Big Tone Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg får ikke kviser, jeg Aldri hatt en i hele mitt liv. Bytte? Jeg har masse kvisearr i trynet, begynner tilogmed å få noen kviser på ryggen nå for tiden. :@ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hvorfor skulle jeg bytte? Jeg er så glad for det at det er skummelt, spesielt når folk whiner om kviser og sånn. Aldri en kvise eller store sorte hudormer. Og i tillegg har jeg store øyne og myk hud naturlig, så jeg gidder ikke en gang å sminke meg hver dag. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg får ikke kviser, jeg Aldri hatt en i hele mitt liv. Bytte? Jeg har masse kvisearr i trynet, begynner tilogmed å få noen kviser på ryggen nå for tiden. :@ Ryggen min er et minefelt :O . Så ja, gjerne bytte (selv om den ikke var til meg). Klør som helvete å bruke klær så sprader rundt i bar overkropp hjemme . Føler meg litt ninja. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg får ikke kviser, jeg Aldri hatt en i hele mitt liv. Bytte? Jeg har masse kvisearr i trynet, begynner tilogmed å få noen kviser på ryggen nå for tiden. :@ Ryggen min er et minefelt :O . Så ja, gjerne bytte (selv om den ikke var til meg). Klør som helvete å bruke klær så sprader rundt i bar overkropp hjemme . Føler meg litt ninja. Vi kunne nesten ha byttet, da hadde jeg sluppet alle merkene etter tidligere sprengte kviser i trynet. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Å herregud! Hater å våkne opp klokken 11.00 en søndag, fordi jeg må pisse. Er svintrøtt, men må sånn på do! Så spaserer jeg ut til dassen, gjør det jeg skal, og småløper tilbake i sengen. Der får jeg, av en eller annen grunn, ikke til å sove. Så jeg står opp en halvtime lenger. Dette etter en helg der jeg måtte stå opp klokken 06.40 lørdag morgen, for så å bli mørbanket av snø i slalombakken en hel dag. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg er så trøtt, og det irriterer vettet av meg. Jeg er ute av stand til å følge med i timen her. Klarer såvidt å skrive. Nå tror jeg jeg skal lukke laptopen og sove litt. Virker som en god idé. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Jeg er så trøtt, og det irriterer vettet av meg. Jeg våknet for ti minutter siden. Også på en mandag, da, min favorittdag. Endret 10. desember 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Nie Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Eplefe: Du har hatt en kvise. En pitteliten en i pannen. o_O Jeg husker den som om det var i går. o_O Og jeg skal -aldri- glemme den heller. =D Og den jævla hodepinen som bare ble verre for noen dager siden irriterer vettet av meg! -.-' Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Ah, den ja. Jeg husker ikke hva det var jeg klarte å resonnere meg frem til, men jeg klager ikke. Jeg har ikke arr etter den en gang. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Semikolon og alle fjols som bruker det hele tiden, helt feil og tror de er såååå fiffige. Tror jeg skal begynne å kalle det kvasi-kolon i stedet. Lenke til kommentar
Thakiti Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) er så forbanna irriterende at jeg sitter på laptop, kan ikke slå alt jeg kan ned i tastaturet i sinne lengre. Edit: også folk som av en eller annen grunn skriver 5 ganger fortere på MSN enn i word. Endret 10. desember 2007 av Thakiti Lenke til kommentar
Minus Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Blir egentlig ganske irritert over at jeg ikke har nok penger til å gjøre det jeg vil med bilen min. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) er så forbanna irriterende at jeg sitter på laptop, kan ikke slå alt jeg kan ned i tastaturet i sinne lengre. Edit: også folk som av en eller annen grunn skriver 5 ganger fortere på MSN enn i word. Hehe å slå i tastaturet er ikke særlig lurt på bærbar nei Tror jeg må skru opp nå snart å rette litt opp og ta meg en liten tur å få kjøpt meg noen nye taster Endret 10. desember 2007 av gilera Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 cdon.com irriterer noe j*vlig! Selvsagt måtte det bli noe krøll! Og jeg trenger _ikke_ å høre noe om at "man kjøper da ikke ting på cdon"! Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Ikke skrem meg nå, har bestilt en julegave fra cdon nå, det bør ikke bli noe kluss. ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 All den jævelskapen som tanker fører med seg irriterer vettet av meg. Jeg får lyst til å drepe noen. Helt seriøst. >< Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Hus med masse julebelysning.. Altså forskjellige farger o.l.. Et rett nedi gata her.. Huffameg! EDIT: At en på MsN'en har "Snøø, Rocks my socks " i den personlige meldingen sin.. Det er da selvfølgelig Wheelman!!! Endret 10. desember 2007 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
564215 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Har bare sovet 3 timer i natt. Var seint oppe, og planen var å sove fram til 12.00 i alle fall (avspasering fra skolen idag). Men såklart ringer det noen og skal ha tak i meg klokka 08.30... Så søsteren min kommer stormende ned på rommet med telefonen. Fortsatt gretten som faen på grunn av det.. NOE SÅ SURT! Endret 10. desember 2007 av ZeroZ Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Jula generelt. Hva er det vi egentlig feirer? TRÆR hjemme i stuene, what the hell?? Handle som siklende hunder? Folk er helt rape gale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg