gåen, pga den jævla tykkelsen på reklamen. Man blir surrete i hodet i løpet av en lang da, cut 'em some slack da... VI gjør en god jobb! :)

DET irriterer meg, når folk kommer å klager til meg på jobb "jeg vil ikke ha reklame", og så ser jeg at reklamen ikke tilhører oss engang.. og "brevet kom feil..... blablabla... 3 gang....er så lei" PLEASE, vi drasser rundt på de jævla brevene hver dag, og det KAN forekomme feil.

Forresten, leste at noen hadde et innlegg om CDON.com Jeg bestilte en samleboks på en torsdag, og fikk den neste mandag. Tok under en uke til meg, jeg har alltid vært fornøyd med cdon faktisk

Lenke til kommentar
Hvorfor synes alle Tokio hotel er så bra? Jeg skjønner jo faen ikke hva de sier, og de ligener på jenter.

Det kan jo være fordi det er et tysk band.

Ja, men det er derfor jeg ikke skjønner at de er så populære i Norge

Samme med Rammstein og Britney Spears og Bertine Zetlitz og sånn. Fremmedspråk liksom. Pft. Engelsk er og et fremmedspråk, og tysk er ikke SÅ vanskelig, dessuten har Tokio Hotel og gitt ut et engelsk album som heter "Scream", og er rett og slett en engelsk versjon av albumet "Schrei" nettopp for å stille munnen til folk som deg med "Hvorfor liker du dem når du ikke skjønner hva de sier en gang?". Og jeg ser ingenting gale med androgynitet. Ikke en gang i den grad Bill Kaulitz drar det. (Hva faen, liksom? Det er faktisk bare han som er overfemi i bandet). Jeg liker Placebo, og jeg tviler på at det er så mange som ville kalt den godeste Brian for videre maskulin.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...