Lurvefranzen Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Om det var norsk kan jeg ikke skjønne at hvem det nå enn var som kom med den uttalelsen skulle ha lyst til å la andre få vite karakteren. Fungerer ikke slik for de 30% i klassen som scorer 5ere hele tiden i matematikken. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Men jeg er enig. Tror trøndersk må være noe av det aller jævligste jeg leser. Øynene mine blør. Helgelending, derimot.. Irriterer meg over at jeg egentlig burde stikke innom hybelen for å hente noen greier, men jeg rekker det ikke før etter helga, og da er det for sent. Argh! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Når noen folk blinker med langlysa når jeg kjører med bare angeleysene tent. Dette har skjedd noen ganger midt i byen og når det bar begynt å bli en anelse mørkere ute. Inne i byen er det jo opplyste gater og alt mulig, men likevel hender det at folk gjør dette. Endret 5. desember 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Ble nettopp stående i bilkø, når idioten bak meg bestemte seg for å skru på fjernlysene. Jeg måtte stoppe bilen, gå ut, å vinke iherdig til han for og få dotten til å skru dem av igjen. What the hell? Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Folk som ikke vet forskjell på "å" og "og" Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 - Folk som ikke kan da- og når-reglene. - Folk som har klikk msn slik at de logger på 10 ganger etter hverandre. (Vet det ikke er deres skyld, men.. ) - Folk som ikke tar et hint når man vil være i fred. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) -Irriterer meg at det skal ta så innmari lang tid på og få stipend.. -Å at jeg drikker alt for mye cola -Å at vi snart skal ha fysikk tentamen.. Å div. andre.. -At jeg måtte glemme lommeboka så vi måtte snu og hente den.. -Pluss at det er nesten 4timer igjen av skoledagen å tror vi har fisk til middag.. @WD40: Endret 6. desember 2007 av gilera Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Det faktumet at jeg greide å glemme ungdomskortet på bussen i går o g måtte derfor betale tredve kroner på toget. og femtifem på bussen.og så måtte jeg bruke tre hundre kr på nytt kort( når kortet egentlig skulle vare til 27... Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Problemer med dataen!!! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Folk som presterer å gi login til MSN til sånne sider som lover å gi deg "iPød" hvis du gir dem login til MSN. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Helgelending, derimot.. Helgelandsdialekta er pinade den styggeste i landet. Uten sidestykke! Den irriterer meg. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 -At jeg måtte glemme lommeboka så vi måtte snu og hente den.. @WD40: Den er faktisk riktig, da.Irriterer meg at det er sørpe ute, blir våt på føttene etter to meter, og det er umulig å gå i normalt tempo. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Personer som skriver ordet "nok" slik: nokk. Noen har skrevet nåkk også ... Endret 6. desember 2007 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Helgelandsdialekta er pinade den styggeste i landet. Uten sidestykke! Den irriterer meg. Syke mann. Og så den som er så variert. Irriterer meg over at det ikke er i morgen klokken 13.06 enda. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Syke mann. Og så den som er så variert. Irriterer meg over at det ikke er i morgen klokken 13.06 enda. Kan vel knapt nok kalles én dialekt spør du meg. -o -er -æ -ar- -a, er det endingsvarianter som ikke finnes der? Det er irriterende. xD Gleder megtil 13:06 i morgen jeg. Endret 6. desember 2007 av NgZ Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Kan vel knapt nok kalles én dialekt spør du meg. -o -er -æ -ar- -a, er det endingsvarianter som ikke finnes der? Det er irriterende. xD Det er ikke en enkelt dialekt, nei. Langt fra det. Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) At jeg hele tiden skriver ø istedenfor æ, og æ istedenfor ' Endret 6. desember 2007 av wwwerner Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 At man ikke vet helt hva man skal kjøpe i julegave til folk Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 At man ikke vet helt hva man skal kjøpe i julegave til folkSamme her I tillegg er jeg så å si blakk. Irriterer meg også at jeg alltid skal mase på folk. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Når noen folk blinker med langlysa når jeg kjører med bare angeleysene tent. Dette har skjedd noen ganger midt i byen og når det bar begynt å bli en anelse mørkere ute. Inne i byen er det jo opplyste gater og alt mulig, men likevel hender det at folk gjør dette. Hvis angeleysene dine er parklys, har du ikke lov å kjøre med dette uansett. Du har derimot lov å kjøre med parklys tent i kombinasjon med tåkelys, men dette er bare lov i dagslys. Når det er mørkt, må du skru på hovedlysene dine. (Jeg vet dessverre ikke hvem som definerer når det er mørkt, kan bare regelen) Endret 6. desember 2007 av Minus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg