Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men jeg er enig. Tror trøndersk må være noe av det aller jævligste jeg leser. Øynene mine blør.

Helgelending, derimot.. :innocent:

Irriterer meg over at jeg egentlig burde stikke innom hybelen for å hente noen greier, men jeg rekker det ikke før etter helga, og da er det for sent. Argh!

Lenke til kommentar

Når noen folk blinker med langlysa når jeg kjører med bare angeleysene tent. Dette har skjedd noen ganger midt i byen og når det bar begynt å bli en anelse mørkere ute. Inne i byen er det jo opplyste gater og alt mulig, men likevel hender det at folk gjør dette.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar

-Irriterer meg at det skal ta så innmari lang tid på og få stipend..

-Å at jeg drikker alt for mye cola

-Å at vi snart skal ha fysikk tentamen.. Å div. andre..

-At jeg måtte glemme lommeboka så vi måtte snu og hente den..

-Pluss at det er nesten 4timer igjen av skoledagen å tror vi har fisk til middag..

@WD40: :p

Endret av gilera
Lenke til kommentar
Syke mann. Og så den som er så variert.

Irriterer meg over at det ikke er i morgen klokken 13.06 enda.

Kan vel knapt nok kalles én dialekt spør du meg. -o -er -æ -ar- -a, er det endingsvarianter som ikke finnes der? Det er irriterende. xD

Gleder megtil 13:06 i morgen jeg. ;)

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Når noen folk blinker med langlysa når jeg kjører med bare angeleysene tent. Dette har skjedd noen ganger midt i byen og når det bar begynt å bli en anelse mørkere ute. Inne i byen er det jo opplyste gater og alt mulig, men likevel hender det at folk gjør dette.

Hvis angeleysene dine er parklys, har du ikke lov å kjøre med dette uansett.

Du har derimot lov å kjøre med parklys tent i kombinasjon med tåkelys, men dette er bare lov i dagslys. Når det er mørkt, må du skru på hovedlysene dine. (Jeg vet dessverre ikke hvem som definerer når det er mørkt, kan bare regelen)

Endret av Minus
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...