Datasmurf Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 At jeg sover for mye. 15-16 timer, våken i 10-12 før jeg sovner igjen. Gir meg hodepine =/ Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Refleksjonsnotaaaaaaaaaaaat Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 det enkle er ofte det bestebite dem Skulle akkurat til å si det samme Folk som legger inn LimeWire, Bearshare og lignende programmer i stedet for torrentprogrammer...DET ER JO Å BE OM VIRUS FOR HELVETE! Bearshare installerer dritt av seg selv (aka. bundled). Limewire har det ikke bundla, men det er lett å få virus om du laster ned *.exe filer på 2-300kB Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 På Limewire har jeg aldri fått virus, og det har jeg hatt i to år nå. Det er jo lett å se hva som er virus og ikke... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 "Prank call for Britney spears" på 225 kb og som også finnes i alle mulige kjendisnavn med like mange delere uansett og alle er like store. Tvilsomt? You decide. Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Noe som irriterer meg er at det kryr av fjortisser som ikke kan snakke der jeg bor. Når ska Æ væræ mæ å sshhhhhhhøpe shhhhæææx? (eksempel) Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 CHYLLINGEN LIGGER I CHØLESKAPET, HVIS IKKE MÅ VI CHØPE IMORRA FØR CHINOEN! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 at jeg er en så fornbanna tro taper som aldri vil bli noe annnet Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 at jeg er en så fornbanna tro taper som aldri vil bli noe annnet Det der irriterer meg, tingen. Du er ikke en tro taper, slutt å tro det. =) Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Noe som irriterer meg er at det kryr av fjortisser som ikke kan snakke der jeg bor. Når ska Æ væræ mæ å sshhhhhhhøpe shhhhæææx? (eksempel) Dette er som om jeg skulle sagt det selv, er det virkelig så vanskelig å uttale kj-lyder Annen ting som irriterer meg er folk som ikke vil lære å skrive, skriver 'får' istedet for 'for', samtidig som dem ikke gidder å bruke komma Lenke til kommentar
War Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Kj lyden er et problem og det finnes kj kurs. Siden det er på samme linje som å ikke kunne si R så kan man nesten ikke mobbe dem. BG i WoW får meg til å se svart når spillere går AFK og når spillere ikke vil forsvare noe pga sitt HK ego . De vil heller drepe en horde selv med sin nye øks selv om det gjør at man taper hele spillet. Skulle vært moderatorer /boss i BG som i Battlefield hvor en var leder og følgte ikke spillerene kommandoene så ble man kicket ut med en gang. Endret 8. desember 2007 av War Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Kj-lyden er ikke et problem. Vi trenger den ikke. Good riddance. Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Mener du at aller burde si ch-lyd i stede for kj, eller har jeg misforstått? Lenke til kommentar
Grand Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Det er temmelig irriternede med fjortis språket, kgid, BF, elsker deg... OSV får lyst til å knuse tastaturet mitt når jeg ser sånt på Msn og andre steder. og folk som smatter.. Endret 8. desember 2007 av Sno Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Velkommen til klubben. Så erdet alltid noen som legger meg til i kontaktlista på MSN. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Ja,osså plager de deg i mange dager etter på, og viss du blokker de. Så blir du lagt til av alle vennene, og de spør "hvorfor blokkerte du vennen min?" Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Typisk. Så kan jeg ikke en gang få satt meg i bilen min uten at fjortisene er der. - Fjortis: HÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆI SVÆÆÆÆÆÆIN kan Æ siTTÆ på mè Dæh? Meg: Nei, jeg har det travelt. Fjortis: HaLLLLOOOO Æ ÆR JOO JÆNTÆ Meg: "3. gir" Lenke til kommentar
Grand Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) også tar de bilder av alt hele tiden. og legger de ut på internett. På nettby eller no Endret 8. desember 2007 av Sno Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Mener du at aller burde si ch-lyd i stede for kj, eller har jeg misforstått? Det kommer til å skje av seg selv før eller senere, og det gjør ingenting, for i de få tilfellene hvor den lydforskjellen er betydningsskillende (skjede/kjede, kjøre/skjøre etc.) skjønner man ut fra sammenhengen hva det er snakk om. Kj-lyden er vanskelig og overflødig, og siden språk er økonomisk av natur vil den nok dø ut på norsk. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 På Limewire har jeg aldri fått virus, og det har jeg hatt i to år nå. Det er jo lett å se hva som er virus og ikke... Jeg hadde limewire i ca et år når jeg var mindre og makan til møkkaprogram har jeg aldri vært borti.. Og nei jeg lasta ikke ned 2-300kb "ACDC - Highway to Hell.mp3.exe". Men limewire funker fint til musikk ellers det gjør det, men PC-en ble så full av møøk etterhvert med det programmet.. Uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg