Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det enkle er ofte det beste

bite dem :p

Skulle akkurat til å si det samme :thumbup:

Folk som legger inn LimeWire, Bearshare og lignende programmer i stedet for torrentprogrammer...

DET ER JO Å BE OM VIRUS FOR HELVETE! :wallbash:

Bearshare installerer dritt av seg selv (aka. bundled).

Limewire har det ikke bundla, men det er lett å få virus om du laster ned *.exe filer på 2-300kB :p

Lenke til kommentar
Noe som irriterer meg er at det kryr av fjortisser som ikke kan snakke der jeg bor.

Når ska Æ væræ mæ å sshhhhhhhøpe shhhhæææx? (eksempel)

Dette er som om jeg skulle sagt det selv, er det virkelig så vanskelig å uttale kj-lyder :dontgetit:

Annen ting som irriterer meg er folk som ikke vil lære å skrive, skriver 'får' istedet for 'for', samtidig som dem ikke gidder å bruke komma :thumbdown:

Lenke til kommentar

Kj lyden er et problem og det finnes kj kurs.

Siden det er på samme linje som å ikke kunne si R så kan man nesten ikke mobbe dem.

BG i WoW får meg til å se svart når spillere går AFK og når spillere ikke vil forsvare noe pga sitt HK ego . De vil heller drepe en horde selv med sin nye øks selv om det gjør at man taper hele spillet.

Skulle vært moderatorer /boss i BG som i Battlefield hvor en var leder og følgte ikke spillerene kommandoene så ble man kicket ut med en gang.

Endret av War
Lenke til kommentar
Mener du at aller burde si ch-lyd i stede for kj, eller har jeg misforstått?

Det kommer til å skje av seg selv før eller senere, og det gjør ingenting, for i de få tilfellene hvor den lydforskjellen er betydningsskillende (skjede/kjede, kjøre/skjøre etc.) skjønner man ut fra sammenhengen hva det er snakk om. Kj-lyden er vanskelig og overflødig, og siden språk er økonomisk av natur vil den nok dø ut på norsk.

Lenke til kommentar
På Limewire har jeg aldri fått virus, og det har jeg hatt i to år nå. Det er jo lett å se hva som er virus og ikke...

Jeg hadde limewire i ca et år når jeg var mindre og makan til møkkaprogram har jeg aldri vært borti.. Og nei jeg lasta ikke ned 2-300kb "ACDC - Highway to Hell.mp3.exe".

Men limewire funker fint til musikk ellers det gjør det, men PC-en ble så full av møøk etterhvert med det programmet.. Uansett.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...