Moonshield Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 idd = indeed. Når du akkurat mister bussen og sjåføren smiler og vinker mens han kjører videre ... Hahah! Kjenner den, bare at sjåføren ikke smiler og vinker. Men jeg VET han ser meg! Fy faen det har jeg vonde minner fra. Han ser til siden at jeg kommer løpende, men bare snur seg vekk. Jaja, kjipt for han. Da mistet han en 20 kroning fordi han ikke orket å vente 10 sekunder. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Fy faen det har jeg vonde minner fra. Han ser til siden at jeg kommer løpende, men bare snur seg vekk. Jaja, kjipt for han. Da mistet han en 20 kroning fordi han ikke orket å vente 10 sekunder. De 20 kronene driter nok sjåføren langt i. De har fast lønn. Får ingen provisjon om de kjører mange passasjerer. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 At jeg har tard foreldre Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Bussjåfører som ikke stopper for folk som kommer løpende gjør det ikke for å være kjipe. Det har skjedd mange stygge ulykker av at folk har løpt etter busser, så det bør ikke lønne seg. Endret 9. desember 2007 av Isbilen Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 At jeg har tard foreldre Det er bra at du har tardz som interesse da. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 At jeg har tard foreldre Det er bra at du har tardz som interesse da. Men det er positive tardz, kosetardz. Ikke sånne som foreldra mine er noen ganger Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Folk som legger inn LimeWire, Bearshare og lignende programmer i stedet for torrentprogrammer...DET ER JO Å BE OM VIRUS FOR HELVETE! Har aldri fått virus med limwire. On Topic: Noe som irriterer meg noe jævlig er dynamostøy på bilstereoen. Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Når det gjelder LimeWire osv, så er det bare å være oppmerksom på hva du laster ned. Det var ikke jeg, og endte opp med masse pop-up's og andre ting... Det som irriterer meg for øyeblikket, er alle de useriøse innleggene i avatar- og signatur-vurderingstrådene. Både de som skriver "Vurder meg!!!11" og de som kun kommer med en eller to kommentarer og gir en karakter på 1 eller 2 av 10. En annen ting er folk som overdriver bruken av utropstegn, spørsmålstegn og smileys. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Irriterer meg litt over de som skriver slikt på vurder avatar-tråden: +Litt bra -Mye dårlig 5 / 10 Liker når det er litt utfyldene, så du vet ihvertfall hva du kan forandre. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 En annen ting er folk som overdriver bruken av utropstegn, spørsmålstegn og smileys. Ja, og misbruk av Caps Lock. Eksempel: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor DET ER SÅ JÆVLA IRRITERENDE!!!!!!! HELVETTE HELLER!!!!! FAEN!!!!! LimeWire ville ikkje funke en dag (ville ikkje kople seg til), prøvde FrostWire, men det funka like dårleg (samma som skjedde). Lenke til kommentar
Brian Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 STØV! Det jævla dritten er jo overalt. Selv når jeg tørker av tv'n, så er den like støvete igjen kort tid etter, og de formerer seg i forbausende hastighet til store ubudne gjester som gjemmer seg overalt, spesielt under sofaen. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Ja, du vet at støvet er rester av huden din? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Det er vel ikke bare av huden min heller sikkert, isåfall på jeg flasse noe sykt med hud for å veie opp for alle de feite kaninene som samler seg på den mest utrolige steder. Støv er vel små forurensede partikler som også kan komme fra andre kilder. Endret 9. desember 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Er grenseløst irritert over sår hals, ikke helt god i kroppen og alt annet som er bundla med forkjølelse Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Munnsår! De er der alltid og plager deg uansett hva du skal: Ete, drikke, spytte, snakke, bite deg i leppa! Alltid! Lenke til kommentar
thadon Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Munnsår! De er der alltid og plager deg uansett hva du skal: Ete, drikke, spytte, snakke, bite deg i leppa! Alltid! Eller blemme inni kjeften Lenke til kommentar
Brian Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Eller blemme inni kjeften å, den er dryg, eller hva med kvise i øret. Det svir så jævlig hvis man kommer borti den også. Endret 9. desember 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Eller blemme inni kjeften å, den er dryg, eller hva med kvise i øret. Det svir så jævlig hvis man kommer borti den også. Kvise i øret finns ikke behagelig.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Eller blemme inni kjeften å, den er dryg, eller hva med kvise i øret. Det svir så jævlig hvis man kommer borti den også. kvise på rumpa er også ille Klart å pådra meg kronisk bitesår i leppa nå, tygger meg der relativt ofte.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg får ikke kviser, jeg Aldri hatt en i hele mitt liv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg