vStyle Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Limewire funker best til musikk, og kanskje filmer. Programmer er selvmord. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Haha, er det virkelig folk som laster ned og åpner .exe-filer som ligger helt ubeskyttet på nettet ennå, altså? Jo, det er vel det. Det er jo helt klart en irriterende ting, men kanskje enda mer trist, egentlig ... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Limewire funker helt utmerket til musikk da? Lenke til kommentar
Amitiel Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Når du akkurat mister bussen og sjåføren smiler og vinker mens han kjører videre ... Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Når du akkurat mister bussen og sjåføren smiler og vinker mens han kjører videre ...Haha Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 og sa stopper han for rodt lys, og du gar bort og banker pa. men han slipper deg ikke inn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg blir så UTROLIG FORBANNET! Jeg sa til en fyr at jeg vant et ProGamer G500 sett fra Creative på Komplett.no. Først lurer han på hva det er for noe; jeg gir han en link. Litt etterpå så lurer han på hva det ER for noe. Jeg sier det er et surround-anlegg til PC-en. Så får jeg spørsmålet "Gir det bedre lyd og bilde?" AAAAAAARRRRRGGGGGGhhhh! Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 n00by friend you've got there... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Når du akkurat mister bussen og sjåføren smiler og vinker mens han kjører videre ... Jeg hadde drept fyren. Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Temmelig plagsomt at når du har hatt en dårlig dag, så skal den bli værre... Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Når du akkurat mister bussen og sjåføren smiler og vinker mens han kjører videre ... Jeg hadde drept fyren. Haha, genialt. Men jeg hadde blitt utrolig forbanna selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 n00by friend you've got there... Han "feiret" bursdagen sin her forleden. Han greide ikke en gang skifte til "DVD-kanalen", så jeg måtte gjøre det. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 n00by friend you've got there... Han "feiret" bursdagen sin her forleden. Han greide ikke en gang skifte til "DVD-kanalen", så jeg måtte gjøre det. vær grei med vennen din da Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 n00by friend you've got there... Han "feiret" bursdagen sin her forleden. Han greide ikke en gang skifte til "DVD-kanalen", så jeg måtte gjøre det. Minner meg om søstra mi , og hu er 11 Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 n00by friend you've got there... Han "feiret" bursdagen sin her forleden. Han greide ikke en gang skifte til "DVD-kanalen", så jeg måtte gjøre det. For ein n00b, då. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 At jeg ikke har røyk og at det resulterer i aggresjon over ALT ! FOR HELVETTE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Fredtrix Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 At jeg ikke har røyk og at det resulterer i aggresjon over ALT ! FOR HELVETTE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! idd Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 idd = indeed. Når du akkurat mister bussen og sjåføren smiler og vinker mens han kjører videre ... Hahah! Kjenner den, bare at sjåføren ikke smiler og vinker. Men jeg VET han ser meg! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 idd? Indeed, tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg