SpecialForce Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Fan at vi ikke får nett på iternatet før halv fire fire tiden Og at skoledagen slutter halv tolv i dag er jo greit, men hva skal vi gjøre her i Bardufoss, verdens navle, uten nett???????? Derfor er det bra å ha opparbeidet seg et "cache" med snuskete videomateriale, som kan underholde når det skulle være. hvordan cacher du det? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Høyreklikk -> Lagre. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Fikk mitt første lisensinnkrevingsbrev i posten i dag. Satan. Og fristen er faen ikke mer enn to uker heller. Jaja, da ble det ikke julepresanger i år. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Fan at vi ikke får nett på iternatet før halv fire fire tiden Og at skoledagen slutter halv tolv i dag er jo greit, men hva skal vi gjøre her i Bardufoss, verdens navle, uten nett???????? Derfor er det bra å ha opparbeidet seg et "cache" med snuskete videomateriale, som kan underholde når det skulle være. Ja vi ha lokalt LAN mellom blokkene da^^ Så vi har vel en 1Terabyte med film, spill, musikk osv.. delt her Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) At det er kommet en avgift på alle kinobiletter her. Dette virker veldig useriøst. Hele 85kr + en lusen avgift med liten skrft. Endret 7. desember 2007 av Fruktkake Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Irriterer meg over folk som tror de er dataeksperter, og på død og liv skal presse sine "fantastiske" råd og metoder på andre. Var å så på pcen til en dame i går. Ikke sjokkerene nok gikk den ikke helt rett frem. Den nekta å inn på Windows update o.s.v. En fyr på jobben hos hadde formatert den for ho, og lagt inn det ho "trengte". Første ikonet jeg ser på skrivebordet er "Bearshare". Jeg tenker som så at denne blir ikke helt clean og god med mindre jeg formater og reinstallerer selv. Endte med at jeg gnudde inn XP på nytt. Office 07, µTorrent (Istedenfor Bitlord) og Limewire Pro (istedenfor Bearshare)... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 En gammel klassiker på irritasjonsfronten er storytoppere. Teknologien har gitt oss en nymoderne slektning av arten: Youtube-topperen. Skal det ikke være lov å vise folk noe på youtube uten å måtte sitte i et kvarter etterpå og titte på favorittene til en eller annen utilpass fjomp? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Har du lyst til å forklare storytoppere/Youtube-toppere litt nærmere? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Folk som alltid skal overgå andres historier? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Har du lyst til å forklare storytoppere/Youtube-toppere litt nærmere? En storytopper er en som alltid skal overgå historiene til folk, gjerne morsomme anekdoter, personlige erfaringer og denslags. "Det er da ingenting, JEG har vært med på å ..." er standard-svaret, som regel ikke så eksplisitt. Vi gjør oss nok alle skyldige i det av og til, men enkelte er helt uforbederlige, og folk tør ikke ta opp temaer i nærheten av dem i redsel for å måtte bruke resten av kvelden på å høre på den myyyyye bedre historien til vedkommende. Ekstra jævlig blir det når to storytoppere konkurrerer. En youtube-topper er en fyr som opererer på samme måte, han er nok sannsynligvis en storytopper også. Forskjellen er at her dreier det seg selvfølgelig om youtube-videoer. Hvis en person skal vise noen noe morsomt han har sett på nett, er topperen den som elger seg inn på tastaturet sånn like før videoen er slutt, og sier "ja, men sjekk ut dette her da" eller noe sånt. Youtube-toppere er det kanskje enda flere av, siden det er lettere å finne morsomme videoer enn å forteller gode historier (ikke det at alle storytoppere er så jævla flinke til å fortelle at det gjør noe). Begge fenomenene har sitt utspring i manglende sosiale antenner, så det er greiest å unngå nerder hvis man vil slippe å bli utsatt for det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 At jeg har for lange (imo) negler! Jeg mista negleklipperen min for en uke siden, har lett over hele huset hjemme samt på hybelen, men den er ikke å finne. Jeg klarer ikke bruke andres negleklippere heller. Jeg får helt noia og føler meg kvalm og jævlig så lenge jeg ser en hvit kant på neglene mine, og om kanten er på 3-4 mm som den er nå, grøsser jeg meg halvt i hjel. Dette gjelder i all hovedsak bare egne negler, jeg grøsser ikke av jenter med negler på en centi, jeg bare synes det er forferdelig stygt. Eller gutter med lange negler... Enda verre... :| Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 bruk vanlig saks. Det funker Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 bruk vanlig saks. Det funker Eller evt skjære med (lomme)kniv PS: VÆR FORSIKTIG!!! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg har brukt saks og kniv før, men nå klarer jeg ikke bruke annet enn negleklipper. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 det enkle er ofte det beste bite dem Lenke til kommentar
CFM Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Folk som legger inn LimeWire, Bearshare og lignende programmer i stedet for torrentprogrammer... DET ER JO Å BE OM VIRUS FOR HELVETE! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Åh gud! Folk som sier hele tia under et måltid "dette var god mat" i forksjellige variasjoner, og i tillegg dra den mmmmm-lyden. Lattern til Jan Erik Larsen. Fy faen for en idiot! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Lattern til Jan Erik Larsen. Fy faen for en idiot! Flere enn meg som ser på beat for beat? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Lattern til Jan Erik Larsen. Fy faen for en idiot! Flere enn meg som ser på beat for beat? Mhm Det sto på en liten stund. Føles som han bare ler fordi det er varemerket hans. Blah! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Frostwire Helt ålreit til enkeltsanger, og så uTorrent til annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg