Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

idd = indeed.

Når du akkurat mister bussen og sjåføren smiler og vinker mens han kjører videre ...

Hahah! Kjenner den, bare at sjåføren ikke smiler og vinker. Men jeg VET han ser meg!

Fy faen det har jeg vonde minner fra. Han ser til siden at jeg kommer løpende, men bare snur seg vekk. Jaja, kjipt for han. Da mistet han en 20 kroning fordi han ikke orket å vente 10 sekunder.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105476
Fy faen det har jeg vonde minner fra. Han ser til siden at jeg kommer løpende, men bare snur seg vekk. Jaja, kjipt for han. Da mistet han en 20 kroning fordi han ikke orket å vente 10 sekunder.

De 20 kronene driter nok sjåføren langt i. De har fast lønn. Får ingen provisjon om de kjører mange passasjerer.

Lenke til kommentar
Folk som legger inn LimeWire, Bearshare og lignende programmer i stedet for torrentprogrammer...

DET ER JO Å BE OM VIRUS FOR HELVETE! :wallbash:

Har aldri fått virus med limwire.

On Topic:

Noe som irriterer meg noe jævlig er dynamostøy på bilstereoen.

Lenke til kommentar

Når det gjelder LimeWire osv, så er det bare å være oppmerksom på hva du laster ned. Det var ikke jeg, og endte opp med masse pop-up's og andre ting... :nei:

Det som irriterer meg for øyeblikket, er alle de useriøse innleggene i avatar- og signatur-vurderingstrådene. Både de som skriver "Vurder meg!!!11" og de som kun kommer med en eller to kommentarer og gir en karakter på 1 eller 2 av 10.

En annen ting er folk som overdriver bruken av utropstegn, spørsmålstegn og smileys.

Lenke til kommentar
En annen ting er folk som overdriver bruken av utropstegn, spørsmålstegn og smileys.

Ja, og misbruk av Caps Lock. Eksempel:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
DET ER SÅ JÆVLA IRRITERENDE!!!!!!! HELVETTE HELLER!!!!! FAEN!!!!!

LimeWire ville ikkje funke en dag (ville ikkje kople seg til), prøvde FrostWire, men det funka like dårleg (samma som skjedde).

Lenke til kommentar

Det er vel ikke bare av huden min heller sikkert, isåfall på jeg flasse noe sykt med hud for å veie opp for alle de feite kaninene som samler seg på den mest utrolige steder. Støv er vel små forurensede partikler som også kan komme fra andre kilder.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...