WheelMan Skrevet 10. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2007 Jula generelt. Hva er det vi egentlig feirer? TRÆR hjemme i stuene, what the hell?? Handle som siklende hunder? Folk er helt rape gale. And the problem is? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Jeg liker siklende hunder, hva er problemet? Endret 10. desember 2007 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 10. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2007 Trær innendørs er da kjempekoslig! Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 10. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2007 Jula generelt. Hva er det vi egentlig feirer? TRÆR hjemme i stuene, what the hell?? Handle som siklende hunder? Folk er helt rape gale. Oh, no you didn't! Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 :wallbash: Faen, Faen, Faen! Krasja bilen. DET irriterer DET! Som vi alle vet, er det glatt som fuck ute. I dag morges, når jeg kjørte ut fra huset, og inn på noen forbanna sideveier, trøtt som faen, måtte en katt løpe ut i veien rett foran bilen. Refleksen satt inn, og jeg slengte bilen mot venstre - den mistet SELVFØLGELIG veifeste, og jeg sveipet venstre frontbumperen inn i et fuckings steingjerde. Helvete heller. Skaden er minimal, men frontbumperen er litt skeiv, samt litt løs. Fy faen, fy faen. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 opsi deisi. jeg mista den nesten nye mobilen min i dass og drukna den Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 Blir så forbanna på jævla fittehelvetes streaming web-tv. De beregner bitraten alt for høyt, og så blir det fem sekunder, stopper for å bufre. Fem sekunder, stopper for å bufre. Hvis jeg for svarte satan kunne fått lov til å velge bitrate selv, kanskje halvparten, hadde følgende positive virkninger inntruffet: 1) Jeg hadde faktisk fått SETT det talentløse drittinnslaget deres, men det er kanskje det dere prøver å forhindre 2) Dere hadde sluppet å synke i anseelse hos meg, annonsørene deres hadde kanskje tjent penger. 3) Dere hadde spart båndbredde. Se det. Lurest av alt var om dere kunne gått over til flash, men bu hu, da hadde vel noen kanskje stjålet innslagene og lagret dem på sin egen PC. Det tror jeg ærlig talt ikke dere trenger å være redde for. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 Ein i klassen min. Han skylder meg og ein annan i klassen 50 kr kvar. Då han skyldte meg 50 kr, hadde jævelen tilfeldigvis kjøpt ein stol. Han skylla meg berre 5% av det stolen (som han sa han hadde kjøpt, men trur neppe han har gjort det) kosta. Då han skylla han andre 50 kr hadde han tilfeldigvis brukt rundt 300 kr på snop. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 hahahah kjenner til sånne typer alt for godt Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 NGT! Fy faen fucka internett! Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 At jeg har matteprove imorgen, og historieprove pa torsdag. Og jeg blir 18 imorgen. Men jeg har mest lyst til a spille Anarchy Online non-stop i et ar. Helvetes skole :sad: Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 Ein i klassen min. Han skylder meg og ein annan i klassen 50 kr kvar. Då han skyldte meg 50 kr, hadde jævelen tilfeldigvis kjøpt ein stol. Han skylla meg berre 5% av det stolen (som han sa han hadde kjøpt, men trur neppe han har gjort det) kosta. Då han skylla han andre 50 kr hadde han tilfeldigvis brukt rundt 300 kr på snop.Ta med deg en sag og besøk kompisen, så sager bort du 5% av stolen (f.ex et halvt stol-ben) og tar den med deg hjem Irriterer meg over folk som er pro-salt på vei. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 Hva er gale med a salte da? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Sitter nå og irriterer meg over drittmusikken søsteren min hører på Tokio Hotel Endret 11. desember 2007 av Missy9001 Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 Noe kødd som sjedde i dag: Jeg hadde parkert bilen utenfor menighetshuset, siden jeg skulle med noen på skogen. Menighetshuset ligger ved skogen, og jeg må parkere der ettersom det er traktorvei inn der vi skulle. Når jeg kom tilbake var bilen borte, og jeg fikk full panikk. Det var visst noe klubb-opplegg på menighetshuset så jeg spurte der inne om noen visste noe. Der fikk jeg høre at noen hadde tatt en sladderunde med den, og at noen hadde sett den nede ved esso'n. Jeg gikk nedover, og der stod den, med noen ekstra bulker og "straffa" dør. De hadde tydeligvis prøvd å gjemme den ved å sette paller foran, som reulterte riper i lakken. Jeg fant omsider synderne på bensinstasjonen. De kan velge mellom å bli anmeldt eller å gi meg penger for det de ødela. Og det syntes de var urettferdig. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 Noe kødd som sjedde i dag: Jeg hadde parkert bilen utenfor menighetshuset, siden jeg skulle med noen på skogen. Menighetshuset ligger ved skogen, og jeg må parkere der ettersom det er traktorvei inn der vi skulle. Når jeg kom tilbake var bilen borte, og jeg fikk full panikk. Det var visst noe klubb-opplegg på menighetshuset så jeg spurte der inne om noen visste noe. Der fikk jeg høre at noen hadde tatt en sladderunde med den, og at noen hadde sett den nede ved esso'n. Jeg gikk nedover, og der stod den, med noen ekstra bulker og "straffa" dør. De hadde tydeligvis prøvd å gjemme den ved å sette paller foran, som reulterte riper i lakken. Jeg fant omsider synderne på bensinstasjonen. De kan velge mellom å bli anmeldt eller å gi meg penger for det de ødela. Og det syntes de var urettferdig. Ja grusomt uretferdig du Anmeld pakket du. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 Hadde jeg vært deg så hadde jeg klint til de i trynet så de ble bevisstløse, råkjørt til politiet og gått inn med tullingene under armen og sagt: De to ØDELA bilen MIN! Lenke til kommentar
Grand Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 Sitter nå og irriterer meg over drittmusikken søsteren min hører på Tokio Hotel Hvorfor synes alle Tokio hotel er så bra? Jeg skjønner jo faen ikke hva de sier, og de ligener på jenter. Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 Jeg har sagt at de kan velge selv. De nekter å gi meg penger så jeg må nok ned til politiet en tur ja... Lenke til kommentar
564215 Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 Sitter nå og irriterer meg over drittmusikken søsteren min hører på Tokio Hotel Hvorfor synes alle Tokio hotel er så bra? Jeg skjønner jo faen ikke hva de sier, og de ligener på jenter. Har ikke hørt musikken deres enda, men jeg dømmer de likevel.. Ser ut som noe transepakk hele gjengen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg